Hüppa postitusse

tsuuvits

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis tsuuvits postitas

  1. Pole kaua postitanud midagi 5kuud on auto seisnud niisama autohotellis ja lõpuks võtsin käsile ennast, et ehitama hakata, sest kevad pole teadmis kaugel ja tööd on palju veel. Ennem hotelli viimist sai moto aind peale, nüüd on ZF kast ka seal otsas koos uue sachs siduriketta ja korviga. Pilli käima ära saab siis läheb rõhk sildadele, plaanis siis 5x120 swap teha, sest neid velgi veits üle ja kuna suurem mootor siis vaja ka suuremaid pidureid. Võite pakkuda selliseid osasi mulle : sportrooli, kupee istmeid, taga spoilat, IS lisa ette, esiklaasi, Kuna kerge kupeee ja bemmi fänn olen siis sai igapäeva sõitudeks ostetud new school rullikas
  2. panin autole peale m52b28 moto koos zf kastiga, getragi käiguhoovastik on liiga pikk. Mille hoovastik võiks sobida ?
  3. Ostan siis: m50b25 S.kollet, e21 vaakum võimendit coiloveried, või mingeid kangemat amordi- veddru komplekti. kupeele istmeid, M-tech rooli, R6 spido tahhokaga, esimest strutbari, pakkumised pm või telole 53544330 mida lähemal tartule seda parem.
  4. Hind on nõme jah, aga just saatsin viimase kirja, et mis oleks see viimane lõplik hind tal. Hetkel selle käima panekuga nagunii väga ei kiirusta, selle et rahaliselt lihtsalt ei võimalda. Proovin kõik vajaliku kokku saada ja eks siis vaatab mis edasi saab.
  5. Mõtlesin seda sama adapterit jah, saatsin kirja vennale oma mootori kooslusest ja ta ütles et pole probleem valmis teha see adapter. Aga 39 pealt pole nagu suurt midagi enam võtta, viimased juhtmed võtan ise ja paar juppi sõbrale ja siis kaalule.
  6. Nonii, mootor peal aga kõik muu puudu Hetkel jääb projekt seisma kuna rahaliselt pole hetkel võiamlik edasi minna sellega. Sain ka plaanidega ühele poole, otsustasin siis lõplikult, et uueks suveks auto uut värvi peale ei saa, kuna seis pole otseselt nii hull sellel originaal värvil. Põhirõhk läheb salongile, mootorile, sildadele ja helisüsteemile. Senimaani tehtud porr on plaanis kõik maha kiskuda ja korralikult uued jubinad paigaldada. Mootori lihtsamaks installimiseks plaanisin ebayst tellida selle swap adepteri et poleks peavalu nii palju või on keegi siin foorumis kes saaks ise ka sellega hakkama? vaev saaks kindlasti tasutud.
  7. kui saladus pole mis firma seadeldisega tegu ja palju maksis? oleks soov endale ka soetada
  8. Pole kuskile auto kadunud, ega unarusse jäänud. Auto nüüd üks tubli 2kuud lihtsalt seisnud ja arvatavasti seisab veel sest plaanis suurem uuendus kuur. Tahaks selle raketi nii visuaalselt kui tehniliselt heasse vormi saada. Hetkel tagasild koliseb, esisild karjub vahetuse järgi, salongist ei hakka rääkimagi ühesõnaga viimane peldik aga noo armas ja kallis on ta ikka. Alustasin selle mootori swapiga. motoks siis m52b28 ühe vanosega ja ZF kast. hetkel plaanis siis see moto peale saada, siis uus värv selga, samas kahju originaal värvist aga no loll somm on värvi ära rikkunud. Kui olen lõpuks selle moto peale saanud siis otsin kedagi kes saaks mind selle juhtmestikuga aidata. Hetkel pole selle 39 raipe pealt juhtmeid näppida julgenud. Stay tuned!!
  9. Ise ka imestasin et jäi ellu haiget sai ikka, nurk lahti ja keskelt mõned tükid puudu. Tore kui meeldib
  10. hei iou, Peale kogunemist pole jõudnud midagi teha autoga, võtmed kadusid ka kahjuks ära Aga augusti alguses hakkan seda mootori swappi tegema. Sai soetatud siis 528, mootor tal ühe vanosega. ketsi teeb juba selle kere peal nii et paha hakkab, tahaks juba tabletikale peale saada seda Lisasi palju ja velgede eest peaks pool auto raha tagasi saama. Tänud kasutajale TrvP, kes toimetas auhinna klepsu minuni. Kogunemisel paljud arvasid, et see sahk jääb küll sinna metsa alla, aga pidas vastu isegi muidugi kerged armid tulid ikka aga see loomulik kadu Airi L tänkjuu
  11. Mis hääletuse tulemused olid lõpuks? Käisin esimest korda ja tõesti oli vägev. Oli palju ilusaid autosi ja toredaid inimesi
  12. hei iou, vahepeal pole toimunud suurt midagi autoga. Panin originaal bbsid alla tagasi, mu meelest autol kohe teine ilme ja sobivad ka kuidagi paremini ja ette golf3 gti stangelisa. Sai päris hull sahk, käib ikka igalpool vastu maad, aga no endale maru meeldib ja ei taha ära ka teda võtta. Asi läheb ka veits huvitavamaks, homme lähen paari mootori doonorit vaatama, valikus on e39 528 või siis e34 525 141kw, kumba te soovitaksite?? mootori swap oleks lihtne aga kardan seda juhtmete poolt. 34ja juhtmestikku on ikka vast kergem ühendada?
  13. konksud on tule kojamehe omad. Pill on muidu päris nobe
  14. Ma usun et teen ühe paksu plaadi sinna karterile. hetkel sai ära keevitatud sest neid kartereid no kohe mitte ei leia. Sõitsin soome õliga viis tuhat välbast üle ja nüüd õnneks kahjuks sai see tasa tehtud Sai selline maailmaparim estakaat tehtud maja ette
  15. heihei. Autot vahepeal siit sealt natuke timmitud. Autol pooleldi hella blackid, kaugtuledesse pole veel riste jõudnud panna, need sai tehtud kilega mustaks. Kui kunagi ristid saab siis teen esimesel võimalusel ära. E34 pealt võtsin 8k xenonid lähikatesse, tumedal autol annab see sinine valgus kuidagi laheda efekti. Ees olnud sport vedrud lõikasin paar keerdu lühemaks. Nina sai maru jäik nüüd, aga juhitavus paranes ja auto näeb parem välja, seega ise rahul. Nipet näpet siit sealt ikka tehtud. Uuel nädalal tahaks auto alumise poole kere värvi värvida, ehk siis põlled, karbid ja mingi piiripealt stanged. Ja täna sõitsin selle karteri ära ei tohi ikka telefoniga rääkida sõidu ajal. Juttu vähe aga pilte palju.
  16. Täna sai lõpuks ometi see mootori õli ära vahetatud. See mis välja tuli oli ikka küllaltki must. Uus õli sai mingi odav belgia oma, sest ei raatsi väga raisata raha selle mootori peale. Sai tehtud ka mootoripesu väljast, sest see oli ostmisest saati ikka väga korraliku tulmuka all, õli polnud nagu kuskil ja mootor ise ka kuiv aga pigem just see liigne kruus ja tolm. Hetkel väga palju rõhku sellele autole ei pane sest 34 on vaja valmis saada. niipea kui 34 valmis siis hakkan seda rullikat tuunima. Senimaani on olnud suht kalla ja talla, suuremaid välja minekuid pole pidanud tegema ja loodan et see jääb ka nii hetkel
  17. Liigub tihedalt tartu ja põlva vahet jah, mootor on kahjuks veel masendav 1,6
  18. nadalavahetus oli tegemist tais. Ennem streeti sai korralik pesu ja vahatamine tehtud ja auto v'limust natuke varskendatud. Reedel sai ka veel mootoripadjad ara vahetatud, molemad laksid lambist puru, onneks oli forsist kohe uued votta ja nende vahetamine oli ka lapsemang. Ega muud polegi midagi kirjutada, pigem rohkem pildi materjali
  19. Kuna soetasin endale esimese e30, siis otsustasin ka teema teha sellest. Seega tervist kõigile foorumlastele ja niisama fännidele minu poolt. Auto soetamine: olin soomes praktikal ja kuna pole väga bussi liikluse fänn siis oli vaja soetada mingi liikur et tööl käia. Esimesel päeval sai juba neti avarustes otsitud seda õiget liikurit, olen suuremalt jaolt pigem e34 fänn ja oman ka ühte 524td siis sai kohe neid hakatud otsima odava hinna eest. Aga kohe mitte midagi toredat ei leidnud ja kui oligi tore siis oli see mingite vigadega või pigem liiga kaugel minu asukohast. Kaalusin ka igasuguseid muid asju aga ikka ei leidnud seda õiget. Lõpuks otsustasin siis vaadata neid rullikaid, kui otsima hakkasin siis samamoodi ei leidnud midagi head, Emba kumba kas liiga kallid ja rondid või siis lihtsalt rondid. Aga paari päeva pärast uuesti vaadates leidsin sellise rullika mille ma lihtsalt pidin endale saama. Kuulutuses oli küll üks kaugelt tehtud ja hägune pilt, aga võtsin selle riski ja läksin vaatama. Jõudsin muidugi pimedaga teda vaatama, aga parklas tundus kõik ilus ja tore. Proovisõidul ei häirinud ka midagi muud peale raske rooli ja põhjavajuva siduri. Kere tundus korras taskulambiga vaadates nii pealtpoolt kui altpoolt. Salongile erilist tähelepanu ei pööranud sest need on nagunii kõigil enamjaolt räbalad. Mõeldud tehtud ja endale ma ta saingi. Ma ei saanud magama ka minna sest ärevus oli nii suur näha seda autot juba päeva valges Järgimine päev läksin kohe joostes parklasse uuesti vaatama oma värsket ostu, uskuge või mitte aga ma ei pidanudki pettuma oli küll pindmist roostet natuke ja palju tuhmunud detaile aga need väga ei heidutanud sest kõik oli kiiresti korda tehtav. Autost endast: Töö juures avastasin et on madaldus paigaldatud, hiljem leidsin ka dokumentatsiooni selle kohta 60/40 madaldus, läbivat roostet ma ka ei leidnud mitte kuskilt ja isegi mootor oli üllatavalt kuiv. Kaasa tulid ka originaal bbs 14 tollised valukad. kaasa tuli ka veel igasuguseid soome ülevaatuse pabereid ja ise tehtud hooldus päevik alates auto ostust, tehase korrosiooni tõrje paber ja palju muud. Eestis oleks ülevaatuse läbinud puhtalt aga tänu oma lohakusele pidin korduvale minema, nimelt numbritule pirnid olid puudu Senimaani on auto saanud kiidusõnu nii ülevaatus punktis kus õeldi et pole nii korralikku ja originaalset ammu näinud ja ka paljude muude käest kes on lihtsalt ligi astunud ja autost rääkima hakanud. Edasised plaanid: Kindlasti plaanis midagi toredamat aiste vahele paigaldada, talvel ülevärv teha sest autole on korralikud kriimud tekitatud. ajakohaselt tuunida ehk siis natuke veel madalamaks ja ka mingid asisemad veljed alla kruttida ja ehk veel miskit nipet näpet siit sealt aga pikk jutt s**t jutt lisan ka mingid pildid. Lähiajal teen kindalsti paremad pildid

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.