Kõik, mis Cozmo postitas
-
M: 16" Brock B2 Valuveljed koos suverehvidega
Solgin võõrast teemat .. aga mul on samasugused 16 tollised 4x100 Brock B2d aga kõik 9 tolli laiad, poleeritud randiga ja seest musta värvi. Seega kui keegi tahaks head komplekti, siis minuga oleks võimalik teha vahetuskaupa kuna ma arvan, et mul jääb ees 9 tolli liiga laiaks rullika all. 7.5tolli ees ja 9tolli taga oleks OK Eeldusel siis, et keegi ostab need veljed müüjalt ära ja on huvitatud sellest minu variandist
-
M: e30 varuosad
mis jupid selle "bolt on" komplekti kuuluvad täpsemalt ?
-
BMW 320i Kabriolett '89 - eix22
Ossaraisk... see tagaotsa lahendus on küll ikka väga väga ropp ja kole. Kuidas mõni sellise asja peale üldse tulla saab
-
Tahhokas mängib lolli.
Mul ka nüüd jama näidikutega. Nädal tagasi hakkas pikal maanteesõidul tahokas ja veetemp seier hüppama nii kuidas tahtis. Inspektion ka vilgub samas taktis. Eile nüüd isegi korraks sõiduajal kukkus spidokaseier nulli ja siis hakkas õnneks kohe tööle uuesti.
-
M: E30 Tuuning stanged ja küljed.Oksjon 9.okt. - 14.okt.
esistange läinud ?
-
BMW 318 M50B25 1989 - Iff
Kus ma saaks parima hinnaga summuti materjali ? Rehve vahetades ükspäev sai selgeks, et see summuti on ikka totaalne käkk ja mõtekam uus teha ning siis saab vast segu ka paika. A muide, kaupluses öeldi ka, et LSDsse käib 90w LS aga siis müüa taipas, et BMWle on mingi spets Castroli vms LSD õli mis maksis rohkem kui tavaline LSD õli. Sellest tekkiski kahtlus, et kas julgeb üldse seda tavalist osta.. Paar päeva tagasi sain garaashi kus seda talvel hoida ja remontida. Vahepeal värvisin uue esipõlle ka ära aga pole olnud aega vahetada. Kui see ära teha siis oleks nina juba sirge ja viisakam. Ja kurb on see, et üleeile tungiga autot tõstes vajus asi ära ja nüüd üks tiib lömmis altpoolt liistu Aga kuna tiib on ise tugev ja nagunii tahab värvimist saada siis kas spotib või lööb teiseltpoolt välja selle. Nüüd on juba aeg mõlgutada mõtteid, mis värvi auto kevadeks värvida
-
O: E30 R6 esimesed madaldusvedrud
õigus aga ehk kellegil Jürile või Sakule kuskil vähe lähemal pakkuda. Hetkel nina nii madal et ei julge Paldiskisse tulla
-
O: E30 R6 esimesed madaldusvedrud
Ei kellelgil ?
-
O: E30 R6 esimesed madaldusvedrud
Ostan esimesed madadlsuvedrud rida6 moootorile. Tagumisi ei vaja. Võiksid asuda Harjumaal kontakt ps kaudu
-
BMW 318 M50B25 1989 - Iff
Jah, ma kahtlustan ka lambdat juba eelmisest suvest. Ja mul on vahetult ennem lambdat veel sumpsis auk ka aga kahtlane on see, et vahepeal oli kõik korras. Ja kütusekulu on OK. Vahepeal jukerdab, vahepeal mitte. Homme proovin uut pumpa ka, praegune teeb vahepeal imeliku häält Diffri õli kohta ei oska ikka miskit keegi öelda ?
-
BMW 318 M50B25 1989 - Iff
Mul eelmine aasta läks ka sama ratta vedru pooleks. Ja siis panin originaalvedru viimases hädas et sõita saaks. Pigem see R6 ning 3 madaldusvedru ja 1 originaalvedru kompott ei töödanud väga. Plaanis oli niigi kohe vedrud ära vahetada ees aga lootsin, et saan uued vedrud, leian aja ja koha, vahetan ära ja sõidan ilusti edasi aga nüüd peab mõnda aega selle idiootliku kolinaga hakkama saama. Ja nüüd hoiab nina end samakõrgel kui ta oli madadlusvedrudega, ennem oli veidi kõrgem. Eilse ja tänase jooksul sain 3 korda proovida koduteed - no mitte üheski asendis ei pääse koduni ilma et lükkaks karteriga vagusi. tegelt vahelduseks võiks keegi nõu ka anda.
-
BMW 318 M50B25 1989 - Iff
vahepeal jälle palju vett merre vooland jms pikk sisukas jutt. neljapäevast auto taas liikvel olude sunnil kuna e28 hakkas kalama. sain nüüd sillad kolinavabaks, laagrid vahetatud jms. radikas sai kah lekkevabaks. vahetasin ka veel vändaanduri vahepeal ja mootor taas käivitub. sain 3 päeva sõita kuni eile läks üks esivedru päris ägeda pauguga pooleks sõiduajal ja täna hommikul tundus mulle, et mootor hakkas jälle kalama. ühtlaselt sõites on tunda kerget nõka nõkat ja kui kiirendada siis ala 3000pöördeni oleks nagu 20kw vähem. eriliselt uimane ka nagu pole. aga vb 3 päevaga on 141kw end minujaoks lihtsalt ammendanud juba aga eks tuleb ikka justincase truumu juurde minna. tahtsin laupäeval nina ka ära värvida aga läks kiireks, eks vast katsub sel laupäeval asja kätte võtta. värvid lakid ja asjad kõik olemas. keegi võiks 2 esimest madaldusvedru pakkuda mulle - aitäh ette. ja kõige olulisem - mis õli lsd diffrisse panna ? loogiline, et lsd õli aga BMWle näeb kataloog ette mingit spetsjom värki.. mis teha ?
-
325e 2.7i kupee 1987 - oo7
Varakevadel veel kui see ükspäev järsku Mustaka-Nõmme kanti teatud kohta tekkis (eeldan, et töötad seal) siis vaatasin alguses, et keegi on oma E30 lasknud korda teha ja ju alles värvitud, et numbreid pole. Ja siis nägin, et värske seeriaga numbrid autos ja oli selge, et ju Saksast toodud ja originaal olukorras siiski See auto paneb alati pea 2 korra keerama kui linnas kuskil sõidad.
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Jaa, see kaunitar jääb iga nv Haapsalus silma. Kord sattusime koos fooritahagi kõrvuti. Piltidel on ikka mega ilus, täitsa uskumatu. Ma pole ammu nii kade olnud.
-
M: Läti tuningut
Äkki saaksid ära mööta küljekate pikkused siiski ? Oleks huvi kui teaks kas nad mu teisele pannile sobivad.
-
BMW 318 M50B25 1989 - Iff
Valdekuga olen suhelnud ja äri ajanud ja oli OK. Aga jah see selleks, eks ole näha aga kipun arvama, et eks ikka Truumu juurde minek on. Aga kas keegi mu diffri murele oskab miskit vastata ?
-
KERELUX OÜ - Sõidukite kere- ja värvitööd. NB:NÜÜD KA PILDID
Kas oleks mingisugune reaalne variant tuua sinna E30 mille esiotsale (2 esitiiba, kapott, põll) on eeltöö tehtud niikaugele, et on vaja vaid katta ja pesta ning minupoolt on veel värv ja lakk. Ehk oleks vaja ainult maalrit ja kambrit kuna ma ise automaalrina enam ei tööta. Mis taolise variandi puhul hinnaks võiks kujuneda. Võid ka PSi vastata. Kuna selline asi on tihtipärast riskantne siis eeltööst tekkivad vead ja muud riskid võtan enda kanda mis tähendab, et kui midagi peaks üles keema või jääma kuskile liivapaberi jäljed siis maalrit ma nendes kindlasti ei süüdista hiljem. Mul on tähtis, et ei jääks tolmu ja lakk oleks paksu kihina ilusti väga siledana peal. Luban isegi liisturandist jooksma minna
-
BMW 318 M50B25 1989 - Iff
Jeps, alati kui tööasjus seal sisehoovil käin ja seda kohta silman olen mõelnud küsima minna kas nad teeksid M50 mootoriga E30le diagnostikat.. Aga eks siis millalgi kui legaalselt liikvele masina saab sinna end ka sõidutan. Aga mitmed on Patricu ja Valdeku e Carmasterisse soovitanud minna.. Võta nüüd kinni.. Fakt on aga see, et mingi andur või süütepoolidest üks või lambda või mõni muu kala on, et mootor kergelt tõrgub ja kiirendus on väga vales suhtes hetkelise suure bensukuluga. Ei tahaks hakata vahetama asju huupi et hiljem avastada, et koer on maetud mujale
-
BMW 318 M50B25 1989 - Iff
Kuna neljapäeval oli üle pika aja peale tööd vaba moment kasutasin seda targalt ning tegin endale heameelt - sikutasin rulli hangest välja ja panin käima. Jällegi peale pikka aega seismist käivitus nagu oleks igapäeva kasutuses. Ja nüüd koostan väikest must-to-do listi ennem kui sõitma saaks hakata. Lisaks soovitage head diagnostikat Tallinnas või selle ümbruses.. List: Radiaator vahetada Ventilaator vahetada (uus olemas) Kardaani vahepadi/muhv vahetada Mootori padjad vahetada Käigukasti padjad vahetada LSD õli vahetada Esiots värvida (värv, lakk ja muud materjalid olemas) Esituled vahetada (pakkuge kaugtulede reflektoreid, klaasid ostan ise) Istmed vahetada (olude sunnil lähevad Opeli GSI/GT recarod) Diagnostikasse minna Sumbuti uus ehitada Kojameeste mootor vahetada Esiratta laagrid vahetada Esivedrud vahetada (pakkuge ainult esimesi madaldusvedrusi) Esialgu alustan neist mis sõitmist kõige rohkem häirivad ehk rattalaagrid, kojamehed ja siis odavamad asjad ehk õlid ja padjad kuna talveliikuril saab ülevaatus aprilliga läbi ning siis peab hakkama rulliga kulgema. Ja küsimus LSD kohta. Kui vähe kangemalt gaasi vajutada nii, et LSDle rakendub jõud mõlemale rattale hakkab differ vilisema. Peale mõnda aega seismist rahulikumalt sõitma hakates on vaikus. Tõenäoliselt on differ piina saanud aga kas on põhjus väheses või vanas õlis VÕI on seal midagi hullemini viga saanud ja on oht, et peab seal midagi remontima hakkama ? Ja kui kellegil on riiulisse seisma jäänud poeuusi pukse, patju, laagreid või midaiganes siis võiks mulle teada anda
-
BMW 320 '90 - randos
Palju selline komplekt kokku maksma läks ?
-
BMW 318 M50B25 1989 - Iff
350€ näiteks.. auguvahe 4x100 ja 4x108, rehvid 205 40 1 suve sõitnud kuid kaks vähe rohkem kulunud. Hea pakkumise korral olen nõus loobuma tervest autost kas piisava koguse raha või V8 mootoriga E34, E32 või avariilise E38 vastu..
-
BMW 318 M50B25 1989 - Iff
Ükspäev kaevas kopp mu rulliku välja, lisaks paar tundi labidale valu andmist, et uksed ja luugid lahti saaks, seejärel läks aku peale, korraks võtit ja käis nagu oleks äsja sõidust tulnud let the remonditööd begin 1märts on kohe juba uksetaga keegi võiks vaid need 17" valud koos rehvidega ära osta, saaks viisakamad rattad alla panna
- BMW 318 M50B25 1989 - Iff
-
BMW 318 M50B25 1989 - Iff
Nagu Jaxa väitis, et kunagi oli seal E28 radikas siis ma arvan, et see on seal siiani sest üsna oldskool näeb ta välja ja lekib ka. Küll uueks hooajaks uus jahutus ees on..
-
BMW 318 M50B25 1989 - Iff
Imelik, et 2 silma vahele see kuulutus jäänud. Aga peaks enda oma ka Imolarotiks värvima 8)