-
Postitusi
386 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
8
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis Henrik postitas
-
Kõik 6-silindrilised E30'd ning lisaks 89'ndast aastast toodetud 318i sportversioon e 318iS(4-silindriline M42-mootor) ning ühtlasi neljasilindriline kabriolett omasid/omavad 51mm püstakuid. 51mm püstak on jäigem, jämedam, tugevam, et raskema mootoriga ja/või võimsama mootoriga autot oleks ohutum ja mugavam kontrollida ning et veermik ja juhitavus koormusele paremini vastu peaks. Kui Sul on tehaseseades reasneljane tavaline E30 ning korralikud amordid-vedrud, siis pole 45mm püstakul mitte mingit häda.
-
PFL kupee IX http://www.auto24.ee/used/2542217
-
PFL 66kW kupee: http://www.auto24.ee/used/2495376
-
http://www.auto24.ee/used/2445195
-
Case closed, jäi foorumisse!
-
Kadaka pst 165A, HL autoosad. Oskavad kogused täpsustada ja ühtlasi leiab riiulist sobivad mahlad. Käinud samade soovidega seal.
-
Tere! Jään vastuse võlgu. Minu kätte jõudis see e30 Tallinnast 10 km kaugusel.
-
Häid pühi! Küss selline, et salongiradika juurest ajab vett tuppa. Pole minul olnud kunagi au seda ahju ja radikat veel remontida. Mul matt ja keskkonsool väljas, aga niipalju, kui poolpimedas vaatasin, siis sinna ligipääs suht s*tt. Kas ja mida peaks liigutama, et radikavahetus läbi viia? Kas roolilatt tuleks mingitmoodi lahti saada? Kunagi siin üht õpetust sirvisin, ent see teema jäi vähe pealiskaudseks. Tänud teadjatele juba ette! Kusjuures - kui mõni mees oskaks selle töö edukalt sooritada, siis võib märku anda ja saame kaubale Lisaks, kui diisli näidikuplokis töötab tahhokas autot käivitades u 10 sek (kuidas kunagi) ja siis ülejäänud sõidu vait on, siis milles võib viga olla? Bensuka tahhokatel pole sellist sümptomit veel kohanud. On kas lihtsalt töötanud või täiesti vait olnud.
-
Seda ma silmas peangi Tundub, et läinud kah.
-
1000 eur: http://www.okidoki.ee/item/5794099/
-
Kõige lihtsam on osta e30'le paigaldatud mootoreid. Nii R4 kui ka R6 mootoreid. Võimsamate originaalmootorite kättesaadavus on mingis mõttes küsimärgi all, kuna liiga odava raha eest neid enam ei saa. Uuematüübi mootorite paigaldus eeldab juba teatud ümberehitusi ning üleüldse igasuguse ümberehitamisega kaotab auto oma originaalsuse osas väärtust. Kui originaalmootorite valikust vaadata, siis KUI vahetada, võtaks kas 1.8iS M42B18 100kw R4 mootori või juba 2.5 R6 M20B25 125kW/126kW mootoritest ühe. Turul neid igapäevaselt kaugeltki mitte ei kohta ning paljud on üsna täbarasse seisu lastud. Küll aga meelitava rahasumma eest on ehk mõni, kes oma heast komplektist loobuks. Tasub sel juhul varuosade rubriiki ostuteema teha. Kui sa R6 mootori paned (või misiganes võimsama mootori paigaldad), eeldab ka veermik soovituslikult ümberehitusi ehk laias laastus jämedamaid püstakuid, jäigemat vedru, upgrade'itud pidurisüsteemi jne, kuna mootor on võimsam ja raskem ning praeguses seades autoga on seda ebaefektiivsem/ohtlikum taltsutada ning sõit üleüldiselt saab ebamugavam. Tavalisel R4 veermikul ja vedrustusel pole ka kõige pikem eluiga, kui raskus ja jõunumbrid seda piinama hakkavad. Kokkuvõttes, kui see 1.6 mootor on korras, siis sõidaks selle lõpuni + autol on on originaalseades tänasel päeval kindlasti üsna püsiv turuväärtus. Lõpetuseks pakun puusalt, et alla 500 euro ei leia ühtegi hästisäilinud või head remonti saanud mootorikomplekti e30 mootorivalikust, kui just kellelgi head lotokolmapäeva pole olnud ja leivahinnaga mõnest mootorist loobuda raatsib. Parimat!
-
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2370257
-
Täna, laupäeval, Tallinnas Järve Hawaii Expressi lähistel suunaga Nõmme poole väga sile e30. Väga omanäoline ja korralik nägi välja, rohkem ei oskagi kirjeldada . Foorumis pole kohanud. Valgega olin ja viskasime kulpi kah. Keegi tunnistab enda omaks?
-
Müüa Ford Focus universaal, aastast 99. Mootor: 2.0 bensiin, 96kW Lisad: el.aknad, kesklukk puldist Ohutus: turvapadjad Hind 450 eurot. All 14-tollised viisakad valuveljed koos sõidetavate suvekatega. Kaasa plekkveljed, millel täiesti normaalsed naastrehvid peal. Karbid on läbi, ukseääred roostetavad, auto vajaks hoolt. Sellest ka hind. Tingimine velgede arvelt. Ülevaatus novembri lõpuni. Huvi korral helistada mulle 59 oo4 774. Asub Tallinnas. Henrik
-
Kõlarid endiselt riiulis!
-
Mkool, see on ju teada ja näha, et kõigi foorumlaste emakeel pole eesti keel. Kiitus neile, kes sellele vaatamata julgevad vabalt rääkida, kirjutada ja arvamust avaldada.
-
Kõllid alles, makk lännu.