Hüppa postitusse

Esiletõstetud vastused

comment_87068

Kallim aju parem, kui on uuema tüübi mootor ja palju agregaate küljes, mille lülimiseks tava ms-il pole lihtsalt väljundeid, aga m20 kui selline on ise sama kiviaegne, kui see ms, aga millegipärast siiski ehitajate seas sama levinud.

Kestvus kui selline on täiesti umbmäärane näitaja, kuna võib ju ka see 1000hp mootor kesta sadu tuhandeid km, kui lihtsalt ei vajutata :) 

VKM-i poiste kohta ainult head sõnad, kuid eks ole ka nende eesmärk teha müüki, ning soovitatav on turbomootorile niikuinii installida kõige kangemad ja kallimad tükid üldse, muidu ei saa seda kestma, vaid ajab kepsu juba tühikäigul toast välja. See on meiemaal millegipärast mootoriehituse määraja. 

Vaadates kamraade Rootsimaalt ei nurise seal keegi ms-i üle ja ajavad oma ms-i,  originaalkollede ja U ühendustega 400+ jõudu.

comment_87344

Siiani pole veel aru saanud, miks peaks mõni aju sobima kuni 500hp ja mõni aju sobima 1000hp mootorile - kõlab, nagu interneti "tarkuse" jutt rohkem. Müügimees kiidab ikka oma toodet taevani, ostad või ei, on su enda asi juba. Iseenesest ei hakka su auto käima ei MS eha Haltec'iga, mõlemad tahavad seadistamist ja mõlemal saab seadistada mis iganes parameetreid ja mõlemaga saad oma mootori kotti. Kui sa selle firma logo sealt karbilt ära võtad, jääb järgi riistvara, mis on kõigil laias laastus sama puuga löödud, erinevus on enamasti softis, mis MS'il pole üldse mitte halb, kuna tegu open source projektiga, mida debugivad tuhanded entusiastid ja vead tulevad kiirelt välja. Hobujõu number ei oma siin mingit tähtsust tegelikult.

  • 9 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus