Hüppa postitusse
Postitatud
comment_28037

Kere on tehasest välja veerenud 1990 aasta 3ndal kuul. Originaalis 2.0 mootoriga.Minu valdusesse jõudis see umbes aasta tagasi. Auto on siis sedaan kerega ja must metallik.

Alguses nägi ta välja selline:

alg2.jpg

alg.jpg

Esimese asjana, mis tehtud sai oli siis esisilla remont.

Vahetatud said kettad,klotsid,sarniirid,rooliotsad,amordid,vedrud jne.. Rattalaagrid jäid millegipärast vahetamata aga nüüdseks ka need vahetatud. Vedrudeks siis Lesjöfors -40mm ja amortideks koni reguleeritavad.

1.JPG

8.jpg

Mootor siis m20b25 125kw(8.8 surveastmega).

Mõni aeg jäi vahele ja sai käsile võetud selle remont.

Vahetatud siis: kepsu-raam saaled, kõik tihendid,simmekad,kolvirõngad,kõik mis on kummist(lõdvikud jne),andurid,küünlajuhtmed,veepump,termostaat,sidur,mootori-käigukasti padjad, käigukasti simmekad-õli-hoovastik, kepsu ja vända raami poldid jne.. Loomulikult sai kõik puhtaks tehtud ja natuke ka värvitud. Plokikaas käis windorfis.

kapotialt.jpg

plokk.jpg

kaas.jpg

lodvikud.jpg

Plokikaas sai ka ümber ehitatud tikkpoltidele:

a.jpg

Peaaegu valmis:

mo.jpg

mo2.jpg

Välimus:

Uued b-kati tiivad, ilma roosteta tagaluuk, 17" OZ Steinmetz veljed 205/40 rehvidega. Õnnestus ka endale M-Tech2 ring leida- esi-taga pamprid on replikad ,küljed originaalid. Ebay.co.uk lahendas udutulede probleemi. Ees on luuptuled.

udu.jpg

mtech.jpg

Salong on plank -vändaga aknad ja luuk va BMW sport istmed.

Tagasild on veel puutumata(trummel) aga ka see saab õigepea käsile võetud (ketaspiduritega tagasild olemas).

Plaanidest ei jõua enam kirjutada kuna postitus tuli niigi pikk :) Ja kindlasti jäi palju ka mainimata -näiteks on auto minu käes olemise ajal saanud uue esiklaasi, kardaani leevendi , siduri pumbad jnejne....

Viimased pildid siis ennem 3meste kogunemist:

Sai lastud teha siis pigipesu,poleerimine,keemiline puhastus ja vahatamine(Tänud siis CMF Holdingule).

pol.jpg

kem.jpg

pe.jpg

va.jpg

  • Vastuseid 243
  • Vaatamisi 64,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_11980

Natuke meenutusi viimastest üritustest:

Speedest Legends, parim 12,1

SL104.jpg

SL101.jpg

SL102.jpg

SL103.jpg

AC Drag, parim 11,6@198 kehva 60ft ajaga(1,9). Hiljem sain 60ft 1,7 aga siis ei saanud käiguvahetamisega hakkama.

AC101.jpg

AC102.jpg

AC103.jpg

Siinkohal oleks hea tänada kõiki kes on nõu ja jõuga abiks olnud, erilised tänud Andresele www.ecutec.ee -st.

Kuna mootor sai jube hea siis jäävad kõik asjad väikseks ning seoses sellega läheb tehnika müüki, kel huvi võtke ühendust. Müügiks: kollektor,turbo,wg,downpide,summuti,screamer,sisselaske torustik.

  • 4 kuud hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_8741
kuda tuuled puhuvad.kas kevadeks aina kiiremaks

Polegi siin peale oma viimast postitust käinud seega vabandan kõigi ees kel vastused saamata (PS)

Aga selleks hooajaks tuleb Holset HX40 super koos uue väljalaske süsteemiga ning kuna eelmine aasta jäi süütesüsteem vajaka siis tegeleme sellega ka.

Kuna mootor sai jube hea siis jäävad kõik asjad väikseks ning seoses sellega läheb tehnika müüki, kel huvi võtke ühendust. Müügiks: kollektor,turbo,wg,downpide,summuti,screamer,sisselaske torustik.

See pakkumine on endiselt jõus, varsti jäävad asjad ette.

http://foorum.e30club.org/viewtopic.php?t=18055

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_6780
Kena dejavu oli küll teisel korral nii pooltelje krõmpsu osas kui ka lükkamise osas aga vähemalt said endale ühe vihmavarju lohutuseks lisaks. :D

Läks siis algul üks pool ja teisel stardil teine pool?

Jap, algu parempoolne siis üks sõit kus mõlemad vastu pidasid ja siis vasak :)

Aga täitsa asjalik Liqui Moly vihmavarju sai jah lohutuseks :)

  • 3 kuud hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_3251

145.jpg

AC Mile 2011 tulemuseks 270kmh

Spec

Engine:

M20B25 (541 hp @ 6023rpm/697 Nm @ 4700rpm @1,2bar)

CP 85mm forged pistons

Auto Verdi H profile forged rods

M52B28 crank (balanced with flywheel), displacement 2850cc, 8.5 cr

Oil injectors

M12 head bolts

O-Ringed block

PPF M20 Z58 turbo camshaft

PPF rockers

PPF valve springs & valves

Welded water channels

Sachs racing clutch + 4 pad clutch disc

Garret GT3582R turbo

KKD 60mm wastegate

HKS SSQV BOV

780cc Precision Turbo injectors

Walbro 255l/h fuelpump

2,5“ intake

3“ exhaust

FMIC

VEMS ecu

Bosch coil pack

Tropical version radiator

Other:

17*7“ Kosei K3 Gold wheels with Toyo R888 (205/40)

Koni Sport shocks & Lesjöfors -40mm springs

Front: Porsche 993turbo 4 pot calipers (Brembo), 312mm Brembo disks and Ferodo DS racing pads

Rear: Original calipers, Brembo disks and Ferodo DS racing pads

Reinforced rear axel

Stainless Steel brake lines

ATE Super Blue racing brakeoil

3.46 LSD

All bushings changed to polyethylene

Linelocker

Interior:

BMW original black leather sport seats with heating possibilitie

OEM Armrest

4* electric windows & electric sunroof + comfort system

SPAL alarm

Luisi steering wheel with 2 buttons (launch control & linelocker)

Best ET 11,6

0-1600m 270km/h

10k EUR

  • 3 nädalat hiljem...
  • 3 kuud hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_37216

Soovikorral on võimalus soetada ka ainult tehnikat:

Mootor,kast,sidur,turbo,wg,väljalase,sisselase,intercooler,juhtmestik,aju,süütepool,bov jne 6500EUR

Tehnika müüdud.

Lähitulevikus viskan mingi mootori sinna peale ja auto tuleb terve tükina müüki, kui kellegil peaks olema huvi tooriku vastu võib ka varem ühendust võtta.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_39105

Viimane hooldus tehtud (20 km tagasi) :

Mootoriõli + filter

Diffri õli (nüüd on 4,1 avatud differ all)

Piduriõli + esimesed supportid said rem komplekti selga

Uued esimesed kettad ja klotsid

Jahutusvedelik+termostaat

Geneka ja roolivõimu rihm + roolivõimu õli

Summuti sai uued tihendid ja püti hoidmise vitsa.

Salongi korrastasin, enam ei ole keskkonsoolis shift light vaid originaal ribid. Uued kõlarid paigaldasin eelmine aasta (ees twiitrid ja filtrid + jalgeall kõlarid, taga ovaalid (Hertz toodang)). Makk on veel installimata aga annan kaasa.

Tehniliselt on auto väga heas korras. Sillas ei kolis midagi, amordid on 1000km sõitnud. E36 roolilatt teeb ka rooli keeramise palju lihtsamaks (üks tiir vähem kui originaalis).

Tulge vaatama ja tingima. Oleks vaja teisest lahti saada kuna seisab jalus...

Minu 6a omamise jooksul ei ole talvel sõidetud.

Muudetud , muutis Krst

  • 2 nädalat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.