Young Fanatik
Foorumikasutaja-
Postitusi
195 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
2
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis Young Fanatik postitas
-
Varakevadine puhastusmüük. 2.0 e34 pealt autom kkast. Tuli sõitva auto pealt 50 eur E46 touring teisaldatav kärukonks(2 orig võtit olemas) 100 eur M52 125 kw mootor juppideks Asuvad pärnumaal. Kiri ps või 53461187
-
M: m20 vl kolde flants ja arp kaanetikud
Young Fanatik vastas kasutaja Young Fanatik teemale asukohas Varuosad
Arp tikud myydud -
Myyn maha üleliigsed asjad M20 vl kolde flants. Plasmalõikusega. 25 eur M20b25 (2.0/2.7?) arp kaanetikud 200 eur Asuvad Pärnus. Liiguvad ka postiga. Kiri ps või 53461187
-
@Rain030kui oma kuudi sõitma saan siis on endalgi plaan minna
-
Ei ole sellest teadlik küll
-
Õhtust kaaskannatajad. Mure siis mu talvebängeriga. E46 2.8 142kw. Käima laheb poolest pöördest, aga vot soojenedes hakkab tsirkus pihta, pöörded koiguvad nagu ameerika mäed. Vahepeal sureb isegi välja. Töösoojaks minnes käib kui antsu viiul, mitte yhtegi probleemi. Kellelgi ideid mida veel surkida? Ossiga sai vända andur vaadatud, tootab Molemad lambdad tootavad. Temp andur kontrollitud. Uued küünlad Diagnost vigu ei naita
-
Selge , tänud. Ju ikka on lihtsam otsida m50 kast otsa. Ei viitsi jalgratast leiutama hakata.
-
Teab keegi peast öelda kas getrag 260 m20 otsast istub 1:1 le m50 otsa?
-
Eks see vist nii ole ja. Ei tea kunagi mis järgi annab,tuleb lihtsalt leppida sellega. Vaatan lihtsalt teravama pilguga need nookurid yle, ehk märkab varem mingit kriitilist ohumärki nookuril.
-
Igaksjuhuks otsustasin kontrollida jah, ja käiku lähevad uued H profiil kepsud, siis igaksjuhuks uurin üle. Kolvid jäävad esialgu vanad. Lihtsalt rõhu all sõites võiksid asjad olla tolerantside piiris. Teine murekoht on nookurid, teada värk, et isegi stockina soites kipuvad purunema.Uusi b osa omasid on saada, aga ei tea kas tasub neid vaadata.
-
Õhtust kaasfoorumlased, sai siin veidi uuritud ja puuritud netiavaruses, aga kindlat vastust ei leidnud. Nimelt sooviks teada m20b25 mootori tolerantse, eelkõige kolvi sõrme ja nukkvõlli oma(kontaktpinnad siis) Vända, silindri ja kolvi omad leidsin,aga mida otsisin seda ei leidnud. Ehk kellelgi kusagil on mingi hea manuaal selleks olemas?
-
Õlipump alles, palju raha soovid selle eest?
-
@MartinM ai kurja😅 minupaha
-
@MartinM jup, turbo tahab oma kohta kapotialla saada.
-
kes millega on oma mootori pudinad puhtaks pesnud? need nö töötava mootori variandid ei huvita. Pigem see , et mootor pulkadeks, vänt, nukk jne käsitsi ilusasti puhtaks kyyrida. Kunagi sai yhe masuudipressi siseorganeid diislis leotades ja harjaga nyhkides puhtaks, hiljem veel tygeva fairy lahusega pestes ja loputades enamvähem puhtaks. On ehk mingeid lihtsamaid/kangemaid lahuseid ? ala et viskat potti, seisab ja hiljem survekaga üle.
-
selge, tänud
-
yhesõnaga kõige kindlam viis on kolbe võrrelda, et teada saada mis karul kõhus on.
-
Oskab siit keegi öelda mis vahe on 2.5 126 ja 125 kw mootoritel? 125 oli vist ilma katita? see eeldab et ka lambdat pole? Mul passis 126 ilma katita aga lambda on olemas. Visuaalselt on vist nad 1:1 le? moto tuli kunagi e34 pealt, mis aasta, seda eibtea
-
Aa selge. Mõtlesin, miks avalikku infot pole.
-
Kas ja kus see aasta kokkutulek on? Kuulsin, et laupaeval peaks olema kusagil?
-
Oleks pakkuda mu vana kere, ehk keegi soovib. Kundeuksed suhteliselt korralikud, tagaluuk ka. Tag klaas terve. Akualune tundus ka okey, samuti jalge esised.Sildasid all pole Dok korras ja minu nimel auto Asub pärnumaal
-
@harcoreSeal ta hetkel pesitseb jah
-
@harcoremillise maja juures😁
-
Seetõttu ma odavad välistasingi ala jom ja ta-technikud. Kuna auto hakkab valu saama ka ringrajal, siis peaks see värk ikka vastu pidama.
-
Siin vist ei saanud koik päris hasti aru mis ma kysisin. Ma tean ise ka neid coili firmasid päris palju, aga tahangi teada reaalselt kellega on kokkupuuteid olnud erinevatega. Head ja vead. Hinnad kõiguvad ka seinast seina, seega kusagil peab mingi nõks olema