Hüppa postitusse

miq

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. Tee privasse pakkumine. Ehk panen juba homme postiga teele
  2. Teravad silmad sul. See see tükk on. Tee pakkumine pm'i Samuti leidsin, et mul on tutikad taga õõtshoova puksid riiulis 4 tk kokku. Ehk soovib neid ka keegi.
  3. Graaši tühjendusest jäid mõned jupid üle, mida ei raatsi niisama ära visata. 14" valukadFacelift taga stange koos kooriku ja liistugaPre-facelift taga tuli. Väga korralik. võiks lausa uueks nimetadaM10B18 mootori tihendikomplektid. Peaks kõik vajalik olemasTutikad taga õõtsa puksidHind pakkuge oma südametunnistuse järgi. Staff on tallinnas, mustamäel. Peale tööaega saan näidata. Helistage või pm'ige. Ma foorumisse väga tihti ei satu. Tel on 55682080,
  4. Kled ma võtan sul need ära, kui veel alles on ?
  5. tühikäigul 2.5 bar põhjagaasil 3 bar'i. Mis puudutab pihusteid, siis otsige keegi kes laenaks teile korralikku segu mõõtmis seadet, torgake see sumpsi ja keerakse selle järgi õhulugeja paika. M.
  6. võiks ju ikka öelda, mis juhtus. Teistele õpetuseks vähemalt 8)
  7. cooler: ei leia arvet üles. mul oli kõrgusega 180mm maksis vast mingi 1400, M-tech'il oli järgmine mõõt, kõrgusega 230mm, selle hind oli vast oma 300kr kallim. pump: ehk mul oli pump juba vanaks jäänud. vahetasin selle välja jällegi keiseist pärit "hiina" koopiaga Walbro pumbast. 1000kr. Siiber: Ma ise just mõtlesin vahepeal panna kahle klapiline siiber. Vähe parem kontroll on madalalamate pöörete ja vaakumini üle. Patrik oli ka minumeelest kuksil kirjutanud, et varba otsaga pedaale ja rõhk oli kohe peal. Mul automaat kastiga näiteks on väga keerluline 100 või 110'ga sõita. Kell näitab ilusti .5 ühikut vaakumit, kuid mingi hetk hiljem avastad ennast ikka 120-130 peal. Raja-tõugu masinal vast pole vahet. Seda siduri asja peaks rohkem suurima, mul m40 otsa vaja mingit tugevat korvi. Sachs pakub, aga väikese eelarve juures 6000kr letihinnaga, paneb suht kiiresti alternatiive otsima. Ehk saab koos hoorataga midagi sobivat :roll: EDIT: saigi uuritud ja kataloogides näpuga järge aetud. M40 ja M42 omavad samu hoorataid, seega sinu planeeritav konversioon kõlbab ka mulle. Mis oleks umbes 50 euri võitu, samas 50nm kangem. pluss kergem hooratas ning suurema läbimõõduga siduriketas. Seega tänud selle valgustava info eest. 8)
  8. Kas is'il on originaalis kahe klapiga siiber? miks sa sellest ära tahad öelda? Kütusepump sul tõenaoliselt vastu ei pea. Tavalise 1,8 oma jäi igast ülerõhuga suht koheselt hätta. Mõistmatuks jäi ka see intercooleri ehitamise põhjus. Keiseist saab "hiina"-cooleri, mille paneb ette pea olematute ümber ehitustega. M-tech'i Mihkel teinud nii, mina, ning veelgi nokitsejaid. Kuid mulle pakkus huvi jutt sidurist. Kas m20 hooratas istub m42 vända otsa? M.
  9. krt ma esimese hooga vaatasin, et vectra on Nissan 200sx
  10. kust te nö õigeid mõõte ja tolerantse teate?
  11. ma juba mõtlesin, et Mihkel ainult porgandeid sööbki, et nii hea nägemine.
  12. ma juba mõtlesin, et Mihkel ainult porgandeid sööbki, et nii hea nägemine.
  13. aga miks e36 ET saatanast on? kas ainult sellepärast, et ET on suur või mingid muud nöansid veel? a mis siis kui väiksema ET'ga velg panna?
  14. J. Tatika käest?

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.