Hüppa postitusse

AndR

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. @Kaspar500 lasin teha 2.7 eta koodipulga kasutaja @markusH poolt.
  2. Kaspar500 alustas AndR jälgimist
  3. Mul pakkuda, kui ühe plaadi garaazist veel üles leian 😃 8st 7 on koos poltidega laual, ostsin ka stance'st, aga ei viitsinud hakata jändama nendega.
  4. ahoi foorumlased, pole pikalt midagi antud teemasse lisanud. Sügisel sai nauditud autot kuni külmakraadideni ja siis läks kuiva kohta ära. Nüüd aga jõudis ta tagasi garaazi, kus algasid mul ettevalmistused kevadeks (see aasta võiks Oorele ka jõuda, mitte mõraga karterit kurva näoga päev enne vahtida ). Põhimõtteliselt tekib natukene teine kombo.. nagu @raitz330 mainis siis jõuaga ära harjunud ja jääb väheks. Sai ostetud 160kw turbo e60 pealt, paar uut andurit, uus cooler ja tehtud täiesti uus torustik sellele. Need olid kõigest suuremad tööd. Järjest peale korralikku pesu, sai hakatud ükshaaval detaile mootori küljest maha võtma, et need puhastada ja viisakam välimus anda. Samuti sai ümber tehtud kõik lõdvikud ja juhtmed kapoti all. Vana süsteem oli selline "viskame kähku mootori vahele ja lähme sõitma". Eks sai ka tookord armastust autosse pandud, kuid ei keskendunud pisidetailidele. Sai korda tehtud genekas ja turbo, eemaldatud pihustid ja klapikambrikaan, mootor sai peaaegu, et püstakuni puhtaks tõmmatud. Korrastasin juhtmeid, sätitasin seda coolerit sinna ette tükkaega ja üritasin seda "clean look"i rohkem esile tuua. Vahepeal vorpisin veel valmis lisakellade aluse: Veljed läksid ka värvimisse ja rantide poleerimisse, eks lisan pildi, kui need valmis saavad. Praeguse seisuga tuleb võtta alt kütusepaak ja tagasild ning lasta need see koos @grimes silladetailidega liivapritsi ja pulbervärvi viia.
  5. Kui kellelgi pakkuda 8tk plaate, võib PM kirjutada 🙂
  6. AndR muutis oma profiilipilti
  7. pooltelgede hind?
  8. @kurikristjan teine kord tōmbasimegi karteri laua külge kinni. Traatharjakettaga tōmbasin nii palju puhtaks, kui ligi pääses. Nii sai hea. (karterit ise ei keevitanud)
  9. Mōtlesin üle pika aja uuendada oma teemat. Ega vahepeal eriti midagi tehtud polegi, suve nauditud ja auto kallal paari pisiasja, näiteks see 😃😃 Ja see: Uue mootori vōtsin sellise püssi pealt: Mōned pildid siis töökäigust: Viimasel pildil nähtava mōra pärast käis veel vahepeal korraks alt ära.. 😃 Long story short, aiste vahele maandus m57d30 koos e34 TDSi 5-käigulise manuaalkastiga. Kunagi, kui aega rohkem, vōin nimekirja detailsemalt kokku panna. Lōpptulemus siis aga selline - Mootorivalikuga ei saaks ilmselt hetkel rohkem rahul olla 😊
  10. AndR vastas Leks teema asukohas Vaba teema
    @tim1 täitsa mina olin, ole sina ka tervitatud! Ahjaa, meie @grimesiga need, kes seal Laagri statis õhtuti istuvad päris tihti.
  11. @Smoking sul pole enam vaja?
  12. Aastal 2008 nad osteti, aga 2010 pandi autole alla. Ja siis auto seisis kuni 2016.
  13. Reas kuuese madaldusvedrud, ees langetavad -40mm ja tagant ka -40mm. Hind: 50 euri või siis Teie pakkumine siin pildil fitment 195/50r15 rehviga.
  14. mul jäävad tegelt üle 40/40 (vist) vedrud, 195/50r15 rehviga nägi välja selline:
  15. Järjekordselt oli @eix22il õigus, ilmselt ära tõstetud ja oligi kõrgem koht sees. Selle tagusin vana hea haamri ja puuklotsiga alla tagasi. Eks peab tegelema roostega edasi. Vahepeal aga tekitasin rullikale garaazis ruumi ja panin lõpuks roolivõimuõli sisse, alguses ikka lekkis normaalselt. Paar uut vaskseibi ja nüüd ok 👍🏼. Ilmselt kõik e30 omanikud teavad, et salongivalgustusega on lood hapud. Esiistujatele selle asja osas mõeldud pole. Midagi vaja otsida? Kasuta taskulampi või telefoni flashlighti. Kuna mulle jubedal meeldib enda pead kurnata igasuguste elektriasjadega, siis lahendasin lõpuks selle probleemi ära. Üritasin säilitada “clean look” ja teha nii nagu oleks BMW insener 80datel teinud. Ehk kunagi teen mingi õpetuse ka selle asja kohta. Parajalt nuputamist ja salongivalgusti ümberehitamist oli. Mis põhiline - paigaldamise käigus ei saanud viga mitte ükski plastik ega detail (va salongivalgusti), ei lõiganud ka pooleks ühtegi originaaljuhtmestiku juhet. Summutitorud keevitasin ka uued ära, see diisel ilma lõpupütita kõlab palju tummisemalt, autos sees olles on tunne nagu oleks pütt ikka all, ei lärma, ei mürise. Varsti ehk leian aega ka, et sisu kokku laduda ja pagasnik üle pigimatitada. Soojade ilmade ootuses😎

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.