Hüppa postitusse

mmikkii

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis mmikkii postitas

  1. Pakkuda siis pealkirjas mainitud asjad. karbikatetel kruviaugud uduka katted ilmselt ise tehtud. kabrikatted 60€ uruka katted 15€ esituled 40€
  2. Pakkuda siis e30 esimesed el akna mootorid koos tõstukitega. 125€
  3. Diislile 3,91 ülekanne ei tundu ka just kuigi loogiline. aga edu tegemistes
  4. Uuendan siis ka vahepeal teemat. vahepeal sai siis jälle “uus” mootor peale, sedakorda siis m50b25 vanosega. uued tagaamordid ja esisillas mingid vidinad. muus osas ainult sõitnud. homme lähevad alla uued rehvid + tehakse sillastend. Kevadel sai tutikas jooks alla ja kõik neli rehvi juba täiesti otsas kuna ei teinud peale jubinate vahetust silda. mingiaeg sai siis veel esilisa küljest sõidetud mis peaks lähipäevil uus jõudma koos uute replica hellablack esituledega. Preaguste tuledega on pimedas ikka üsna hirmus sõita :D.
  5. Pakkuda siis el akna mootorid koos hoovastikega. pärinevad sedaani küljest. h:150€kmpl
  6. Pakkuda siis suur zf käigukast h:200€ pm uus siduri kompl koos kahemassilise hoorattaga h:100€
  7. Minu m52-l sai temp andur pandud jah vedeliku lõdviku vahele
  8. Aeg teha kerge update. Ajasin siis ka auto garaasist välja. vahepeal sai pidureid uudndatud. 4x kettad+klotsid tagumised piduriplekid uued käsipiduri trossid+kogu ketta sees olev käsipiduri majandus. tundub et lõpuks sain ka mootori ilusti tööle ja liikuma peale vanoste vahetust ja uue õhulugeja paigaldust (febi bilstein) esimesed 9 laiad veljed sai ka vahetatud 8 laiade vastu peale mida on ikka tükkmaad mugavam sõita.
  9. Miks uut oe saada pole ? 480€ Ja nàitab et on täiesti saadaval
  10. Läheb hästi kui kuskil lubatakse kõrval passida
  11. Nii, auto nüüdseks garaasi talve eest peitu aetud. täna sai natuke lammutatud ja vanoste tihendid ära vahetatud, vanad olid ikka väga kivistunud juba. plaan veel tagapidureid uuendada ja mõned nipetnäpet asjad veel teha enne järgmist kevadet.
  12. Tekib kohe küsimus et kui selline asi üllatusena ei tule siis milleks ilma e tähiseta pütiga üv-le ronida ? 😁
  13. M20b25 starter 20€ korralik soenduspaneel 20€ paagi taseme andurid 15€ tk paagipumbad koos kronsadega 15€ tk fl 318 küljest süüteluku põhi 15€
  14. mmikkii lisas teema asukohas Varuosad
    Pakkuda siis lahtised diffrid. 4,27 täpset seisukorda eitea H:50€ (Müüdud) 4,10 vahest mingil kiirusel tegi häält H:80€
  15. Nähtud nvl hiiumaal, lisaks sellele nähtud hiiumaal veel punast bauri millest pilti ei jõudnud teha
  16. Teeb siis vahepeal kerge update jälle.. ega masinaga suurt teinud pole, nüüd saab vähemasti sõita nii et kõik pistikud on taga. Üks lambda oli vigane peale selle vahestust on nagu enamvähem okei aga päris rahul siiski ei ole. sai vahepeal ka prooviks masinat peene poleer pastaga pollitud, kuna polliga väga kokkupuudet ei ole siis saigi just selline masin võetud millel nagunii värvi vahetus protsess tuleb ette võtta
  17. Tervist, ehk on kellegil pakkuda 63l paagi vasakpoolset korralikku tasemeandurit?
  18. Masin teeb siis niimoodi kui õhulugeja pistik taga. Läheb hästi uimaselt pöördesse ja pöörded tulevad hästi aeglaselt maha ka. on ehk kellegil sarnast probleemi olnud ?
  19. Nii, kerge update.. midagi eriti teinud pole peale selle et ca 1000km on uue mootoriga sõidetud. kolmandal päeval töölt koju minnes masin keeldus käivitumast Ews-iga oli mingi kamm. õnneks stiven aitas ca poole tunniga hädast välja ja sõit läks edasi. üks mure on ka, nimelt mootoril ei ole koos õhulugejaga minekut(väga uimaselt liigub ja läheb pöördesse) launch diagnostiga vaadates ühtegi sellist suurt viga ei näe mis seda põhjustada võiks. lugeja pistik tagant ära ja liigub kõvasti paremini ja käib ilusti pöördesse. eiole tu mootoritega väga sinapeal ka niietkui keegi on sarnase jamaga kokku puutunud võib julgelt head nõu anda. lugejaid ka teisi proovitud aga ei ole tulemust andnud.
  20. Kel huvi siis w1 oü toob iganädalaselt tehastest originaal varuosi. saab tellida midaiganea veel tehased toodavad või lao nurgas alles on.
  21. Nii, lõpuks sai siis moto käima. Nu**i oli rohkem kui küll, algselt motot ostes oli jutt et bensu pumba rikke tõttu jäi seisma. Okei sai ära toodud ja peale pandud ja esimesel käivitusel selgus et jahutus torudest tuli rohkem heitgaase kui kollektorist. sai siis kaas lihvi ja survestamisse saadetud(0,5mm) lihviti maha. Okei hea sai tellitud uus tihend ja kaane poldid ja hakatud kokku panema, esimese 90kraadi pingutusega tuli keere plokist välja....+ plokil jäi küüne ots hülsi taha kinni. Sai siis plokk lastud ära lihvida + time sert hülsid kõigile 14 augule. kepsu saaled olid ka suht otsas. eile sai mootori uuesti kokku ja tundub et toimib kõik ilusti aga pöördesse ei lähe nii teravalt kui võiks ja pöörded tulevad hästi aeglaselt maha. Ei ole veel jõudnud uurida mis seda põhjustab. ühesõnaga peale pikka jamamist sai asja käima ja tundub et on enamvähem hea.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.