
Kõik, mis Airi L postitas
-
E30 Pivarootsi Meet 2021 (17-18 juuli)
Mul läks seekord nii, et kui lõpuks oli hetk kus kaamera kotist välja võtta, siis jõudsin 7 pilti teha ja panin selle kotti tagasi. Multitasking on minu jaoks big no, no ja mitut asja koos ikka ei jõua teha. Minu 7 klõpusu asuvad siin: https://www.flickr.com/photos/139631434@N02/albums/72157719579043787 🤦♀️
-
E30 Pivarootsi Meet 2021 (17-18 juuli)
-
E30 Pivarootsi Meet 2021 (17-18 juuli)
Tartu marsruut paigas. Kogunemine kell 8:30 Bitestopi parklas. Liikuma hakatakse kell 9:00. Jooksvad mured ja küsimused Egertile otse taskusse 56 950 807
-
E30 Pivarootsi Meet 2021 (17-18 juuli)
Tere kallid klubilised! Lubagem esitleda: E30 omanike suvepäevad ehk Pivarootsi Meet 2021 toimub sel aastal Läänemaal Pivarootsi Mõisa/taluhoovis 17-18 juuli. www.pivarootsimois.ee Pilet: 10 eur inimene (lapsed kuni 17a tasuta) Ööbimine: Telgis Mängud 1 - Vaatame kelle E30 mahutab enim inimesi 2 - Selgitame välja kelle masinal on kõige valjem väljalaskesüsteem 3 - Näeme kes suudab mõne auto osa kõige kaugemale visata (Huvi korral teeme ehk mõne mängu veel lisakski) Rahvahääletus 1 - Parim velg 2 - Rahva lemmik 3 - Laste lemmik 4 - Parim mootoriruum 5 - Kõige originaalsem 6 - Eriauhind Videovõistlus Kõigil kohale tulijatel on võimalus osaleda videovõistlusel. Teha kogu üritusest meeldejääv salvestis. Olgu see siis Tiktok keskonnas või lihtsalt lahe kokkuvõte üritusest. Videod saadetakse nädala jooksul peale Meeti meile ning need lähevad ülesse E30 Community Facebooki ja E30 foorumisse koos tegija nimega. Rahvahääletusel selgitame välja parima ning see video saab ka autasustatud. MOMU külastamine www.momu.ee MOMU Mootorispordi Muuseum on ainulaadne kooslus ajaloolisest hoonest ja maailmas haruldasest võidusõidutehnika ekspositsioonist. Hetkel on MOMUs esimene 100% autodele pühendatud kunstinäitus. Kunstnik Kaili Aaviku Automotive Art stuudios aastate jooksul loodud 35 meeleolukat pilti kajastavad autonduse erinevaid tahke - võidusõitu, kilovatte, mehaanikute tööd, USA rauda, Maranello punaseid komeete ja palju muud. Sissepääs MOMU-sse maksab 10 eurot. Päevakava: Tallinna rahvas koguneb kell 12 Laagri Rimi parklas. Sealt liigume mööda Haapsalu mnt MOMUsse. Koguneme Turbas MOMU ees ja kohtume seal Tartu, Pärnu ja teiste linnade rahvaga. Peale muuseumikülastust sõidame Turba kaupluse parklasse kus saab vajadusel osta kaasa süüa, juua jne. Grillimistarvikud palume ise kaasa võtta. Koha peal on olemas külmik ja söögitegemisvõimalus. Kontaktid: Laura 5598-9103 Airi 5886-4444 Kert +358 407 077 838 (whatsapp) Tartu kogunemine kell 8:30 Bitestopi parklas. Liikuma hakatakse kell 9:00. Grupijuht on Egert: 56 950 807 Pärnu kogunemine kell 11:00 Tallinna Mnt. Cirkel K . Liikuma hakatakse 11.30 Siim Kümmel 5627 5769 NB! Kohapeal on vee võimalus olemas, aga sõidu ajaks võtke kindlasti kaasa joogivett, sest ilmad on väga soojad. Kuna selle suve märksõna on PARM, ma mõtlen neid jopskeid kes teist tüki välja hammustavad, siis igasugused sprayd, suitsema pandavad putukate peletajad, kasvõi küüslauk puukide jaoks jne - no parem kui on kaasas ja olemas kui et ei ole eks. Kui teete Instagrami storysid, siis hässtääg e30community ja me jagame seda ka enda lehel. Mida rohkem poste seda uhkem. Meeldetuletused meie eelmistest kogunemistest: Lihtsad reeglid: 1. Vindisena rooli ei ronita!!! 2. Hoiame ümbritsevat loodust ja ei künna seda ala üles. 3. Prügi läheb selleks ettenähtud kasti-kotti. 4. Keset ööd ei hakka keegi tühikäigul gaasi tallama ja laseb unistel end välja puhata.
-
BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L
Ega jah, siin tulebki huumoriga läheneda muidu võib juhtuda, et leiad ennast traumapunktist lõdvestavat süsti saamas. 😵 GTA - ma praegu veel pean vastu. Iga kord kui pemmi müügist hakkan rääkima tuleb härra poolt kuri pilk
-
BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L
niisiiis, kerge update vahepeal. Mul oli sünnipäev jaanuaris...kõlab nagu Onu Bella repertuaarist teate-küll-mis-lugu, aga sellegi poolest ei istu ma mitte mersu tagaistmel ja diiselmootori laulukese asemel röögib cabrio roolikardaan mulle vene keeles @£#%/...sellest aga natukene hiljem. Nimelt sünnipäevaks kinkis härra mulle rooli koos uue nahaga mille Jennifer oli oma osavate näppudega eriti ilusti peale venitanud. Kuna me Jenniga töötame ühe õue peal, siis ilmus chica mulle tööjuurde eriti suure kastiga millel oli peal ilus punasest nahast lips. Üllatus oli suur ja kuna mul härra oskab liigagi hästi skeemitada ja ausa näoga igast asju orgunnida nii, et ma kottigi ei kahtlusta, siis ka seekord suutis ta ilma minu teadmata mu autost rooli varastada ja selle linna toimetada ning hoolitseda selle eest, et see õigel hetkel minuni jõuaks. Aitäh🙏 Luisi kirja värvisin ise uuesti kollaseks. Üks päev kui siin vähe soemaks läks kepsutasin kabjad kaardus garaasi poole suure õhinaga autot välja ajama. Kõik oli ilus-tore kuni hakkas vaikselt kohale jõudma, et udutuled sai eest ära kistud ja uusi pole asemele panna, roolikardaan rapib põhja all nagu siga põhukotti kevadisel ajal, salongivendi soendus on sama külm kui Eesti naine ja uksepolster kirjutab lahkumisavaldust. Ah, ma ei hakka rohkem kirjutamagi kui pikk see list lõpuks sai. Vaimusilmas kujutasin ette ennast see suvi cabrioaga garaasi ees parkimas ja veini kõrvale obc-st päikeseloojangut vaatamas. Siiski…tõmbasin korra paar sõõmu värsket õhku ja otsustasin ilma trussikuid keerdu võimlemata, et kuna mul on nagunii juba pööning veits läbi vajunud selle autode teemaga ja nagunii võidab see kellel on surres kõige rohkem asju eksju, siis might as well võib ju uued veljed ka tellida…noh kui siin juba nagunii lappamiseks läheb u know. Laupäev, Round One: Lükkasin siis luua tõstukile ja Harri hakkas coile installima ja sellega seoses pani ka uued ratta laagrid. Mina ja Tanel kiskusime emmtehniku eest ära ja paigaldasime uued udulaternad. Muidugi hiinamaal otsustati, et mõlemale udukale oleks sitaks hea mõte panna ühe poole pistikud, seega saime natuke selle üle sünkroonmäägida, kuid peale osavat näputööd sai ka see probleem lahenduse. Vahetasin ära OBC ekraani, mis sai siin foorumis kamba peale tellitud. Elementaarne õlivahetus sai tehtud. Trosselist läbi käiv veeringlus sai elimineeritud..ma räägin nagu pommirühma ülem😎 Salongi vendi torud said lõpuks õigesti pandud. Uksepolstril see ülemise ääre klamber jebis kogu aeg ja paar tüüblit olid ka puudu. Õnneks on õue peal “mõned” masinad kust sai ka vajalikud tüüblid. Küünlad kontrolliti ka üle - kõik on timmu. Alumine küljeliist on ilusti kinni nüüd. Round Two: Kuna cabrio on tehasest airbagiga välja veeretatud, tähendab see seda, et roolikardaan on teistsugune ja selle vahetuseks on vaja tuumafüüsikut, umbes nelja Gin-i, võibolla günekoloogi ja mõnda väikeste näppudega Hiina inimest. Ehk siis tellisin mingisuguse jupi ära millest tuleb siis aretada vajalik toode, millest võibolla on kasu, mis lõpuks peaks justkui toimima. Siduri survelaager. Selle vahetus tundub olema totaalne piin, sest härra üritas seda tööd juba vaikselt järgmisesse aastasse nihverdada. Teen siin vaikselt panuseid kas ennem tuleb riigipööre, passivahetus või survelaager Noja siis on esiklaasi vaja El. ventikat Uue veljega oleks vast vaja ka karterikaitset - no igaks juhuks. Mingi kerge õlileke on ka - see on tuvastamisel. Katolüsaator Tweetrid on kõige selle peale tummaks jäänud ...to be continued
- M: 17' laia randiga veljed
-
6 nupuga kella ekraanide tellimus saksast
Kuidas selle tarnega on. Saame Saksast kätte need üldse?
-
6 nupuga kella ekraanide tellimus saksast
Makstud!
-
M: 17' laia randiga veljed
Müüa Japan Racing veljed 17x8.5 (kõik 4 tk) 4x100 koos rehvidega (korralikud) 205/45/17. Kahel veljel värvi peal mõned kivitäkked ja 1 kriips (randi äärel). Hind 600 5886-4444
-
BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L
Stance.ee ütles MTS kohta, et tänaval on mõnusam sõita kui näiteks BC-ga. Raja jaoks jääb liiga pehmeks ilmselt, kuid niipalju kui on inimesi on eriarvamusi. Jäikust saab juurde vajadusel ka vedrude vahetusega. Niipalju kui mina kuulnud olen, siis pidid asjalikud olema.🙂
-
BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L
Normalna, mul on aastane delay siin selle updatemisega. Aga pole hullu, enamus energiast läks nagunii Harri dragi rullika ehituse peale ja AXX sõitis suhteliselt mõõdukalt sel suvel. Sellegi poolest saab mõne rea siiski kirja panna. Cabrio sai HWW custom made struti.🤤 Ärge küsige mis selle eesmärk on, mulle lihtsalt meeldib:☺️ Kuna mul oli 1.8 kellablokk siis pööretega oli nii nagu oli. Selle tableti või asja vahetasin ära. Läksin veits pesemisega ka hoogu. Korraks võttis kepsu nõrgaks küll, et kas vanamoor ikka käivitub veel või viskas sussid püsti. Aga käis nagu kellavärk. Peale pesu tõmbasin karva ka läikima. Minulegi üllatuseks tõi see aasta jõuluvana mulle coilid. 😍 Kevadel saab möllama hakata P.S. - veljed panen ka varsti müüki Olgugi, et suvel oli kiire ja iga nv pmst tuuseldasime kuskil ringi, oli siiski aega ka paar karikat võita. Üks siis Oorelt ja teine Rapla Tuning Showlt. Aitäh sõberid Raudselt unustasin praegu mingi elutähtsa asja kirjutamata. Kui nii, siis eks aasta pärast saab vast kirja jälle
-
Suvine kokkutulek 13.07-14.07 OORE VOL7 2019
Ah, kuna Kert tegi viisaka jutu juba ära, siis ma kergitaks nati telgitaguseid 🤓😈 Niisiiis...seltsimehed inimesed, Lubagem presenteerida harukordset võimalust saada osa ainulaadsest aktiviteedist milleks on E30 Süvepäevad Oorel. Oleme jõudnud olukorda, kus seisame silmitsi juba seitsmenda rullnokaparaadiga. Kuigi kõrvalt vaatajatele võib jääda mulje nagu tegu oleks vanaraua paigutamisega põhjast lõunasse, siis tegelikult ega nad ei eksi. Kes meist ei tahaks puhata, võtta mõned vabad päevad, ajada terve talve garaasi nurgas seisnud saksa lipulaev päikese kätte ja kimada Oorele. Et tuntud reegel - võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju – kehtib jätkuvalt, oleme näinud kurja vaeva, et teie ilusad autod saaksid üritusel ka ilusad auhinnad. Lisaks karikatele, käsitööõlledele, diplomitele, kleepsudele, särkidele jne on see aasta võimalik võita Harri’s Weldworks and Motorsport custom made hüdrokässar. On plaanis korraldada mõõduvõtt erinevates kategooriates ja vägevamad mehepojad saavad oma oskusi demonstreerida erinevaid metallist kolakaid loopides ja ka autosse mahtumise jne näol. Et õhtul oleks hundid söönud ja hommikul kukk ikka kireks, siis anname endast parima, et leida toitlustaja ka see aasta. Aitäh virtuaalse tähelepanu eest✌️
-
BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L
Oooo, avastasin foorumi jälle. Kus see jutt siin pooleli jäi. Mingi pidurite jama oli. Noh, enam ei ole, läks ise ajapikku korda (sellist asja võiks rohkem juhtuda). Nagu juba enamus piltidelt näinud on siis veljed said uue värvi. Ma tükk aega mõtlesin, et mis siis nende replicate asemele ikkagi osta ja kammisin igasuguseid variante, aga ükski 100% ei meeldinud. Mõtlesin siis, et kaotada pole midagi ja värviks lihtsalt olemasolevad teist värvi. Nii sai ka tehtud. Üksjagu nuputamist oli värvi valikul, värvi välja mõtlemisel/kokku valamisel ja värvimise tehnoloogial. Jamamist oli, aga asja sai ja ma ise olen küll tulemusega rahul. Suve jooksul kahjuks väga palju sõita ei jõudnudki, kuid selle eest käisin nädal tagasi Sten-iga pildistamas ja sain ka lõpuks korralikud pildid. Midagi teistsugust siin hallis Tallinnas
-
Lobamokkade rubriik
Väga tuus pulm oli jep. Suurhalli parklas sai ulakusi ka tehtud ikka. Või noh tegelt juba natsa enne seda kui me kolmekesi foori taha sattusime
-
Suvine kokkutulek Oore 2018 14.-15. juuli
Mina lugesin 56 kokku
-
Suvine kokkutulek Oore 2018 14.-15. juuli
Tegin siia albumi kuhu lisan vaikselt pilte juurde.
-
BMW-de kokkutulek Rogosi mõisas 06.07.2019
100% ei saa lubada, aga võimalik, et astun läbi
-
BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L
Tervist Hooaeg 2018 algas mõistagi aku laadimisega. Lõpuks, peale 4 päeva laadimist sain auto tööle ka. Pöördeid ta ei olnud nõus ise hoidma ja esimene pidur oli ka kinni. Roolile hakkas juba vaikselt sammal peale kasvama, aga muidu oli kõik tip-top. Kimasin sellega tööjuurde ja esimene proper wash sai ka tehtud. Lõpuks leidsin vea miks mootor puperdas ja välja tahtis surra. Tühikäigu mootori vaakumvoolikus olid pmst augud sees. Forss aitas uue voolikuga ja voilaaa, nüüd nurrub nagu kiisu. Esimene vasak pidur oli kinni, kettad üliroostes ja klotsi ka väga palju alles ei olnud. Lisaks pidi pidurit ikka päris kõvasti tallama, et üldse midagi toimuks. Tellisin siis uued kettad ja klotsid ning sõber Toivo vahetas nad ära. Arvasin, et pidurid hakkavad palju paremini toimetama, aga no eksisin. Paremaks läks küll, aga midagi on ikka valesti. Pedaal on suht kange ja vahest on tunne nagu see suruks ennast vägisi üles tagasi. Anyway, on seda keeruline siin seletada ka. Ei teagi millest alustada. Igaks juhuks proovida süsteemi õhutada? Noh, ja siis see asi ka veel, et ma pean ennast kokku võtma ja Maanteeametile ümberehituse avalduse ära saatma. Lugesin kuskilt, et Sauele ei soovitatud pöörduda, kuna sealt ilmselt midagi head oodata ei ole. Eks see saaga saab pikk ja valus olema, mul on juba vaim valmis pandud. Profülaktika mõttes poleerisin ranti ka. Lõpuks võtsin Tiidult 14' pudelikorgid laenuks ja keerasin need JR-id alt ära. Kuna midagi sellist, mis tõsiselt huvi pakuks, turul ei ole, siis mõtlen olemasolevate velgedega midagi välja. Eks näeb mis saab.
-
BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L
Umbes 2x2cm auk oli kõrvalistuja pool.
-
BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L
Kuna ma olen juba nii vana (Kert ütles), siis panen vahepeal mõned asjad kirja, muidu läheb meelest ära. Ühesõnaga peale sellist vapustavat Eesti suve avastasin üks päev, et autos on täiesti arvestatav bassein. Põhjavaip oli sama märg nagu mõne mehe unenägu peale suuremat Instagrami ringi. Anyway, peale paariminutilist auto jõllitamist ja agooniahoo üleminekut marssisin tuppa ja teatasin tähtsal häälel, et davai kus kõik tööriistad on, ma tõmban bemmi nüüd laiali ära. Endalegi suureks üllatuseks ei pidavat mul siin majapeal ühtegi vajalikku instrumineti olema. Õnneks meil on Fesarisse tehtud mõnede diagnoosiga-rullikate-omanikega ühine mölanurk kuhu on hea suuremas paanikahoos peale lennata ja muresid kurta. Niisiis tuligi härra Tiit isiklikult enda tööriistakohvriga minu juurde ja ma siis kukkusin igast kruve ja muid juppe küljest ära keerama. Peale kahte tundi, kümne erineva eriti värdja poosi, umbes viiekümne roppsõna ja muu jama oli mul see vaibanarts käes. Siis selgus, et tühipaljas vaibakuivatamise üritus muutus projektiks: keevitame-põhjas-augu-kinni-ja-nühime-muud-kohad-ka-maasikaks. Mingi päev viisin auto tuttava juurde, kes augu kinni keevitas ja ülejäänud pindmise roostekirme viitsis maha nühkida. Tööjuures segasin kokku kõige tummisema rasketehnika jaoks mõeldud pinnavärvi millest sai mitu kihti põhjale määrida. Kogu kompotist ei puudunud ka mastiks ja kerevaha ja muud toredad möginad. Nädalavahetusel libistasin ennast sujuvalt jälle tööjuurde garaazi ja toppisime sõbraga selle vaiba tuppa tagasi. Mõned kruvid jäid muidugi üle millegi pärast. Kuna katusetihendid on aastatega pirtsutama hakanud ja ma ei leidnud netis ühtegi asutust kes suudaks tihendite näol custom lahendust pakkuda siis nüüd on seis selline, et tõmbasin autole peale katte, mis katab ära ainult katuse ja aknad, poolkate siis v midagi. Hetkel on tuba kuiv ja meel on hea. Esistangel on ka küljes nüüd need kaks palstikust katet mis ennem tellimata jäi. Kui aega saan, siis proovin lähitulevikus udutuled eest ära võtta ja uued klaasid ette panna. Vedelevad teised juba pea aasta mul siin toa nurgas. A ja btw auto tuleks üle lakkida. Enne vaiba tagasipanekut. Härra Rait Lemberi driftiautost tegin ka pildi. Kasutatud on peamiselt Opeli ja BMW juppe.
-
316/91a(m50b25) devil86
Misassja Keegi on reaalselt nii autot värvinud või, uskumatu. Mis mögin see eelviimasel pildil on üldse?
-
BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L
Toits kurivaim... ...aga jah, tee mis tahad, mina ei saa üle ega ümber laia randiga velgedest. Need on lihtsalt maailma parim leiutis. Teab keegi kui laia randi saab rullimata koobastega rullile taha ära mahutada ilma, et peaks midagi lõikuma või ulmeliselt ümber ehitama hakkama? Kas oli vist 9 lai?
-
BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L
Mul on 205/45 hetkel ja kui ratas välja keerata siis napilt läheb koopaäärest mööda. Mis mõõduga see 17 rehv siis olema peaks, et kannataks veel madalamaks lasta?
-
BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L
Nonii nonii...Väike update jälle. Sain kiiruga ennem kokkutulekut stanged külge. Esistangel on puudu veel kaks seda kandilist veokonksu katet. Tegin paar pilti ka peale kokkutulekut. Mööda kruusateedel sõitmist on auto muidugi väga tolmune, aga vast saab mingisuguse ülevaate ikka. Nüüd on vaja uut velge. 17 on ikka liiga suur ja no olgem ausad, see BBS replica oli okei 4 aastat tagasi. Nüüd juba igal masinal need all ja kergelt öeldes kopp on ees. Saaks mingisuguse hea 16 tolli velje ja ette madalduse siis hakkaks vaikselt looma juba. Aa, ja summuti otsad said ka parema väljanägemise. Ühe toru tegime natukene lühemaks, ning lõime läikima. Kuna kapotil on peale värvimist palju järelkuivamise jälgi, siis oleks vaja see ka uuesti parema lakiga üle käia. Nii saaks asi värskema mulje ja kvaliteetsem lakk annaks palju rohkem n.ö. läiget.