Kõik, mis svenp postitas
-
Müüdud: E30 kärgveljed BBS 4x100 15'' koos kapslite ja rehvidega
Müüdud.
-
M: Porilapatsid ja veluurmatid, originaalid
Porilapatsid on müüdud, matid alles.
-
M: Porilapatsid ja veluurmatid, originaalid
Porilapatsite komplektis on kõik vajalik olemas. Lisasin foto kõikide kinnitusdetailidega. Ostsin ise kunagi esindusest oma autole. Ära võttes läks üks polt puru, aga selle asendamine ei ole probleem. Cabriole sobivust ei oska öelda ilma kataloogist uurimata. Minul olid nad '90 kupee küljes. Esiporilapatside koodi viimased numbrid on 906952. Tagumiste kood 401168.
-
Müüdud: E30 kärgveljed BBS 4x100 15'' koos kapslite ja rehvidega
Müüa järgmine komplekt: E30 kärgveljed BBS 4x100 7J15'' ET24 kapslid rehvid Michelin Energy 195/60 R15 Kasutatud, kuid korralikud. Veljed on sirged. Rattad tasakaalustatud. Rehvid on korralikud, turvise jääksügavus 4mm. Hind 290.- Asuvad Tartus. Müüdud!
-
M: Porilapatsid ja veluurmatid, originaalid
Müüa järgmised E30 asjad: Porilapatsid. Originaalvaruosa. Facelift kerele. Komplekt, esimesed ja tagumised koos kinnitustarvikutega. Seisukord kasutatud, kuid terved ja sirged. Kinnitustarvikutel esineb pindroostet. Hind 55.- Müüdud!: Põrandamatid. Originaalvaruosa. Komplekt, riidest (veluur), halli värvi (foto on tehtud õhtupäikeses, mis jätab pruunika varjundi. tegelik värv on hall). Tagumisel küljel on sildil number 106480-. Kasutatud, kuid korralikud. Hind 45.- Asjad asuvad Tartus. Saatke sõnum või helistage 5176737
-
veepump
Tavalise haamriga pole hea taguda, sest lööd krammid sisse või midagi puru. Veepump on lihtsalt kinni oksüdeerunud. Kui ta haamriga koputamise peale ennast lahti ei lase, siis pead mingi rakise või tõmmitsa leiutama. Ratas seal otsas peaks piisavalt kõvasti kinni olema, et selle alla midagi toetada ja siis vastu mootorit välja suruda.
-
Põhjalik e30 projekt.
Sellest peaks abi olema, kuigi E30 M3 kohta http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?s=a3b4bd963a925d1ed403a5d1bbad1338&t=148000 "Dude, you are me hero. This is by far the best rebuild thread ever"
-
318i 1986 puterdab.
Kütusefilter on kõige ebatõenäolisem.
-
318i '87: pöörded kõiguvad, poob kinni, külmaga sureb välja ka
Viga võib olla küünlajuhtmetes. Teiseks adaptiivne tühikäik käitub sarnaselt "kohanemisjärgus", aga see kehtib juhul, kui akujuhe on maas olnud ja madala temperatuuriga sõitma hakkad (nö reset ja kohanemine).
-
veepump
Koputad puuhaamriga või muu sobiva riistaga (puuklopp ja haamer).
-
Õlivahetus
10W-40 on hea valik, mis sobib ka talvel. Kui Sa ainult suvel sõidad, siis võid midagi viskoossemat panna. Näiteks mina kasutan Motuli 15W-50 õli M20-s. See oli mul ka M42 sees.
-
Veermikuosade ja põhja värvimine ning kaitsemine
Pulbervärvi ei tasu mingil juhul auto juures kasutada. See on küll tugev, aga habras. Metalli liikumise t6ttu tekivad värvi mikropraod, kust hapnik alla pääseb ja roostetamine algab. Velgi võib veel teha, sest neid saab asendada, aga kereosi küll ei tasu teha.
-
Süüte ajastus m20b20
Miks Sa süüdet näpid? Kas vahetasid hammasrihma? Esiteks peab mootor märkide järgi paigas olema. Teiseks jagaja rootor peab sälgu kohal olema. Edasi pead kindlaks tegema, milline jagaja Su autol on, nagu ülal juba mainiti. Sellest sõltub, milline ja mis tingimustel eelsüütenurk peab olema. Näiteks minu autol on järgmine seadistus: Jagaja lipiku peal number 4024. Korpuse peal 0 237 304 024 ETK järgi Typ Nr 0 237 304 024/032 = 12 11 1 706 180 - 12 11 1 706 458 Peab olema eelsüütenurk Ilma vaakumita 23° @ 5000 p/min
-
2 muret ühes, (Rool raske ja mootor jätav justkui vahele.)
Rooli keeramise raskust mõjutavad rehvirõhk, rehvilaius, velje offset, rataste kaldenurgad. E30 ilma võimuta rool on laia rehvi (205) puhul väiksestel kiirustel (<40km/h) üsna raske keerata umbes veerand pöördest edasi. Tal on selline rooligeomeetria, et kui rattad on pisut välja keeratud, lähevad nad nö täistallaga vastu maad ja rool muutub raskemaks.
-
K: ANTENN
Elektriantennil peaks 3 juhet olema: toide +12V (kõige tõenäolisemalt punast värvi juhe) mass (pruun või must) signaal +12V (mingi muu värv, roheline nt) Toitel on pidevalt +12V peal. Mass on pidevalt auto kerega ühenduses. Kui signaalil tekib +12V, sõidab antenn välja. Kui signaalil on 0V, siis sõidab antenn sisse. Kui raadio on sisse lülitatud, on ka signaalil +12V.
-
M42´le suurem radikas, milline?
Palju Sa sellest mootorist võimsust välja pigistasid enda arvates? Teadmiseks, et M42-l kasutatakse täpselt sama radiaatorit, mis näiteks M50/M52 2,5 liitristel mootoritel võimsusega 143 kW (http://bmwfans.info/parts/catalog/17111712982/). Seega on IS-i radiaator ~1,5 kordse varuga. Mainisid, et radikas on väike pragu -- see võib vea põhjus olla, kuna süsteem ei hoia survet. Teiseks vana radiaatori soojusvahetuse võime võib pindade saastumise tõttu vähenenud olla (mustus, oksiid, katlakivi jne). Võib olla mitme asja kokku sattumine.