Aitäh kõigile vastajaile.
Hetkel ei ole veel kontrollinud näidiku juhtmestikku/pistikuid jms. Visco peaks korras olema, veepump ajab ka normaalselt ringi, aga nüüd on väga kiiresti hakkanud kaduma jahutusvedelik, mootoriruumist mingeid lekkeid kuskilt ei tuvastanud, silmaga nähtavaid kohti, kuhu välja oleks jooksnud, pole.
Ilmselt on siis variant, kas jookseb mootorisse või kuhugi salongi? Võtsin eile vahelt välja salongiradika, et jälgida, kas vedelik kaob endiselt sellistes kogustes nagu enne (10km peale mingi pool paaki). Pärast seda sõitsin linnas kontrolliks, temperatuur oli stabiilsem, kuid seier liikus ca 10km ringi peale lõpuks 1/2 ja 3/4 vahele, eriti kärmelt tõusis ta siis, kui autol vabakäigul linnakiirusel veereda lasin või üle lamavate hanereas venisin. Kas linnas liikudes selline temperatuur on ikka normaalne? Punase või 3/4 peale seier seekord küll ei läinud. Pärast salongiradika vahelt võtmist nii palju vedelikku ära ei kadunud - täna hommikuks oli ehk mingi 1,5cm jagu vähem, kui eile enne sõitma minemist, aga see võis tulla voolikute lahtiühendamisel kaotsi läinud ja salongiradikas olevast vedelikust. Valan täna uuesti normi ja sõidan kontrolliks veel.
Kui jahutusvedelik mootorisse jookseks peaks valge aur taga olema? Tundub, et ei ole...
Vahetan nüüd igaks juhuks ära ka termostaadi, eks näis, kas see lahendab temperatuuriprobleemi või ei.