Kõik, mis Timo postitas
-
O: 318I mootori juhtmestiku
Kas facelift või pre-face?
- M: M20B20 -83.a
-
M: Coupe klaasiring
Pruuni kerge tooniga klaasiring tuli garaaži koristades välja. Kas keegi tahaks või viin jäätmejaama? Vajavad korralikku pesu, aga muidu korralikud. 5220678
-
318 (m20b25 stroker) '90 - eliise22
-
BMW 316it (design edition) '93 - Renx320
Mulle meeldib, et mu kunagine auto on heades kätes
-
325i 24v MSEFI '85 - Mart
Proovi niva mootoripatju, peaksid sobima.
-
318is ----------- 315hj vabalthingavana!!!
Aga mis asi see seal seda hambapuuri häält teeb? Kast?
-
325i 24v MSEFI '85 - Mart
Kas seal passis pole märge mitte ümberehitusloa ja mingi numbrikombinatsiooni kohta selle ees? Kas selle järgi ei saa mitte välja võtta mida ümberehitus sisaldas? Kui nii siis on ideaalne "auk seaduses" kuidas kõik puuride ja turbodega asjad legaalseks saada. Sebimist on rohkem aga ikkagi Edit: raimo tõsta mingi 2.0 peale esita arki ümberehitus avaldus ja nädalapärast sõidad arki uksest ümberehitusmärkega passis välja.
-
BMW 325i cabrio-M-technik
sellise numbri saamiseks ei pea olema tutvusi, maksad 5k vist ja saad valida tähtede ja numbrite kombinatsiooni. seal olid mingid piirangud ka veel, et kui number on kasutusel siis ei saa ja mingeid selliseid kombinatsioone nagu EKV jne. ka ei saa.
-
325i 24v MSEFI '85 - Mart
tohohh, mis seal siis nii hullu saab olla, et kohe uut keret vaja?
-
325i 24v MSEFI '85 - Mart
ok ma ei süvenenud teemasse, aga paistab et sa oled ise oma küsimusele vastuse saanud.
-
325i 24v MSEFI '85 - Mart
ainukesed momendid mis mul siin üks tark programm annab on sellised kui suudad sealt välja lugeda endale vajaliku siis palun.
-
325i 24v MSEFI '85 - Mart
tahtsin jah aga mul on siin endaga läbisaamisega tõsised probleemid, ei suuda otsustada mida teha kas ehitada touringut või minna usaraua peale üle, hing ihkab v8t.
-
325i 24v MSEFI '85 - Mart
no jah nüüd ma siis tean kuhu mu mootor läks positiivne on see, et vähemalt e30ne vahele läks. peab veel ootama kuni keegi laksu paneb :roll: loodame, et tuleb normaalne projekt.
-
316 '88 - M-Tech
nooh turbotajad...nii algab yhe 6ige turboauto ehitus 8) lahe.
-
316 '86 - Kalmer
ja v6ta m66da testriga akuklemmidel pinget, peab olema töötava mootoriga 13,...V ja seisva mootoriga 12,...V. Mul oli sama jama yhe s6braliku naaberriigi toodanguga kui pinge tegulaator saba andis, genekas laadis aku yle lihtsalt.
-
316 '86 - Kalmer
ratta laagrid on normaalsed? äkki nondest see undamine.
-
327i '86 - city
pakun, et e30 kuna kergem kaal vist tuleb kasuks.
-
318IT Shadowline '91 - Kert6
see pole mingi mtech...see on bbs.
-
325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
miks mulle järjest rohkem tundub, et patriku unistuste e30 on päris suures osas teostunud silver sinu auto läbi