Hüppa postitusse

Probleem siis selline, et mootor ei käivitu, vaid plärtsub vahel tagant.

Ennegi paar viimast korda selline jama olnud aga lõpuks ikka tööle saanud. panin kütet sisse ja võimsama aku aga ainult kohe alguses viskab veits pöördeid kui võtit keerata ja ainult käib ringi.

On ehk kellegil sama jama olnud?

Esiletõstetud vastused

Võta õhulugeja juhe lahti ja proovi siis, kui tööle läheb siis on kas õhulugeja või õhulugeja lõdvik katki. võid proovida ka mootori temp andurit lahti ühendada aga see halva kohapeal ja niisama tavaliselt pekki ei lähe. jagaja kaas võib ka pekkis olla see tavaline asi, et ussitab seest ära.

  • Autor

sellest tingituna hakkabki raskesti käima minema või ei lähe üldse?

sellest tingituna hakkabki raskesti käima minema või ei lähe üldse?

Selle moootri juures olen näinud sellist asja, et õhulugeja on pekkis olnud ja tööle ei tahtnud masin minna. Aga põhjuseid võib olla teisigi. Esialgu kõige lihtsam varjant on proovida see järgi siis saab muid raskemaid asju proovida.

  • Autor

Ennegi midagi sellist kuulnud, aga ei tulnud kohe ettegi, aga eks ma vaatan :)


aga sellist jama ei või olla, et kütet ei saa kätte, suvel oli siuke asi et korra sõidu pealt suri välja ja panin uuesti käima ning siis oli korras.

Võta küünal maha, kui märg, siis muud mured, kui pole, siis kontrolli bensupumpa/filtrit.

Sädemekontroll annaks ka selgust ja seda kõikidel silindritel.

Muudetud , muutis Reimann

  • Autor

sedasi siis, mul oli küll vahepeal radika ja veepumba vahetus, kas sellega seoses ei saanud midagi juhtuda?

Vändaandur ei saaks olla ju kui mootor ringi käib.

starter teeb oma tööd ikka on see andur seal või mitte.

  • Autor

Käisin täna kapoti all ja tekkis suht black out, et kus see jagajakaan ja õhulugeja asub, õhulugeja peaks küll lõdvikuga ühenduses olema, aga muus osas jäin natuke segadusse :D

http://users.skynet.be/2dnet/BMWManualHaynescomplete.pdf

Või hangi mingi E30 põhine automanuaal, et tarkus sinu sisse saaks :) Kui sa ei tea kuidas jagaja välja näeb või mis juhtmed sinna ühenduvad siis on keeruline autot remontida iseseisvalt. Samuti on oht midagi ära lõhkuda kui pole kindel kuidas asjad lahti peaks käima.

  • Autor

Asjad võivad katki minna igalühel, aga tänud sellegi eest, eks jah tehnika suhtes just palju teadmisi ei ole, kuid hea oleks ikka natuke teada :)

  • Autor

hehhehh :D

Ega täna sai korra köie otsa pandud ja käima lükatud, asi oli paraku ainult selles, et oli ennast liiga täis tõmmanud, sai ka väiksed tiirud tehtud ja masin soojaks aetud, isegi mõni asi hakkas tööle sõidu jooksul :P

  • Autor

eks ta ole, sai õhtul uuesti käima panna, kuid ei läinud, siis sai paar liitrit peale pandud siis nagu läks. Ehk asi sellest et masinaga pole palju ringi sõidetud ja alguses aleviku vahel võtab ta normist rohkem.

  • Autor

ma arvasin ka et bensiinipumba viga, kas selle häält peaks kuulda ka olema kui süüdet anda?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.