Hüppa postitusse
Postitatud
comment_28037

Kere on tehasest välja veerenud 1990 aasta 3ndal kuul. Originaalis 2.0 mootoriga.Minu valdusesse jõudis see umbes aasta tagasi. Auto on siis sedaan kerega ja must metallik.

Alguses nägi ta välja selline:

alg2.jpg

alg.jpg

Esimese asjana, mis tehtud sai oli siis esisilla remont.

Vahetatud said kettad,klotsid,sarniirid,rooliotsad,amordid,vedrud jne.. Rattalaagrid jäid millegipärast vahetamata aga nüüdseks ka need vahetatud. Vedrudeks siis Lesjöfors -40mm ja amortideks koni reguleeritavad.

1.JPG

8.jpg

Mootor siis m20b25 125kw(8.8 surveastmega).

Mõni aeg jäi vahele ja sai käsile võetud selle remont.

Vahetatud siis: kepsu-raam saaled, kõik tihendid,simmekad,kolvirõngad,kõik mis on kummist(lõdvikud jne),andurid,küünlajuhtmed,veepump,termostaat,sidur,mootori-käigukasti padjad, käigukasti simmekad-õli-hoovastik, kepsu ja vända raami poldid jne.. Loomulikult sai kõik puhtaks tehtud ja natuke ka värvitud. Plokikaas käis windorfis.

kapotialt.jpg

plokk.jpg

kaas.jpg

lodvikud.jpg

Plokikaas sai ka ümber ehitatud tikkpoltidele:

a.jpg

Peaaegu valmis:

mo.jpg

mo2.jpg

Välimus:

Uued b-kati tiivad, ilma roosteta tagaluuk, 17" OZ Steinmetz veljed 205/40 rehvidega. Õnnestus ka endale M-Tech2 ring leida- esi-taga pamprid on replikad ,küljed originaalid. Ebay.co.uk lahendas udutulede probleemi. Ees on luuptuled.

udu.jpg

mtech.jpg

Salong on plank -vändaga aknad ja luuk va BMW sport istmed.

Tagasild on veel puutumata(trummel) aga ka see saab õigepea käsile võetud (ketaspiduritega tagasild olemas).

Plaanidest ei jõua enam kirjutada kuna postitus tuli niigi pikk :) Ja kindlasti jäi palju ka mainimata -näiteks on auto minu käes olemise ajal saanud uue esiklaasi, kardaani leevendi , siduri pumbad jnejne....

Viimased pildid siis ennem 3meste kogunemist:

Sai lastud teha siis pigipesu,poleerimine,keemiline puhastus ja vahatamine(Tänud siis CMF Holdingule).

pol.jpg

kem.jpg

pe.jpg

va.jpg

  • Vastuseid 243
  • Vaatamisi 64,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_20474
Millal siis hääled sisse ja rajale? :)

Täna kallasin turbosse õli ja tõin aku koju laadima...

Kella sees on tõesti vedelik ja katki ta ei ole, täitsa poe uus on veel :)

Lauri_L vastas ilusti ära miks see nii on.

Huvitav, kas Krst hakkab selle autoga nüüdsest siis DragRace-i sõitma ?

Ei ehita ühegi suunitlusega seda autot... vb natuke kõike, et ükskõik, mis pähe ei lööks(rada,tänav,drag jne), saaks vähemalt proovida, enamvähem tulemusega :) [size=7]Tean, et üks mis on mõeldud kõigeks, tegelikult ei kõlba kuhugi aga noh...[/size]

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_20237

Kuidas sõidab?

Sõitis väga hästi kuni hiinajuppidejumal vaatas, et, ei, Kristo peaks ikka õigeid asju ostma :)

Nimelt ainuke asi, millepealt ma kokku hoidsin, oli wastegate ja mis te arvate, kas see hakkas lekkima? Muidugi hakkas, nüüd ootan millal ülelombi õige asi kohale jõuab... Närvid läbi, kaks nädalat puhast lastevigade likvideerimis aega lihtsalt maha visatud ja selles tuleb ainult ennast süüdistada...

Aga 1.3 bari ülerõhku oli juba päris fun :)

  • Autor
comment_20225
miks sa e-bayd ei kasuta? saad samuti suht kiirelt ja hea hinnaga...

See oleks olnud tegelikult hea mõte aga ma ei tulnud sellepeale :)

Inglismaa ebays hetkel ainult üks müügis ning sakslastega on asi selge Service nach: Deutschland ainult

Igatahes lubati see minuni toimetada reedeks, niiet loodan parimat...

16.maiks registreerisin end juba ära...

comment_20224

Mainisid siin vahepeal, et 1,3 bar oli fun. Kas kavatsedki 1,3 barist rõhku kasutama hakata? Vahepeal nagu mainisid, et 1 bar max tuleb mis tuleb.

Mille järgi eeldad, eeldasid, et mootor 1,3 bar-i vastu paneb? :D

Kui hästi turbo spoolis? Suhteliselt suur turbo ikkagi. (Logi väljavõtet äkki?)

  • Autor
comment_20221
Mainisid siin vahepeal, et 1,3 bar oli fun. Kas kavatsedki 1,3 barist rõhku kasutama hakata? Vahepeal nagu mainisid, et 1 bar max tuleb mis tuleb.

Mille järgi eeldad, eeldasid, et mootor 1,3 bar-i vastu paneb? :D

Kui hästi turbo spoolis? Suhteliselt suur turbo ikkagi. (Logi väljavõtet äkki?)

Plaan oli jah 1bar aga ega mul ju ühtegi kella ei ole, mina ainult sõitsin ja siis kõrvalistmelt mainiti, et 1.3 bari (logist selgus tegelikult, et MAP näitas 244 kpa, see oli ainult korraks ja lõpupoole) Hetkel ma ühtegi logi ja vaakumist väljatulemise rpmi ei avalikusta kuna wg oli vigane, eks hiljem kirjutan kui kõik on ilusti seades ja toimib.

Mis puudutab eeldamist siis ma ei eelda midagi, eks näis kuidas kestab, mis egt jne rõhu all teeb. Detonatsiooni meil igatahes veel kuulda ei õnnestunud :)

Uus wg tuleb spekkide järgi 1.4barise vedruga, midaiganesseeeitähendaks :roll:

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_19921
Kas ma jäin hiljaks või ma ei pannud tähele, OTl ma härrat ei näinud?

Jah, mind tõesti seal ei olnud. Andsin endast kõik aga ikka midagi jamas. Probleem oli selles, et auto suri kiirendades ~5000 rpmi pealt lihtsalt välja. Täna sain probleemile jälile(eeldatavasti, vajab katsetamist) ja loodan 23ndal uuele katsele minna. Muidu sai eelmine nädal käidud sillaregullis, kalded 2.1 kraadi negatiivi ja kokkujooks 1mm.

Enamus lapsevigu on tänaseks likvideeritud.

Nael küsis, et mis rpmil 1bar ülerõhku tekib, vastus:

r6hulog.jpg

3500pöördelt, lõpus hoiab 1.2-1.3me ja per*edyno järgi liigub väga hästi :)

[size=9]Jah, on seadistamata, ma tean...[/size]

Vemsi omanike rõõmud :D

Tshhh.... :D

Vems on väga hea aju hinna-kvaliteedi suhtes :roll:

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.