-
O: Facelfiti kere küljest tükke
valcas garage lehelt vaata uusi
-
O: 91a FL mõned tükid
paneks listi üles mida oleks tarvis koguda kokku Faceliftile Otsin terveid ja korras tükke kuna plaan on lasta auto üle värvida, mõraseid ja defektseid asju ei soovi 1. korras prillid tulede ümber 2. udutule raam (vasak pool) 3. tuulesuunajad (vasak/parem pool) 4. esistange + tala 5. tagatuli (kõrvalistuja pool) 6. 60L näidukiga spidoplokk 7. logari alumise otsad (vasak/parem pool) 8. tuulesuunaja ja logarivahelised plastik torud 9. kapott kindlasti lisandub asju veel jooksvalt Martin, 53535256 või pm
-
Cabrio katuse vahetus
Mis katuse ostsid kui saladus pole? Ja kust? Oma pillil tundub ka et varsti tuleb see investeering teha
-
316i kupee '90 - loonik
Nmno on veel olemas 3.xx lõpu poole difreid. Pm midagi 4 ligidale ja ei muutu sul asi väga jõhkralt jõu poolest. Eriti kui tegemist värskendatud ja vähe tihedama pajaga
-
M: 15" ja 16" 4x100 veljed suvekatega
Upitan. Muutsin hinda paremaks algava hooaja tõttu
-
M54b30 sidur
Mul m52tub28. 1massiline m20 hooratas+leevendita ketas AUTOMOTIVE 240mm + audi AAN korv, getrag 260 kast ja 3.46 differ. Esimene kord lõi ka ketas katted maha paari tuhande km jooksul ja sai uus sama ketas pandud et äkki joppas mingi praak ketas. Mees kes sama combot muidu kasutanud turbokal väga edukalt arvas seda et rinkal võiks sellist asja juhtuda küll kuna pidev kõrgetel pööretel käikude üles ja alla raiumine toimub. Sul veel pm zf kasti ja diffri kombo ka mis üsna aeglane ülekanne. Seega see lappamine mõjub korralikult
-
M: 15" ja 16" 4x100 veljed suvekatega
16" veljed müüdud
-
324td Touring '89 m50b25 - oismets
Mis pidurivõimendit kasutad?
-
325i Cabrio '86 - Elvis
Hakkab looma
-
318i (m52tub28) cabrio '91 - hondamtx
Tiiba sai meelega kaugele puhastatud et näha kas pahtliga mida peidetud aga ei ole. Mingit kerget kõksu on pahteldatud sirgu ja õnneks tehase krunt ja värv oli pahtli all
-
318i (m52tub28) cabrio '91 - hondamtx
Hetkeseisu uuendus: sai keevitatud kunde tagumine tiivaäär + koobas , hooratas treitud, siduriketas ja AANi korv paigaldatud, 2 mootori vahel tükke ümber tõstetud Hetkel vaja: 1.uuelt mootorilt lahti saada väntvõlli rihmaseib ja puurida ning keermestada asendi anduri kinnitus(originaalis loeb hooratta pealt infot aga külge läheb triggerwheel'iga rihmaseib) koht on tehasest olemas. 2.Tagatiib üle tuisata 3.Mudru kokku ja pada vahele ning peakski olema valmis liiklusesse naasma
-
M: 15" ja 16" 4x100 veljed suvekatega
1. Borbet'i veljed. ET 40 7" laiad suvekad 195/65/15 2tk 5.5mm mustrijääk ja 2tk 4.5mn jäägiga Hind: 80 euri 2. BBS(golf3) ET 45 6" laiad Suvekad 185/45/5 2tk 3mm ja 2tk 4mm mustrisügavusega H: 60euri Veljed asuvad Valgas ja võimalik liigutada neid suunal valga-viljandi/pärnu- tallinn
-
318i (m52tub28) cabrio '91 - hondamtx
Aega on möödunud omajagu, pole ammu miskit postitanud. Hetke uudis on see, et pada on vahelt taas maha tõstetud. Esialgne põhjus oli vibratsioon mootoris peale õlipumba kunagist kottermani. Kuna teine samasugune m52tub28 sai eelmine talv juurde ostetud koos zf kastiga siis oli plaan pada vahetada. Lahkamisel selgus hoopis paha uudis, et hoorattas on mõrad ja sidurikorvi 3 kinnitusest 2 on omadega hõissa. Ilmselgelt sealt see vibra kõik tuli. Plaan järgmine: mingi aeg teine hooratas, Audi AAN korv ja uus ketas. Alla proovin seekord zf kasti, sest getrag260 kast ja 3,38 diff jäi väga uimaseks minu jaoks. Korvi majandus nägi välja selline
-
324DA '87 - krislinB
mina Valgas kõigi oma autodega baasis ülevaatusel käinud. pole väga hull olnud kuigi jah, nüüd pole isegi valgeks kulunud suunatule pirniga sinna asja, kohe viga kirja, uus omanik on endine töötaja seega, hoiab oma mainet kõrgel, ja eeldatavasti peaks ikka pill korras ka siis olema kui läbi saab seal
-
316i ( M50B25 ) 94a. - Ervin
Siin peab vist täis hiromant olema, et mõista mis need koostajad siin teinud on😁 nii mõnigi iisi super lahendus teeb järgnevale etapile karuteene. Päris hapu vaatepilt ikka. Siin võta tuimalt need leiutised ära ja sirvi m50 swapi teemal netis, saad kiirelt normaalse väljanägemise kapoti all.