Hüppa postitusse

Bak

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. Hei, sorry. Pikad juhtmed. Tühikäik täitsa ok, ei saaks öelda, et kehvem kui eelmiste nukkadega. Klapivedrud sain Aamann racing- st. Catcams vedrud. Kõige pikemad trompetid olid 170mm. Tegin see kevad ka tagumikudüno katsetused. Plenum vs trompetid. Ja see "küür" täitsa tuntav lisa. Trompetitega tundus mootor erksam ka. Kuid ei leia mingit mõistlikku filtri lahendust.
  2. Ongi paras aeg update teha…😀 Eelmised nukad olid schrick 252/244 ja nüüd siis ehitasin ümber schrick 264/256 peale. Aga ega see väga lihtsalt ei läinud. Arvasin, et kolvide ja klappide vahel on piisavalt ruumi. Tegelikult ei olnud. Kui vanos ajastust muutis siis klapi servad paitasid kolvi süvendite põhjasid. Kõik jäi terveks. Võtsin kaane maha ja saatsin kontrolli. Kolvid välja, et sisselaske klapi süvendid sügavamaks teha. Kuna kõik oli juba laiali võetus siis läksin viimase peale välja. Hüdrotõukurite asemele mehaanilised ja kaane tihendi panin nii õhukese kui leidsin. Lappisin kõik kokku. See aasta jõudsin dünosse ka. Et seal huvitavam oleks tegin kaasa ka low budget trompetid. Torud tegin erinevate pikkustega. Torud tegin 48mm summutitorust ja otsad, mis on enamvähem trompeti kujuga on 48mm summuti ühendused. Kaugelt paistsid isegi enamvähem😀 - Dünos saime üsna kiiresti aru, et kõiki torusi pole mõtet proovida kuna vahe niivõrd väike. - Lõpuks võrdlesime tõmbeid plenumiga koos filteiga, plenum ilma filtrita ja kõige pikemad torud. - mis minu jaoks oli üllatav. Kui võtsime õhufiltri küljest siis jõud langes. Õhufiltri sees on “bellmouth” otsik ja ilmselt selle tõttu õhuvool mootorisse parem kui tavalise toru ja ilm filtrita. - kõige pikemate trompetitega kasvatasime graafikule kuni +13nm küüru alates ~3200 - 6200rpm. Ja ülevalt kaotasime paar kw-d. - Kõige parem tõmme oli Rattast 181kw ja 296,8nm😎 Seega sain oma väände tagasi ja boonuseks lisajõudu üles otsa. Tulemustega olen väga rahul.🙂 Viimas asjana peab nüüd otsustama ja ehitama kas a) pikemate sisselaske torudega plenumi või b) panema trompetid ja nuputama mingid filtrid otsa.
  3. Plaanitavad nukad on suht viimased mida soovitavad tänavale. Uurisin nede kohta pikalt ja need võiks olla ka viimased mis võiks tõsta jõudu terves pöörete vahemikus. St. ei kaota jõudu alt. Lisaks loodan, need nukad teevad itb-ga koostööd paremini. Eesmärk on eelkõige saada alt vääne tagasi. Boonuseks oleks ülemise otsa jõu kasv. Peale nukkade on veel plaanis katsetada plenumi asemel erinevate pikkustega trompeteid. Pikemad võiks ka anda alt väänet juurde.
  4. Bak muutis oma profiilipilti
  5. Enne kui dünosse läksin siis vahetati ka katalüsaator ära. Võrreldes m50 kollega kaotasin 3k-4.5k juures kuni 37nm rattast. Kahjuks ei oska nüüd öelda kas kadus kati või itb-de tõttu. Hekel on plaan panna veel suuremad nukad peale. Lootus on, et ehk saan midagi tagasi. Linnas sõites jah peab pingutama, et sõit oleks sujuv. Kuna gaasi pedaal muutus oluliselt raskemaks. Linnas madalatel pööretel on gaasi vaja varba otsaga anda. Proovin see tuleval hooaja sellega midagi ette võtta.
  6. Alguses oli redback 100cell race katalüsaator ja nüüd on sama tootja 200cell street performance.
  7. Ei, hetkel veel toimetan mootori kallal. Vedrustus küll vajab juba värskendust, kuid õhu pele ei lähe.
  8. Tere Aeg teha väike update. Eelmine hooaeg oli taaskord huvitav ja kogemuste rohke. Juba 2021 novembris tellisin dbilas itb komplekti. Kui keegi kunagi tahab dbilase tooteid soetada siis soovitan seda teha black friday raames, siis reaalselt soodustused 20%-30%. Kuid hoiatan juba ette, et tegu ei ole päris siukse saksa kvaliteediga nagu võiks loota. Pusimist ja finetune-i oli omajagu. Kui juba läks lahti võtmiseks siis otsustasin, et samal ajal võiks mootori juhtmestik ka saada uuenduskuuri. Juhtmestik, maxxecu juhtaju ja itb-de paigaldus tehti raketibaasis. Ühtlasi paigaldati 1 lambda asemel 2. Nüüd on 3 silindri peale 1 lambda. Itb-de paigalduse käigus tuligi palju toote kvaliteedi ja mõiste "bolt-on" seoses üllatusi. Peale paigaldamist tegelesin ühtlustamise ja fine tunimisega ise. Raketibaasi tööga olen igati rahul. Juhtmestiku ja seadistuse tegi Raketibaasis Janno. Kui keegi kunagi soovib itb-d oma autole paigaldada peaks arvestama sellega, et päris kõik ei ole nii lilleline. Nendega sõitmine ei ole nii mugav kui tavapärase 1 drossel süsteemiga. Gaasi pedaal on tunduvalt raskem. Kuuma ilmaga võivad drosselid väheke kiiluda. Kõik see muudab sujuva sõitmise pingutuseks. Ennem kui auto läks talveunne oli vaja veel ülevaatusele minna. Viimasel kahel aastal on ka see olnud üsna suur stressi allikas. Ka see mure sai eelmine hooaeg lahendatud. Kui summuti kunagi ehitati siis pandi sinna liiga "race" katalüsaator. See lihtsalt ei läinud nii kuumaks kui vaja ja ei toiminud korrektselt. Ka see mure sai raketibaasis lahenduse. Panime alla sama tootja street performance katalüsaatori. Peale seda sai normid kätte ilma pingutusteta. Ees seisvaks hooajaks on järgmised plaanid. Kuid nendest lähemalt siis kui tegemiseks läheb.
  9. Jalamatid tehti üheskoos kogu sisuga sadulsepp24 poolt. Täpselt ei mäleta palju jalamattide maksumus oli, aga üle 100 euro kindalsti.
  10. Aeg lendab. Juba pea aasta viimasest postitusest. Teeme siis kokkuvõtte mis vahepeal toimunud. Talvel läks hästi. Õnnestus soetada täpselt endale sobiva ülekandega lsd reduktor, ülekandeks siis 3.46 Ostetud sai põhimõtteliselt põrsas kotis. Kui reduktori kätte sain ja seda ringi ajasin oli üsna selge, et siuksel kujul seda alla panna ei saa. Ringi ajades ei olnud liikumine sujuv võib isegi öelda, et oli raske ringi keerata. Reduktor käis spetsialisti käe alt läbi ja sai korraliku uuenduskuuri. Vahetusse läks isegi korpus. Lõpp tulemus siis selline See aasta algas hooaeg päris põnevalt. Ilmad olid juba ilusad. Läksin õhinaga autot talveunest üles ajama. Aku ots peale, pill käima ja teele kruisima,oli plaan. Aga läks nii.. Unustasin kindlustuse teha ja sinna see 80 euri läks. See intsident oli ka ainuke negatiivne kogemus mis sellel hooaja olnud on. Auto sõidab hästi. Hetkel kõik toimib. Aga nagu ikka, rullikas ei saa kunagi valmis ja juba kipitab uuesti mootori kallale minna. Plaan on ikkagi itb-d peale panna. Silmapiiril siis dbilas-e komplekt. Kuna sellel alumiinium kollektor. Ok, rohkem ei patra, panen parem mõned ilusad pildid. Fotograaf: Marko Männiste
  11. Bak vastas Bak teema asukohas Varuosad
    up
  12. Bak vastas P2hkel teema asukohas Vaba teema
    Tallinnas kellelgi sooja tuba autole pakkuda? Jäin viimasel hetkel lubatud garaažist ilma.
  13. Bak lisas teema asukohas Varuosad
    Müüa juhipoolne tagumine kroom ukseliist. Toode on uus ja ilma defektideta. Hind 75.-
  14. Pole ammu midagi kirjutanud. Teeme siis väikse kokkuvõtte mis toimunud on. Aprilli alguse poole tõstsime mootori vahele ja ülejäänud tehnika peale. Kui juba tegemiseks läks siis said ka piduritorud uued. Mida rohkem autot kokku panin seda selgem oli, et vanade liistude ja Spoileriga seda autot kokku ei pane. Seega arillist kuni juuni lõpuni kestis üks piinarikas varuosade ootamine. Esmalt sai kõik asjad panna tellimusse ja siis mõne aja pärast hakkas selguma, et paljud jubinad läksid järeltellimusse ja osad neist on seal siiani. Kuna plaan oli kõige lõpus auto lasta üle poleerida ja vahatada, siis ei pannud kohe kõiki liiste külge, et poleerijal oleks kergem. Pagasi parem poolse polstri tellisin vanema koodiga. Ehk siis pre oma. Aku juurest oli vaja natuke maha lõigata, et aku kate ära mahuks. Muus osas sobis väga ilusti. Viimaste asjadena tulid esimesed udutuled ja JR9 veljed. Udutuled tellisin taaskord ebayst. Mingi hispaanlane müüs uued originaal tuled 285.- Veljed panin esialgu siis JR9 16x8 et25. Taha panin 5mm flantsi ja ette 3mm. Kunagi tahaks õigeid 3 osalisi bbs velgi. Hetkeseisul siis auto üsna koos ja sõidab. Juba olen avastanud asju mida peab kohendama, muutma aga see käib asja juurde. Nt taha tulevikus muuta reduktori ülekannet. Praegu 3.15, tahaks 3.46 proovida. Plaan ka esitulede reguleerimise süsteem tööle saada ja see ebamugav rooli alune kate külge panna. Ootan ka jalamatte mis võiks selle kuu jooksul valmida. Üldiselt olen tulemusega väga rahul. Hetk enne seda kui auto täitsa kokku sai mõtlesin endamisi, et mis siis saab kui panen auto kokku ja "wooow" efekti ei teki? Woow Kunagi teen korralikud pildid ka.
  15. Kusjuures eelmine aasta uurisin selliste velgede kohta. Lühidalt siis nii, et kui tahad korralikku ja tugevat velge siis peale bottle cap velje katki lõikamist tuleb taldriku serva korralikult kasvatada. Räägiti ka teisest meetodist mida kasutasid Poolakad, kes neid müüsid. Kuid kuna see pidi olema kehva lahendus ja mitte väga turvaline siis väga ei süvenenud. SP studio hinnangul võiks antud velgede tegemine maksma minna 3-4k. Mis oleks siis tugevad ja balansis. Uurisin ka alumiiniumi keevitamisega tegelevalt inimeselt, et kui toon taldrikud siis palju kasvatamine maksma läheks. Selle peale öeldi, et see väga ajamahukas töö ja ei ole mõistlik. Ise siis loobusin. Veljed oleks kindlasti väga ägedad ja retro välimusega. Aga 3-4k keevitatud ja aretatud velgede eest on veits palju. Poolakad müüsid neid vist 1600 euriga. Aga maanteel ei tahaks eriti poolest veljest ilma jääda.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.