-
316i '87 - Ats
Johhaidi! Mina ei julgeks keevitatud rooliotsaga küll sõita, jah vahetükk on küll minu tehtud aga mina seda küll ei keevitanud. Need viska kaarega prügikasti.
-
316i '87 - Ats
Rõõm on vaadata oma kunagist masinat edenemas. Minulgi oli plaan ta ühelpäeval ära turbotada aga plaanid muutusid . Kummaline on lugeda, et keegi on rooliotsad pikemaks keevitanud, sest kui mina need E46 õõtsad panin siis lasin treialil valmistada spetsiaalsed vahetükid? Lisa mõni video ka kuidas turboga liigub!
-
316i '87 - Ats
Seda teemat oli meeldiv näha, tore et viitsisid masina korda teha! Endal tõmbas antud pauk motivatsiooni nii maha ,et ei tahtnud enam energiat sellesse masinasse matta. Jälgin teemat huviga. Edu ehitamisel!
-
BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L
Nägin sind eile Bauhofist möödumas ja täna hommikul Keilast välja sõitmas! ILUS !
- M: 15" laiad plekkveljed
- M:4x100 flantsid
-
M: 15" laiad plekkveljed
Tere Pakkuda sõiduvalmis 15" 4x100, laiad plekkveljed 2tk on 8" laiad ja 2tk on 9" laiad. Veljed valmistasin spetsiaalselt E30 tarbeks, kuna endal masinat enam pole siis müün veljed maha, veljed olid auto all ainult ühekorra. Katsuda saab Keilas. Hind 250.- Erko 556O145O
-
M:4x100 flantsid
Pakkuda 4x100 kraega flantsid 2tk on 20mm ja 2tk on 15mm. Flantse saab kasutada ka nii öelda ülemineku flantsidena 4x100 to 4x108, selleks on komplektis ka vajalikud poldid. Hind 60.- Asuvad Keilas Erko 556O145O
-
M: E30 316I (M50B25) facelift kupee 87a. avariiline.
Lukku! Müüdud!
-
M: E30 316I (M50B25) facelift kupee 87a. avariiline.
Tere! Panen müüki oma pikaajalise projekti, olen antud BMW-d omanud üle viie aasta ja selle ajaga on masin läbinud korraliku põhja remondi ja veermiku uuenduse. Enne uue mootori paigaldust sai kapotialused roosteaugud kinni keevitatud, amordikannud tugevdatud ja seejärel kogu mootoriruum värvitud. Veermikus on kasutusel Golf 3 coiloverid, tagumised amordikannud on ümber ehitatud, et püstak külge sobiks ja lisaks sai püstakute vahele paigaldatud strutbar . Esisillas on kasutusel E36 BC camber plated, E46 õõtshoovad eksentrik puksidega, E36 roolilatt. Mootoriks on M50B25, mille ajul on väidetavalt kivi vahetatud, ei ole dünopingis käinud, seega ei oska öelda kas midagi ka juurde on andnud. Käigukast on Getrag 240, hoovastik on omalooming ja lisaks ka shortshifter, difriks on typ 168 4.10 kempilukuga. Aku on paigaldatud pagasnikusse. Salongis on sportistmed (OttoR), lisaks originaal turvavöödele on ka Momo traksid mõlemal istmel ja Sparco rool. Auto on avariiline, rullus katusele, katus on kõver ja vajab vahetust. Vigastatud on veel kapott, esipõll ja esitiivad, mootor töötab ning auto sõidab ja pidurdab. Segaduste vältimiseks panen, siia nägemuse sellest millise summa eest olen nõus autost loobuma 1500€ Autot saab näha ja uurida Keilas. PS või Helista 556O145O
-
316i '89 - KUUL
Ilus masin tõesti, algupärane!
-
320i cabrio s62 '89 - buumer323
Kas originaali ka veel toodetakse ? Kas UM ist saab tellida?
-
320i cabrio s62 '89 - buumer323
Tahhoka kiibi tellisid e-bayst? Tundub sama tootja oma olevat mis mina tellisin, täielik jama! Külmaga ilmaga ei tööta üldse, kui salong soojeneb siis vaikselt hakkab elumärke näitama. Täna näiteks kui auto sooja panin ja kümne minuti pärast sõitma hakkasin väreles tahhoka seier 8-9 tuhande pöörde piirimail, mingihetk hakkas jälle ilusti tööle.
-
320i kupee '88 - JTL
Tsingitud plekki??? Ega sa sellega kere taha lappima hakata?
-
O: typ 168 diffri
Ega sa ülekande arvu ei oska öelda, BMWfans pakub ülekandeid vahemikus 3,91-4,27?