Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

sild

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    63
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis sild postitas

  1. sild

    Väike mure jahutusega.

    Tere foorumlased. Pean jälle kord oma murega siia pöörduma. Jama siis selles, et auto läheb kohal käies kuumaks. Vähemalt ma arvan nii. Kuna auto enda tembi kell ei tööta sai paigaldatud lisa. Sealt siis pärinevad minu andmed. Linnas ja trassil sõites on temp ilusti 90 kraadi.(Ehk vähe üle või alla.) Kui aga sõidust tulla ja masin jätta paigale käima tõuseb temp minuti kahe jooksul 100 kraadini. Ei oska öelda. kas üle selle ka tõuseb. Pole julgenud proovida. Autoks ise 88.a 320. Peale on tõstetud 88.a E34-jalt m20b25. Visko sidur vahetatud. Ventikas korralik. Tuulekoda küljes. Õhutatud on. Ja peale õhutamist ehk 2-3000km sõidetud. Midagi pole tänase päevani muutunud. Jahutus vedelikku ka ei vähene.Radikad peaksid ka puhtad olema kuna vana mootoriga seda muret polnud. Milliseid ideid oleks? Mõistus puha otsas.
  2. Vabandan väga,. Tõepoolest ajasin segi ja rääkisin valest asjast. Tegemist siiski jah kompessiooniga. Muudan kohe ka teemas vea ära. Kuid regullitavat nuka ratast mul ei ole. Ja kasutada ka ei oska. Pole vähemalt kunagi sellist asja näppinud.
  3. Tervitus kõigile. Küsimus siis sedapuhku selline, et kas mootori kompressiooni tõstmine võib halvendada mootori erksust.? Kuna vanal plokikaanel olid mõrad sees sai ostetud ja paigaldatud uus kaan. Müia väitel oli kaant maha lihvitud. Kui seda ta ei mäletanud kui palju. Mõõtes uue ja vana kaane paksust selgus, et uus kaan oli 0.6-0.7mm õhem. (täpselt ei mäleta enam) Vana kaanega mõõtes oli silindrite kompessioon 11 ja natuke peale. Uue kaane paigaldamisega asi muutus. Nüüd on kompressioon 12.5. Auto töötab ja sõidab. Jõudu on,aga vana kaanega oli oluliselt erksam.*(nüüd kiirendus halvem) Proovitud on erinevaid klapi reguleerimis mooduseid. Sisse 0,25 0,30 0,25 Välja 0,25 0,30 0,30 Millest selline erinevus tulla võib? Mootoriks on 88.a m20b25 ja asub 88.a 320i peal.
  4. <Kirjutan korra veel. Vahetatud on küünlad, jagaja kaas, rootor, juhtmed. Pihustid käisid kontrollis. kütuse surveklapi üritan nädalavahetusel vahetada. Ehk siis muutub midagi käivitamise osas. Kuid mootori vahele jätmise kohta ei oska midagi arvata. Küünlaid maha keerates ei ole ka midagi näha. Kõik on sama nägu. ei mingit erinevust. Unustasin mainida, et klapisääre tihendid on vahetatud.. Erilist bensiini lõhna ei ole tähendanud.
  5. Aga mis siis võiks põhjustada seda mootori vahele jätmist? Aeg ajalt teeb ka sellist vigurit, et käivitamine on jube pikk. käiad käiad. Lubab. Käiad veel ja siis mingi hetk kargab käima. Selline tunne nagu bensiini surve vajuks alla. Aga seda juhtub nii, et mõnikord 4 korda päevas ja teinekord 4 päeva käivitub normaalselt.Käivitamis probleem toimub täiesti eba regulaarselt. Kuid tähele olen pannud, et külma mootoriga pole seda vigurit teinud. Milles võib viga olla ja kas ka see on kuidagi mootori vahele jätmisega seotud?
  6. Kuid kas sisse ja väljalaskele mõlemale.?
  7. Dias diagnoosimas käies väideti, et lamda ja õhuligeja toimivad. Kuidas vända anduri korrasolekut kontrollida? Teist andurit ei ole. Kui siis ainult m20.b20 mootori pealt võtta. On nad samad ja võib vahetada? Enne klapi regulli kolasin erinevates foorumites ja leidsin teema kus keegi rääkis, et Patric olla soovitanud tuugalt 0,3 panna.Nii ka mina tegin. Kuid samas räägiti ka seda, et sisselase 0,25 ja väljalase 0,3. Mõni soovitas kõik 0,25 seada. Räägime siis külmast mootorist. Kuna jutte on erinevaid siis küsimus. Kas kellegil on kindlaid andmeid raamatu või mõne targa programmi järgi mis ütleb kuidas se vahe olema peab.
  8. Tere foorumlased. Pean jäjjegi oma murega siia pöörduma kuna endal mõistus otsas. Esimene viga.: Rooli keeramine on kuidagi väga raskeks läinud. Eriti olen tähendanud seda viimase kuu aja jooksul. Mingi hetk oli väiksem rool peal ja siis loogiline, et paigal keerata ei jõua. Nüüd originaal tagasi ja ikka parklas väänad korralikult kahe käega, Autol on vahetatud terve esi veermik ja rooli kardaan. Rooli võimu masinal ei ole. Kuid sellest hoolimatta oli varem rool üsna kerge.Kerge oli vana veermiku ja ka uuega. Kuid nüüd kuu aja jooksul mingi jama tekkinud. Mida teha milles viga? Teine viga: Mootor käib imelikult. Millegi pärast tühikäigul kui ka pööretel jätab mootor vahele. Vahetatud on küünlad, jagaja kaas, rootor, juhtmed. Pihustid käisid ultraheli puhastuses. mida teha? Milline on m20b25 mootori klapi vahe. Mina regullisin 0,3. kuna 0,25 vahega polnud autol jõudu.
  9. Plokikaan vahetatud ja auto keema ei lähe. Temp püsib 93 ja 100 kraadi vahel. Korra peab veel laiali lammutama kuna silindrites surved erinevad. 12 - 10 on surved. Kuid usun, et viga on klappides mis ei pea. Kuna vana kaanega olid surved 11 ühtlaselt. Uut kaant on maha lihvitud siis peaks ideeliselt silindrite surved suuremad olema mitte väiksemad Kuid jahutus mure tundub olema lahendatud ja selle koha pealt võib teema lõpetada.
  10. No nii. Õhutamises siiski mure ei olnud. Sai kaan maha võetud ja tuvastatud 2 mõra. Teise ja kolmanda silindri põlemis kambri juures. Paari päevaga loodan uue plokikaane peale saada ning käima. Eks siis räägib edasi kuidas läks ja milline temperatuur on.
  11. Nii soendus radika lõdvikud olid tõe poolest valet pidi. Tõstsin ringi ja õhutasin igate pidi. Auto sai omale ka uue visco siduri. Proovisin ka teist paisu paagi korki. Tegin eile proovi ringi. umbes 3 km ja oli surve sees jahutus vedelikul ja kees. tagasi koju tulin nii, et soendus kraan lahti ja vent käima. madalal pöördel nii 1500. Suutis isegi autot natuke maha jahutada. Samas kui kohapeal panna auto külmalt käima ja lasta soeneda. Siis kõik lõdvikud lähvad ilusti kuumaks. Aga paisu paagis jääb vedelik külmaks. Ehk õrnalt leige on. Kas seal ei peaks ka mitte vedelik kuum/soe olema? Nüüd on igal juhul minu mõistus otsas ja järgmine nädal tuleb hakata ploki kaant maha võtma. Kas kaane tihend jahe või kaanes mõra. On kellegil veel mingeid pakkumisi?
  12. sild

    Imelik pinin tagu ratta juures.

    Ja see kord oli õigur Rihol. Pärast laagri vahetust vaikus majas ja minu poolt võib teema sulgeda.
  13. Tervitus kõigile. Mure siis järgmine. Pärast mootori vahetust pole suutnud masinat ära õhutada. Uue mootoriga ei teki millegi pärast madalal pöördel vedelikule ringlust. Termostaat vahetatud. Vee pump kontrollitud. Jahutus radikas kontrollitud. Lõdvikud üle vaadatud. Kui mootorit õhutama hakata siis algul tuleb tosooli ja õhku. kuid mingil hetkel saab kõik otsa. Kuid paisu paagis tase ei muutu. Alles siis kui paisu paagi korgi lahti keeran võtab ta sealt omale vedeliku ära. Salongi puhub ainult leiget õhku. Pöörete peal ka kuumemat. Ühendasin käimise pealt soendus radika ülemise lõdviku lahti. Ainult nirises natuke vedelikku. Keerates maha paisupaagi kork hakkas vedelik korralikult jooksma. Ja kogu selle aja jooksul läheb mootori temp 110 kraadini. Kas paisu paagi kork vigane? Või milles viga, et ringlust tekkida ei taha.?
  14. sild

    Kes remondiks spidomeetri ploki?

    Ise hetkel soomes. Auto on ida-virumaal Avinurmes. Eestis olles saaksin spido plokki mööda mandri eestit transportida. Autot hetkel liigutada ei sa.
  15. sild

    Kes remondiks spidomeetri ploki?

    Paari nädala pärast saan jälle auto juurde ja uurin asja. jah tõepoolest on auto pool ka viga olemas. Tegelikuses on 2 viga. ( esimene on autos ja teine spidomeetri plokis.) Sai sõbra toimivat spido plokki proovitud ja sellega ei suutnud tempi näidata üle sinise ääre. Ehk siis seier tõusis lagi sinise ülemisse äärde ja kõik. Tempi andurid on vahetatud. Nii sinine kui ka pruun. Seega otsingi abi, et enda spido plokk korda saada ja korras plokiga hiljem auto poolset viga edasi otsida. Küsiks veel kindluse mõttes kas olen õieti aru saanud. Sinine andur annab infot ajule mille järgi tehakse siis segu ja sätitakse külm käivitus. Ja pruun andur peaks näitama temperatuuri kella plokis? Autoks 320i 88.a mootor paigaldatud m20b25 Viga esines ka enne mootori vahetust
  16. sild

    Mure mootori pööretega.

    Tervitus kõigile. Mootori puterdamise tühikäigul põhjustas madal bensiini surve. Seda on nüüd natuke raske seletada kuid üritan.. Pump käib koos filtriga üheks tükiks selle metall kaane külje millega ta paaki pannakse. Selle kaane seest jookseb 2 metall toru. ühest läheb kõtus ja teisest tuleb tagasi. Pumba ja metall toru vahel on kummi voolikuga ühendus ja sealt lekkis. Originaal pressitav klamber ei suutnud kinni hoida. Kui viga sai kõrvaldatud hakkas mootor käima. Isegi natuke erksamaks muutus. Kuid päri ennast liigutama ei hakanud ( nii nagu peab) Kuna edasi ei viitsinud jebida sai mootori vahetus tehtud ja uueks jõu allikaks on m20b25. Sellega probleeme ei ole jõu poolest ja liigutab ennast mehiselt Sellega siis minu poolt teema Lukku
  17. Tervitus. Otsin inimest kes suudaks tuvastada vea ja remontida e30 spido ploki. Täpsemalt on mure selles, et tempi seier läheb kohe põhja (punase peale) kui süüde sisse keerata. Seda isegi siis kui temperatuuri anduril juhet taga ei ole. Vahetasin näidiku. Midagi ei muutunud. Tõstsin spidomeetri ploki sees oleva elektri skeemi teise plokki ringi. Ilmnes täpselt sama jama. Ise elektroonikas tugev ei ole ja viga leida skeemi pealt ei oska. Ehk oskab siinsetest inimestest keegi anda kontakti või soovitada kuhu murega pöörduda.
  18. Ise küsin ja ise vastan. Mootor sobib üks ühele. Karterit vahetama ei pidanud. Juhtmestiku võtsin m20b20 mootorilt. Ka mootori käpad tulid sealt. Minu poolt teema LUKKU
  19. Tervitus kõigile. Sai siis ülal nimetatud mootor koju veetud ja aeg hakata paigaldama. Mootor ise aastast 88. Auto millele paigalda plaanis on 320i 88.a Küsiks siis üle mõned asjad, et oma tööd lihtsustada ja mitte lollusi leiutama hakata. Mootori käpad tuleb panna e30 omad.? Mootori poolne elektri süsteem tuleb panna mul e30 oma.? Ehk siis vana mootori juhtmestik. Tuleb seal ka mingeid muudatusi? E34 masinal on õlivarras karteris. E30 plokis. Ja karterid on neil erinevad. Kas karter tuleb vahetada või jääb E34 oma? Ja ehk on veel midagi mida ma ei tea.? Sellest on siin ka varem räägitud kuid kahjuks ma ei suutnud teemat leida. Oleks väga tänulik kui keegi vastaks või oskaks vastavale lingile juhatada.
  20. Suured tänud asjalike Näidete ja õpetuste eest. Sellest mulle nüüd piisab.
  21. M20b20 95kw on ka jagaja kaane otsas. Vähemalt minu masinal on.
  22. Tervitus kõigile. Kuna plaanis osta m20b25 mootor siis küsiks targematelt. Millised oleks esmased asjad mille järgi tuvastada, et tegemist on just b25 motoga. Kuna ta on väga sarnane b20-nele. Ei tahaks ju orki lennata ja m20b20 motot suure raha eest koju vedada. Hea kui keegi oskaks vähe selgitada ja nõrdluseks mõne pildi lisada. Tänud kõigile kes viitsivad kaasa rääkida ja asja seletada.
  23. Tere foorumlased. Andke nüüd head nõu milles viga. Tagumise ratta juures on imelik pinin juba talvest saati. Kõrvaga kuulates jääb selline mulje nagu rehv käiks vastu mingit plastiku tükki. Paremini ma seda pininat seletada ei oska. Selle mure avastasin juba talvel kuid siis oli oluliselt vaiksem. Ratta laager tavaliselt undab/ulub. mina pole kuulnud, et sellist häält teeks. Sammuti ei ole tähendanud ühtegi loksu laagris. Kas seda võib tekitada kuidagi pooltelg? Tegin ka väikse video. http://www.youtube.com/watch?v=Fw6392ncWYk
  24. sild

    Mure mootori pööretega.

    ints Mõte oli täiesti olemas. Tänu diagnostikale sai 2 muret lahendatud. Pöörded enam kõrgele ei jää. Startides puudub ka see samune lollakas tühi hetk kus mootor tahtis välja surra. Ainult mootor jäi endiselt uimaseks. See on mingi muu probleem. mis ei ole vist kuskil andurites kinni. Muidu oleks seda ju näidanud diagnost. Ja tühikäigul mootori puterdamine on uus ja hiljem tekkinud probleem. Ei hakanud selle jaoks uut teemat tegema. Uuesti diagnosti tuleb minna mingi aeg tõesti. Kuid jube raske on seda teha kui eestis veedan 2-4 päeva kuus. Ja seda ka nädalavahetustel. Kui nüüd oma ja foorumi jõududega murele pihta ei saa, Siis Mai alguses ehk paar vaba päeva. Lükkan auto Tartusse UM-i ukse ette. Nemad ju ikka peaksid vea ülesse leidma.
  25. sild

    Mure mootori pööretega.

    Ei ole saanud kontrollida veel. Kuna eelmine kord eestis käies ei olnud mul teist regulaatorit võtta. Pöörded tulevad nüüd ilusti alla. Seda põhjustas üks ise joodetud takisti, mis pani autole vale arvamuse temperatuurist. Kütuse surve mõõtmiseks mul kodus vahendeid ei ole. Pole ka ümbruskonnas kellegi käest laenata. Kuid nädalalõpus saan anduri ära vahetada ja proovida. Kasutaja eix22 poolt soovitatud viiese kantku varijanti saan ka katsetada. Oskab keegi öelda kui kiiresti peaks viiene nõu täis saama, et asi normaalne oleks? Jagaja kaane alla olen vaadanud. Ei ole muidugi esimeses nooruses kui midagi hullu seal ka ei tundunud, Kuna isa on nädalakese minu masinaga ringi vuranud siis saan ka küünlad uuesti maha keerata ja kontrollida kas mõni on mustem kui teine. Kuid pihusti vahetusega jään jänni. On küll olemas pihustid. Väga mitu aastat seisnud. Kuid poleks sugugi kindel, et nad töötavad. Üksiti kui asi nii kaugele läheb, et pihustid olen sunnitud maha võtma, võiks kuhugi kontrolli viia. Mis kohta soovitate. Mulle ligemad linnad on Tartu, Rakvere ja jõgeva. Tuleks juba reede. Näpud sügelevad ja vajadus teise auto järgi aina suureneb.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus