Hüppa postitusse

Young Fanatik

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    195
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    2

Postitused, mis Young Fanatik postitas

  1. Õhtust kaaskannatajad. Mure siis mu talvebängeriga. E46 2.8 142kw.

    Käima laheb poolest pöördest, aga vot soojenedes hakkab tsirkus pihta, pöörded koiguvad nagu ameerika mäed. Vahepeal sureb isegi välja. Töösoojaks minnes käib kui antsu viiul, mitte yhtegi probleemi.

    Kellelgi ideid mida veel surkida?

    Ossiga sai vända andur vaadatud, tootab

    Molemad lambdad tootavad.

    Temp andur kontrollitud.

    Uued küünlad

    Diagnost vigu ei naita

  2. 1 tund tagasi, Max. ütles:

    Bentleys kirjas, et BMW poolt puudub informatsioon sõrme mõõtude kohta. Küll on välja toodud, et sõrmeava kepsul peaks olema 22,003-22,008. Originaal puks on tõenäoliselt nagunii kulunud. Usun, et seda ka silmaga näha. Kuna sõrm ise vingemast sulamist kui pehmest metallist kolb ning puks, siis võiks loota, et selle kulumine minimaalne. Nukkvõlli kohta ei ole ise ka leidnud, aga ei pea seda nii oluliseks ka. Peaasi, et kontaktpinnad õli puudulikusest/kuumusest sööbinud poleks. Endal olid ka kaanel koledad jutid sees, kaanemees kehitas ka õlgu, aga käiku ta läks ja siiani toimib. Sõrme sobivusest veel niipalju, et ei tohi olla liiga tuuga ega liiga lödi. Kolvi pesades ja kepsusilmas peab ta saama liikuda. Kepsust läbi lükates peaks sõrmel olema selline mõnusalt paras resistance.

     

    Oleneb mida ja millest sa ehitad? Kas sobitad mingi muu tootja kepse ja kolbe kokku või kontrollid vanade kasutuskõlblikust?

    Igaksjuhuks otsustasin kontrollida jah, ja käiku lähevad uued H profiil kepsud, siis igaksjuhuks uurin üle. Kolvid jäävad esialgu vanad. Lihtsalt rõhu all sõites võiksid asjad olla tolerantside piiris. Teine murekoht on nookurid, teada värk, et isegi stockina soites kipuvad purunema.Uusi b osa omasid on saada, aga ei tea kas tasub neid vaadata. 

  3. Õhtust kaasfoorumlased, sai siin veidi uuritud ja puuritud netiavaruses, aga kindlat vastust ei leidnud.

    Nimelt sooviks teada m20b25 mootori tolerantse, eelkõige kolvi sõrme ja nukkvõlli oma(kontaktpinnad siis) Vända, silindri ja kolvi omad leidsin,aga mida otsisin seda ei leidnud. Ehk kellelgi kusagil on mingi hea manuaal selleks olemas?

  4. kes millega on oma mootori pudinad puhtaks pesnud? need nö töötava mootori variandid ei huvita. Pigem see , et mootor pulkadeks, vänt, nukk jne käsitsi ilusasti puhtaks kyyrida.

    Kunagi sai yhe masuudipressi siseorganeid diislis leotades ja harjaga nyhkides puhtaks, hiljem veel tygeva fairy lahusega pestes ja loputades enamvähem puhtaks. 

    On ehk mingeid lihtsamaid/kangemaid lahuseid ? ala et viskat potti, seisab ja hiljem survekaga üle.

     

  5. Oskab siit keegi öelda mis vahe on 2.5 126 ja 125 kw mootoritel? 125 oli vist ilma katita? see eeldab et ka lambdat pole? Mul passis 126 ilma katita aga lambda on olemas. Visuaalselt on vist nad 1:1 le? moto tuli kunagi e34 pealt, mis aasta, seda eibtea

  6. Oleks pakkuda mu vana kere, ehk keegi soovib.

    Kundeuksed suhteliselt korralikud, tagaluuk ka.

    Tag klaas terve. Akualune tundus ka okey, samuti jalge esised.Sildasid all pole

    Dok korras ja minu nimel auto

    Asub pärnumaal

    IMG_20190222_160154.jpg

    IMG_20190222_160258.jpg

    received_2204914219762515.jpeg

    received_2353463624933853.jpeg

  7. Siin vist ei saanud koik päris hasti aru mis ma kysisin.

    Ma tean ise ka neid coili firmasid päris palju, aga tahangi teada reaalselt kellega on kokkupuuteid olnud erinevatega. Head ja vead.

    Hinnad kõiguvad ka seinast seina, seega kusagil peab mingi nõks olema 

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus