Hüppa postitusse

Ekupeku20

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Ekupeku20 postitas

  1. Uuus masin silmapiiril... kahjus pidin loobuma masinast. Müüdud ta ongi. teema võib lukku panna.
  2. Arvatavaesti ühineks kah:)
  3. Kahjuks see kokkutulek ei õnnestunud töö pärast osa võtta, kuid oleks huvitatud igasugusest kokkutulekust . Oleneb kuidas kuupäev ja selline asi kokku jooksevad.
  4. Flantsideks siis golfile tehtud muidu, auguvahe sama 4x100 ja keskava 57 nii et istuvad ilusti e30 alla. on küll 20mm flantsid aga no parem kui mitte midagi eks vaatab kuidas välja hakkavad veljed nägema nendega, kui liiga hull siis tuleb vähemaks teha v kellegiga vahetada Käigukangi nupu ja naha eest aitäh kasutaja -br0- -
  5. Eesti vabariigis nüüd siis ametlikult Juhtimisõigusega kodanik :)
  6. Oleks soov 4x100 flantsidele, paksus 10mm Tänan.
  7. Veljed käes, tööd nendega ikka on, kaks velge puurimisse ja siis velgedelt värv maha, uus värv selga ja rant läikima
  8. Nädala pärast saab siis uued amordid. Mõlemad amordid saadan kulleriga tagasi. Klienditeenindus väga hea,
  9. Peaks olema MIM/RH 1900 väärtust ei oska öelda.
  10. no seda arvan minagi et puhta bullshit selline case. EKs ootan homse päeva ära ja vataab mis nad vastavad. Ega ma ei imest atotsna kui nad selle minu kaela lükkavad ja et ei ole mingit garantiid.
  11. Saatsin kirja neile , eks paistab kas homme tuleb ka vastust neilt Nkn ajavad asja paigaldaja süüks, et pole õiget võtted jne , imelikust kohast läks katki kh, saan aru et oleks mutikas lõpus juba olnud et keerad asja üle ja puruks, aga no keerme lõpuni veel pikk maa minna täpselt veel torksi augu lõpus läks katki:D lihtsalt alt koopast hoidsin amorti kinni käega et ringi ei käiks ja ülevalt keerasin käsi kõristajaga kinni ja järsku käiks klõks ja oligi mutikas mul padruni sees
  12. Tervist. Selline jama siis juhtus täna amortide installimisel. Esimene amort sai ilusti paika, mutikas läks ilusti keermese ja asi oli paigas. Teine amort kahjuks koostööd ei tahtnud väga teha tundub, amort sai püstakusse pantud, verdut ,amordi padi peale pantud pealt hakkasin mutikat keerma, liigset jõudu ei kasutanud ja lihtsalt keerme osa läks katki Amordi firmaks on Magnet Marelli On kellegil veel selliseid v sarnaseid olukordi olnud??
  13. ei teadnud et sul samas veljed. sry?
  14. Uued veljed kah soojas:) peale jaanipäeva saab uued veljed kätte, natuke nokitsemist nendega on aga asja saab kindlasti, Velgedeks tulevad siis Borbet Type A. Vajavad uut värvi ja kahele veljele tuleb teha uued boldiaugud kõrvale kuna neil on 4x108 augud ja kahel teisel veljel 4x100. Ette tulevad 16x7,5 ja taha tuleb 16x9. Rant läikima ja uus värv peale. Sellised tulevad siis nagu pildil. Rehvid tulevad strechid arvatavaesti 195/45 või 50. Vb kellegil pakkuda mõnda kohta kus saaks uusi boldi auke ka teha, Vihurautos tehakse kah vist.
  15. Eks usun peaksid uued asjad ikka natuke kestma:) ennem ei hakka midagi uut vaatama kui asi pole alla saanud ja proovitud sõita 21-dal pidi kuller ukse ette tooma paki, kuna ise olen hetkel soomes siis peab enne 21-st eesti tulema ja jaanipäevaks auto liikuma saama
  16. Tootajaks mingine Magneti Marelli/Cofap , tellisin avaldi.ee . Eks paistab kaua kestavad, kui lähevad kiirelt pekki siis tleb midagi muud proovida. bilsteinid polnud ka kallid b8-sad 160 euri /tk
  17. uued amordid tellitud, mingised noname sportamordid, eks siis katsetab ära, tüki hind oli 70 euri.
  18. jah, aga tungi ei kasuta üldjuhul tõstki peal mugavam.
  19. aith selle hea ja põjaliku vastuse eest, vedru tõmmitsaid pole vaja, kuna kui auto on tõstuki peal siis on vedru vabalt mul. kuna see seadistus keere on suht alla lastud. Ees on bilsteini vedrud igatahes. Ennem kui tellima hakkan siis mõõdan amordi pikkuse ära ja siis saab vaadata mis pikkusega amort tellida.
  20. Tahtsin siis küsida amortide kohta natuke. Kuna käes esimene probleem juhipoolse amordiga mis hakkas kolksuma, ehk siis asi on läbi , ja tõstuki peale tõstes täiesti lädi, saab käega ratta ülesse tõsta, aga kõrvalistuja ratast mitte. Ees on siis ise tehtud eelmise omaniku poolt coiloverid, ja tahtsin teada kuidas amordi vahetus seal käib, teen ülevalt ja alt lahti ja tõmban lihtsalt amordi sealt pesast välja? ees hetke seisuga mingised spax top adjustable amordid, et kas nende asemele sobiksid nt: Tootja:Magneti Marelli/Cofap http://alvadi.ee/kat...osa/45123/10713 kirjas et sportvedrustus VÕi kellegil mingiseid amorte pakkuda?
  21. poleerida ei taha, lihtsalt jäi lugedes silma. Aga lakkimise kohapealt peaks uurima , auto peal on standard must värv dupont oma ja matt lakk,.
  22. Tervist. 1)Huvitab siis selline küsimus, et lugesin et kui matt värvi autol poleerida siis võtab läikima. oskab keegi selle kohapealt midagi öelda, vb keegi ise proovinud matt värvi poleerida? 2) Uurisin palju läheks auto lakkimine koos punaste kristallikeste osadega. pakuti 1600 euri. Aga küsiti ka sellist asja et mis värviga tegu on mis mul autol peal, aga seda am ei tea... kuna öeldi et lakk võib kobrutama minna auto peal ja isegi piimiaks. oskab keegi selle kobrutamise ja piimiaks minemise kohapealt öelda? Tänades Edgar.
  23. up. 1 up nädalas!

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.