Hüppa postitusse

Marko S

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Marko S postitas

  1. Sigamugav on asju teha, kui saad autot sedasi keerutada.
  2. @eix22, endal tekkis sama mõte, et teen sinna süvendid sisse ja saab ehk need plaadid paremini istuma. Vaatame, kuidas asi välja kukub.
  3. Täna käisin garaazis mõtteid kogumas. Mida teha, kuidas teha ja millal teha. Vaatasin puurisin, aga mingi lahenduseni ei jõudnudki. Panin auto keregrilli tagasi ja keerasin küljele. Vähemalt midagi sai tehtud. Proovisin ka tagumist turvavööde tala külge. Kas keegi on seda tellinud Schmiedmannist või E30garage Norways lehelt ? No kuidagi ei taha istuda nii nagu peab. Sedasi peaks nagu istuma, aga tala ja selle kronsa vahele jääb julm vahe. VT järgmist pilti. Peaks istuma tegelikult nii, et nii kerepoolne kui ka tala poolne külg on ilusti vastas ning mingit vahet sisse ei tohiks jääda. Võrdlesin ka vana tala jääkidega, mõõdud nagu klapiksid, aga minu mõistus ei võtnud, miks ei istu ? Pildilt muidugi raske aru saada. Mingil määral neid b-osi on vaja kindlasti modifitseerida, et istuma saada, kuid ma oletan, et mitte nii palju nagu seda tükki ? 🤔
  4. Tagasi kodus.
  5. @eix22, pulbervärvi probleemidega olen eelnevalt kokku puutunud. Tagumiste õõtsadega oli sama teema kunagi, kus palusin korralikult kinni asjad katta, aga seda nad ei teinud. Rattalaagri pesad olid värvi täis ja nägin kurja vaeva, et need puhtaks saada ja laagrid sinna sisse pressida. Ma selle diffri osas vaatan uuesti üle, kuidas ma seda keerasin ja mis moodi ma selle tulemuseni jõudsin.
  6. @Max., kas mitte viimane ehk viies käik polnud 1:1'le ?
  7. Ma olen juba mitu head aega lohistanud ühest garaazi nurgast teise rullika tagasilda. Täna sai kopp ette, lammutasin laiali. Sai vähe kompaktsemaks. Ja differ nagunii oleks tahtnud värksendamist. Esimesena pulbervärvi näol ja teiseks lekkivad simmerid ning pisut niiske tagakaas. Kisungi mingi hetk selle laiali, saadan pristi ja värvi ning kõik vajaminevad asjad vahetan uute ning värskete vastu. Sama teen ka veovõllidega. Näevad jube koledad välja ja sedasi ma neid auto külge ei plaani kruvida. Tõstatasin ka teema mingisuguses facebooki E30 jututoas, kuid mingit adekvaatset vastus ei saanud oma küsimusele. Mis ülekandega mu differ siis täpsemalt on ? Keerasin kardaaniflantsist neli tiiru ja samal ajal tegi pooltelg sutsu üle 4 tiiru. Eeldan, et siis võiks olla 4.10 ? 🤔 Maanteel 90'ga sõites röökis käes. 3+ tuhat pööret. Mõlemad simmerid on märjad. Differ ise.
  8. Alguses sai juba kokku lepitud, et kiiret ei ole. Ta sai mingeid muid projekte vahepeal teha jne. Tegime täpselt nii nagu temal aega ja mul finantsi. Olgem ausad, selline töö odav kahjuks ei ole. Päris mitu head eurot tuleb välja käia sellise käsitöö eest. Kuna asjad hetkel on nagu on, siis ilmselt tuleb ise õppima hakata. Kui aus olla, siis "väga" suur ei ole. Suuremad tööd mõlemad esimesed põhjaplekid + nurgad. Amordikannud vaja lahti puurida, sest mõlemal poolel roostet sellises pahas kohas, kust puhtalt lõikamise ja puhastamisega ei pääse. Vaja veidikene rohkem lammutada. Mõlemas poolraami otsas plekid pahad, kuid õnneks uued tükid olemas. Akukasti tahaks ära vahetada, see ka uuena olemas. Selle töö saab ette võtta samal ajal, kui parem amordikann eemaldatud. Numbritulede pesad pekkis ja veidikene ka paneeli nurgas ise ka. Ühesõnaga tegemist on. Toon kere ära, proovin siin kuuga asjad kokku kraapida mida vaja ning siis detsembris on plaan alustada keevitustöödega.
  9. Natukene häid uudiseid ja natukene ka kurbi uudiseid. Ma ei teagi kummast alustada? Ühesõnaga esmaspäeva hommikul sain kõne, et keremehel ja garaazi omanikul olid suusad veidi risti läinud ja kahjuks ta enam autot jätkata ei saa. Lähen transpordin kere 16-17 novembri vahemikus endale garaazi ja mõtlen, mida edasi teha ? Teise uudisena see, et ma soetasin endale just keevituse garaazi. Nagu vanajumal taevas oleks teadnud, et nüüd on asjalood nii. Ei tea, kui hea mõte on ise hakata tegema ? Ma olen elus paar korda keevitanud, kuid soov see selgeks õppida on olnud juba pikalt. Ma natukene seedin seda enda peas ja konsulteerin ka keremehega. Vot sellised lood, siin pool kuvarit.
  10. See selline käärtõstuk on hea, kui ruumiga kiita pole ja lagi madal. Eks mingite tööde tegemise muudab pisut keerulisemaks, kuid parem ikka, kui põrandal püherdada nagu Kopli parm.
  11. Ahoi! Suurem osa teist ilmselt mõtles, et püss on põõsas ja midagi enam ei toimu. Püss on täitsa laetud ning elu käib. Noh, niivõrd, kuivõrd. Lihtsalt erinevate asjade kokkulengevus, muud tegevused ja ka finantsiline seis ei lubanud edasi minna antud projektiga, kuigi oleks tohutult soovinud. Iga hea asi võtab natukene rohkem aega soovitust. Kaua tehtud kaunikene nagu virumaa vanasõna ütleb. Lõpuks aga saan öelda, et asi hakkab taas liikuma edasi suunal. Seda distantsi tuleb ilmselt stopperi asemel mõõta kalendriga. Mõni aeg tagasi, täpsemalt nädal ja natukene peale, sai laotud ostukorvi tellimus ValcasGarage kodulehelt ning ootamine võis alata. Läks neil veidi aega, et seda protsessida, ära pakkida ning teele panna. Täna siis jõudis see päev, kui kuller helistas ja tahtis miskit üle anda. Selles osas pean suuresti tänama sõber Eerot, kes selle poolega suureks abiks oli. Mida tellitud sai ? Aku alune plaat. Visuaalselt vaadates olid muud plekid seal kandis okeid, kuid alus ise nii ja naa. Lihtsam on uus panna, kui seda vana hakata taastama. Kui viimane kord Valcasest tellitud sai, siis minu teada neid vasakul asetsevaid tükke ei olnud neil valikus. Võimalik, et mäletan ka valesti. Nüüd õnneks olid olemas. Jutt siis esimestest nurkadest. Kui kellelgi vaja, siis paremal olevad osad oleks pakkuda üks komplekt. Kodulehel hind 69.-, lisandub transport. Ma pakun 60.- ning Eesti siseselt tasun transpordi eest ise. Säärane komplekt: https://www.valcasgarage.com/product/bmw-e30-front-corners-repair-kit-for-bouth-side-1982-1994/ Juhi ja kunde jalgealune oli ka sõna otseses mõttes täbaras seisus. Ise neid voolima hakata tähendaks tohutuid töötunde. Oletan, et selle raha eest mis need maksavad, saab keremees muud vajalikku teha, kui neid seal näputööna valmistada. Parem põhjaplekk Ja vasak Ühe jubinaga sai väike möödapanek tehtud. Vasak tagumine põhjaplekk sai kogemata kah tellitud, mida tegelikult vaja ei oleks olnud. See mul suhteliselt heas seisus ja vahetama ei hakka. Selle võin ka kellegile maha ärida, kui soovi ? Hinnaks panen 80.- https://www.valcasgarage.com/product/e30-rear-left-side/ Aus olla, siis nendele tükkidele ma ei oskagi eestipärast nime anda. Käivad ette ninaraami ja amordikannu vahele. Noodel olid ka nurgad pehmed ja neid taastama pole mõtet hakata. Kuusekioskisse viies, saab keegi endale uue kilukarbikaane vms tulevikus, mis ülejääkidest tehtud. Vasaku poole välimine ja sisemine tiivakaar sai ka tellitud. Need olid ka suhteliselt pahas olekus. Nüüd saab uued ja värsked tükid külge. Siin kogu mudru, mis täna pakiga mulle saadeti. Järgnevate uuendusteni!
  12. Pakkuda mõned E30 varuosad müügiks. Lisandub juurde, kui jõuan kõik asjad ära sorteerida ning pildid teha. 1. Kamei küljekarbid kupeele, klaasfiiber. 60.- paar 2. Pruunid nahast uksepolstrid kupeele. 50.- paar 3. Pre-Fl esipõll. Põllel pindmist roostet ja paar mõlki. 140.- 4. Esimesed pidurisadulad, ühel nipel murdunud. 30.- komplekt. MÜÜDUD! 5. Esimene stabilisaatori varras 20mm. 50.- 6. Võimut roolilatt koos kardaaniga. 80.- 7. 45mm esimesed püstakud. 50.- 8. Esisilla tala. Vajab pisut keevitamist nagu pildilt näha. 100.- 9. Tagumised õõtsad. 150.- paar. 10. Esistange ülemine osa FL. 180.- 11. Erinevaid istme kangaid, peatugesid jms. Sooviks need kõik korraga müüa. Hinna osas ootan pakkumisi! Võib ka oma pakkumise teha, kui antud hind ei sobi. Tallinnas/Harjumaal käest kätte. Mujale liiguvad postiga ostja kulul. Lisainfot postkastist.
  13. Pole hetkel midagi väga toimunud. Auto seisab Saaremaal ja ootab, millal saab uuesti keevitust näha. Praegu proovin tegeleda garaazis erinevate vajalike asjadega. Eelmine nädalavahetus tuli 4-post tõstuk, mis sai paika pandud. Vaja ühendada veel kõik kaablid, elekter, õlitorud jne. Saab pisut ruumi juurde garaazi.
  14. Postide paigaldusest ka pisike video tehtud.
  15. Ui blinn, see näeb päris paha välja. Õnneks tuleb talv ja saad kevadeks ilusaks tehtud.
  16. Mis liimi Sa mõtled ? Ma nüüd ei saa päris täpselt aru.
  17. Nagu Max ütles, vaakumisse ja riiulisse. 😁 Tegelikult ma ei ole veel nii kaugele viitsinud mõelda. Tegelen sellega siis, kui keretööd lõplikult valmis.
  18. Eelmisele pildimaterjalile pisut lisaks. Pildi tegemise hetkeks kulunud 104.5 tundi. Ning uus vedruplaat.
  19. Super töö! Mul kõik see veel ees. Kust kohast püstoli ostsid muidu ? Ja mis Terosoni toodet täpsemalt kasutasid ?
  20. Mis hinnaga sellised LSD diffrid liiguvad ? Mul oleks ka vaja välja vahetada enda oma. Ilmselt mõni kiirendaja vms tahab minu oma. Mul vist äkki oli 4.10.
  21. See peaks olema jah midagi sellist nagu Max. väitis.
  22. Ma vanainimene, uni läks juba ammu ära. Hommikuti vaikuses ja värske peaga hea postitusi teha. Tänaseks päevaks kulunud 89.5 tundi keevitaja aega ning tulemus nähtav piltidena. Alustan siis kõige vanemast teemast. Ehk siis 25.05.23 sai tellitud tagumine turvavööde tala. 28'daks augustiks jõudis see kohale ka. Eelnevast postituses mainisin, et kütusepaagi venttoru plekk on vale paksusega. Pole lahendamatuid olukordi, on vaid saamatud inimesed. Marttin tegi uue. 😎 Plekk ilusti paika keevitatud nii nagu peab. Ja lõpuks ka toru paigas ja ilma nõmeda randita, mis oleks siis kaasas oleva plekiga jäänud sinna. Uus toru paigas. Mõned kinnituskohad said välja lõigatud ja uued roosteta tükid tehtud. Sai ka uued vedruplaadid valmis meisterdatud. See on toorik veel. Tahab pisut lihvimist. Ja siis tagumine parema poole tala. Nagu näha võib on õhutusava ilusti olemas seal, kus seda olema ei peaks. Sellele õnneks leidus rohtu. Ning proovitükk. Hüva koolikuu jätku!
  23. Editeerisin postitust: Tänaseks päevaks kulunud ca 50 tundi nende nokitsemiste peale. Ma just eile mõtlesin, et kui oleks viinud talle puhastamata kere, siis see aeg tänaseks hetkeks oleks olnud ilmselt korda kaks. Puhastamise peale läks minul ca 80 tundi. Aga taaskord pisut progressi. Pisut juttu ja pilte. Visuaalselt oli juba näha, et tagumised vedruplaadid on nii ja naa. Lahti võttes aga selgus tõsiasi, et tala oli ka seest suht pahas seisus ning vajas vahetamist. Vedruplaatide osas panime ka plaani paika, et Marttin fabritseerib need ise valmis. Saab osta ka valmistoodangu kuskilt Saksamaa lehelt, kuid rahalises osas ma ei kaota ega võida mitte midagi. Seega Marttin teeb need plaadid ise valmis ning ei pea nädalaid ootama nagu hetkel turvavöö talaga. Siiani ootan. 🙄 Härra keeras pilli peapeale. Näha, et ka talas on väikene õhuava. Lahti võttes aga selgus tõde. Ega teine pool parem polnud. Samamoodi ussitanud. Egas midagi. Tuli lahti lõigata ning uuega asendada. Kohe ilus vaadata meistrimehe tööd. Enne keretöödesse viimist organiseerisin mõningad varuosad, mida tal vaja võiks minna. Sellega seoses ka sai võetud targemate soovitusel kütusepaagi ventilatsiooni torude toru (kõlab imelikult see lause). Kõik hea, kuid mõõtudega on pisut mööda pandud. Vähemasti see osa, kust toru läbi tuleb, on tehtud 0.8mm plekist. Toruga kaasas oleva kinnitusplaat (keevitatakse kere külge) on aga 1.2mm ehk siis 0.4mm paksem. Proffessionaaliga diskuteerides jõudsime järeldusele, et seda plaati ta sinna ei pane, vaid teeb ise uue. Kuna vastasel juhul jääb sinna rõve aste ning lõpptulem kole.
  24. Tere hommikut! Vahelduseks saan teid taas piltidega kostitada, mis mulle kaugelt saarelt saabunud läbi interneti. Tagumiste turvavööde kinnituskohad. Tagumiste turvavööde kinnitustala alumise pleki lõikas ka ära. Pildilt vaadates, siis seest tundub olema päris ilus Ja valmis.
  25. Teine pool ka tehtud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.