Kõik, mis ridari2ssa postitas
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
See aasta sai juba kevadel sõitma hakata
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Pilt eelmise mootori veast Sai otsustatud, et ehitab tavalise 2.5 vahele kuid autole vast see ei meeldinud ja sai saatuse tahtel soetatud 2,8 väntvõll ja 2.0 kepsud. Plokikaane jõudsin kokku laduda kuid jällegi jäi uus nukkvõll ette, Schricki 282/272 vms kui ma ei eksi. Panime siis uue kaane selega kokku. Väntvõll käis lihvis, kepsud lihvisin 0.1 grammi täpsusega kaalu, remont mõõdus saaled ja kõik uued tihendid, pokikaane poldid ja simmerid. Ehk saab selle nädalaga kokku ja järgmine nädalavahetus Valga poole sisse sõitma.
- 325e 2.7i kupee 1987 - oo7
-
316i kupee '89 - eix22
Kõige kangem on terosoni hermetsi püss, saad vastavalt otsikule lasta vorsti ja pritsida ka. http://www.google.ee/search?hl=et&q=teroson&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45512109,d.d2k&biw=1280&bih=699&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=Pe5yUditF8uS0QX7yoC4Dg#imgrc=ZEIEaLinEvrLdM%3A%3B_h5vAagwhCy8AM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.trptruckandtrailerparts.com%252Fimages%252FTRPProducts%252FLarge%252Ftrp_f0883816.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.trptruckandtrailerparts.com%252FTRPCatalogueProductList.php%253FHigh_Level%253D3%2526Category_Id%253D-20911843%3B600%3B360 Kere keevitamisel tunnen kaasa
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Juhtus selline asi, et sain mootorist eelmine nv jagu, Kellelgi mingeid huvitavaid variante pakkuda või koguni mootorit anku aga teada. Praegu pakub huvi m30.
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Raske jalaga oled
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Paneks taha uued amordid, mis muutuks, auto läheks stabiilsemaks suuremal kiirusel. Tahaks vahel ka nt 3. inimese ka peale võtta aga ikkagi ei saaks, nagu eix ütles siis vedru hoiab autot üleval mitte amort. Kui vaadata uute amortide hindasi ja vaadata coiloveri komplekti hinda siis pigem ikka kalduks terve ringi välja vahetamisele. 195/45 rehvi kohta ei oska öelda midagi, ma arvan see hakkaks ka vb vastu käima, kulumis jäljed umbes poole rehvi külje peal. Teine asi see kuidas siukest rehvi peale vägistada. Selle lamavast mendist ülesõiduga oli nii, et veeresin esimestega üle ja siis kiirendasin sutsu, ehk siis suur hoog u 5-10 km/h max. siis käis vastu, tühjaks laskmisega nagu ikka, eks algul juhtub seda kõikide autodega mis uue omaniku leiavad. Esimeseks kütte kuluks sain 10,8. See on praeguste sõitude juures minu arvates päris OK, eks näis mis järgmise nädala lõpu tankimine näitab.
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Sain juba ka mingid puksid, hetkel coile osta ei jaksa, ehk kunagi hiljem, proovin puksidega mis värk on. Kui keegi JOMi coile proovind on võiks teada anda. Need päris taskukohased.
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Tekkis suur probleem, ikkagi käivad need krdi rehvid koopasse. Mis teha? Velgi kitsamaks pole mõtet keevitada ja uusi velgi esialgu veel ei vaataks. Mingeid pukse vedrude vahele ei saaks panna, et jäigemaks läheks?
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Nii, nüüd on ülevaatus ka tehtud. Üks udukas on tõesti tuhmim, enne ei põlenud üldse. Puhastasin kontakte ja hakkas kuidagi tööle, juhe ka natukene vigastatud. Velgede kohta nii palju, et need sellises seisus järgmist kevadet selle auto all küll ei näe, kas värvin üle või müün maha. Hetkel las olla, makk vaja osta ja muid asju teha. Auto on tagant kuidagi liiga kõrge küll, tiiva ääri sai sutsu sisse poole painutatud küll, aga seda enne värvimist kruntimist ja kõike muud. Nii et roostet sealt lähiajal oodata ei tuleks. Täna proovisin korra lisa ette, krt see teeb ikka sutsu liiga madalaks aga homme peaks selle siiski külge panema ja küünlad ka ära vahetama. Mingi aeg kui ilus ilm üritan puhtaks küürida ja valmis autost ka pilte teha.
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Kruttides ei mõika midagi aga tagant järgi mõeldes jäi see korra kanna alla küll. Kuidagi otse ühendada ei saa täis võimsusel v midagi?
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Niisiis, auto pm kokku laotud, sain Eixi käest väikse kompu ja muud nodi. Sai paika pandud ja töötab. Peaks Eixi kaupa kiitma ka, isegi kruvid oli kaasa pannud seisukord on ka väga hea, ainult sutsu erinevalt kulumisest teist tooni(ehk võrdselt puhastades saab sarnaseks). Mingi jama on salongis taustvalgustusega, ükski lamp ei põle. kaitse korras ja edasi matsu ei jaga. Armatuuri ja värgiga möllamise käigus lõhkusin juhtme ära või hui teab.
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Pole nagu eriti probleeme olnud, ainult siis kui valgele pigmendile liitri kohta jube vähe teisi komponente läheb, nt 0,7g musta vms. Samast purgist võttes jääb erinev küll kui korralikult läbi ei sega, seda korra juhtunud punasega. Eks see pinnaka värvimine ole üldse siuke aegunud teema ja rohkem veokitele ja muudele pillidele millel ilu pole tähtis.
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Sai täna värvitud, peale lasin Glasurit 68 pinnaka. Kuna töökojas selle riiulit sees pole lasin värvi valmis segada. Tulemuseks meeletu toonivahe, ei tea mis edasi saab. Peab lõpuks ikkagi kogu auto ära värvima st stanged, kapott, tiivad ja vb mõni jupp veel. Pildilt pole küll nii väga näha aga reaalses elus liiga jube, et vaadata.
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Auto on krunditud, nädalavahetusel peaks jõudma värvkatte ka peale lasta. Jaanipäevaks valmis
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Mis hinnaks küsid?
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Rooste surm jätab metalli veidi imelikuks, isegi pudeli peal kirjas et kasutada ainult kohtades kus lihvimine pole otstarbekas või võimatu. Ega roostest lahti ei saagi kui juba mustad täpid sees, ise lihvin liivakaga maha, kärg kettaga üle ja traatharjaga viimased augud puhtaks, ei ole vaja mingit rooste surma. Kaspari tegemised ei andnud head tulemust kuna sellist koobast ei ole reaalne korralikult värvida, seest tuleb rooste värvi alt ilusti välja, selle varjamiseks oleks võinud hermeetikuga pläkerdada ja kivikaitset kuni äärteni lasta, oleks järgmise aastani kestnud. Tänasega tekkis probleem juurde, keelelgi pakkuda uut armatuuri ilma defektideta ja kellaga maki sahtlit. spido ploki ümbert plastikut ja spido ploki alt plasti, andku teada, praegustel kruvika jäljed sees.
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Koobas kaitsmekarbi alt oli läbi, rohkem ei näinud. võimalik et on, lasin vett peale ja immitses kuskilt, homme uurin täpsemalt aga minu arvates tuli läbi sealt kummi vahelt kus tulede regulaatori kaablid lähevad.
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Mõned pildid vahepeal tehtust, asi valmib ehk mai lõpp juuni algus, UMst tuleb oodata teist sisemist koobast, ei taha asju mitu korda teha nii et parem 1 kord ja korralikult. See punane möga on spray hapekas v jumal teab mis jura, seda saab uuesti maha käiama hakata kui keevitus tehtud. Põhi peaks olema nüüd OK, põhjakaitset ja hermeetikut täis tõmmatud. Mingi krdi jura on nende piltide panekuga ja üldse netiga, proovin homme uuesti. Eix´le teadmiseks, aku tagant sai keevitatud ilma armatuuri välja kookimata, hoidsin keevitamise ajal teist plekki vahel ja korras.
-
320i (M50B25) '90 - RaidoM
Läbi pollitud koha lakkimine musta puhul võib toimida aga mõne muu tooniga kohe kindlasti mitte. Kui roostet vähe siis ma küll ei viitsiks ülevärvi ette võtta:D seda eriti veel suvel. Kadedaks ajavad sellise pea olematu roostega rullid. Maalrite jauramist ei tasu täie tõega võtta, tavaline inimene tänavalt ei saa mõhkugi aru mis sul seal pleki peal toimub, kui läigib ja puhta mäda pole siis on püss.
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
-
BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen
Auto sai endale uued rooliotsad, taga sisemise koopa, välimised koopad lähevad ka vahetusse, uss on kahjuks välja tiiba ka roninud nng pole mõtet üle aasta ka neid värvima hakata. Saabusid ka matid. Hetkel suht s**t seis, valms saab ehk alles aprilliks.