Kõik, mis mart154 postitas
-
318iS '90 - AndresS
Et see katus sul ilus ja ka kerge saaks, soovitan hankida kusagilt üks luugita kupee skalp ning minna skalbivahetusse Tõnise juurde
-
316 '88 - M-Tech
eks Reno autol aitab see töömaht ka natuke kaasa Nagu ma sulle juba vist korduvalt öelnud olen, oleks Reno auto peal tore näha nukka, mis reaalselt taolisele turbokale mõeldud on
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
Minu teada üritab härra parasjagu Broomes oma 4x4 wagonit maha parseldada Aga kes teab, eesti ja austraalia vahet liiguvad ka konteinerid, maybe mõni vedas cabrio siia.
-
325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Silweriga on kõik põnev juba niikuinii ära räägitud... Aga siin sooviksin ma siiski palju õnne ja veel kiiremaid ringe! :twisted:
-
316 '88 - M-Tech
eks nad ikka suure tolliarvega tulid tollist...
-
316 '88 - M-Tech
see on ju mingi rõve neegri pling-pling velg!!! Issand jumal, kuidas sa küll sellistega sõita saad...
-
325i 24v MSEFI '85 - Mart
nagu helgemad pead juba taibanud on, siis mootor müüdud ja kere läheb teadmata ajaks küüni alla seisma. eks tulevik näitab, mis saab.
-
316 '88 - M-Tech
Keerame paar ümmarguseks kah? 8)
-
K:Stroker
B27 vänt, kepsud, B25 kolvid, B25 plokikaas ja sisselaskekolle. Natuke siit-sealt viilida, selle kohta on siin foorumis infot küll, kui otsida. Või kes arvutada oskab, mõtleb ilma otsimatagi välja. Kompotti juhtima M30B35 pealt motronic ja peakski olema "odav" stroker olemas.
-
316 '88 - M-Tech
räägi parem, kas veljed on nüüd viisakalt keevitatud, või seda poolt ei näpitud?
-
325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Kuidas nende gr-A ja gr-N autode sabakaaluga lood on? Ma muidugi tegelikult sisuliselt ei oma praktikat, aga minu arvates on 115N/mm vedru sabale "suti" jäik Iseasi on veel S14 ja M20 massierinevus, ja sellest tingitud muutused.... sul on aimdust nende amortide hinnast kah juba? või on hind selline, et ma peaks igaks juhuks istuma enne, kui kuulen
-
BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"
viiendal on AC Drag
-
BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"
Mardo, kui linna juhtud, helista mulle. Ma teen sulle 525eA-ga sõitu
-
BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"
vot sulle raju minekut
-
BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"
kõvatamiseks on see võimsa m50 jutt hea küll reaalsuses on täiesti jõuetu see auto. kust ma küll tean?
-
325i 24v MSEFI '85 - Mart
esiteks, selle mootoriga ei juhtu essugi ka 14.7 segu juures. seda on juba proovitud ju. Aa ja lisaks, ja kui pump lendas, siis pidi see segu põhjagaasiga ikka korra väga ägedaid numbreid näitama. teiseks, kui ma nb lamda järgi keeran 800 ja rohkem millivolti, siis on segu täpselt sama hea, kui praegu kolmandaks, 50 aastat on lõhna, küünalde ja tunde järgi timmitud autosid üle maakera. ka ülelaadimisega autosid. See on puhta sinu mure, kui sa ilma lambda sensorita hakkama ei saa. Ma ei ole kunagi väitnud et lamdast kasu ei ole, muidugi saab tänu sellele kõike palju kiiremini, mugavamalt ja täpsemini teha aga väita et ilma wb lambdata auto laiali käib on küll idiootsuse tipp.
-
325i 24v MSEFI '85 - Mart
Sa oled nagu katkine plaat Ma olen seda juttu juba 100 korda kuulnud... Küll ma selle innovate hangin, kui vajadus tekib. Praegusele vabalthingavale stokk mootoripasale on see JAW hea küll ja rohkemgi veel. Paras oleks seda NB lamdaga üldse kasutada.
-
325i 24v MSEFI '85 - Mart
EBK Cupi 'carnage' ja sellele juba eelnenud geneka jamad on nüüd lõpuks lahenduse leidnud. Poleks elu sees uskunud, et ühe genekaga nii palju möllamist võiks tulla. Arvasin et ostan romulast 300-500 eest uue geneka ja asi valmis... aga lõpuks tuli selle "uue" hind kõrgem kui poeuuel. :evil: Raisk, oleks kohe poodi läinud, oleks väga palju närvirakke alles. Seda genekat sai vist kas 3 või 4 korda romulas vahetamas käidud, 2 korda algosadeks lahti võetud, laagrid, kollektorrõngad, harjad ja pingeregulaator vahetatud ning keevitatud. Müstiline lihtsalt Endal on ka juba naljakas. Vähemalt nüüd on üks genekas varuks.. Teine sürrealism oli 300km sõitnud Grafi veepump, mis lihtsalt hakkas simmeri vahelt lekkima. Sellega läks õnneks lihtsamini, asendasin ta uue Grafi veepumbaga. Loodame, et see jääb pidama... Kolmas häda oli siis 500km sõitnud originaalne bensiinipump, mis lihtsalt kokku jooksis peale kahte kurvi Audrus. Selle asendasin Ford Escort RS Turbo kütusepumbaga Ei raatsinud nii väikese võimsuse tarbeks mingit tjuning pumpa osta. Ja nüüd võin ma rahumeeli väita, et mu bensiinipump teeb kõvemat häält kui mõne mehe Hyundai täisgaasil Hetkel proovin natuke süütekaarti näppida ajus. Loodan, et sealt leiab mõne kadumaläinud setuka üles. Kui kellelgi vihjeid M50 süütemapi osas, kuulan huviga Düno oleks muidugi hea lahendus, aga selle dünoraha paigutamiseks on tuhat muud kohta enne.. Segu sai eile seadistatud enamvähem 13.2 peale, mõnes punktis läheb 13.5 kanti, aga väga ei tahtnud enam õhtul terroriseerida inimesi. Üldiselt on see JAW Wideband lamda kontroller üks paras õudus... Eks üritan logi järgi neis punktides kütust juurde anda. See 13.2 peaks olema vast kõige mõttekam segunumber ühele vabalthingavale... Hah, peale 300+ hp turbokaga paugutamist tundub see ront ikka kole aeglane
-
316 '88 - M-Tech
Madalamatel pööretel jah, kindlasti pidamisega probleeme pole. Lased surveastet ka veel allapoole, siis on kena 50kw varuks
-
325i '90 - Krst
kes sul selle turbokotiga hakkama sai? Ja mis raha eest samasuguse minule saaks? Ma ei jõua kuidagi selle näputööni.
-
316 '88 - M-Tech
viimasel ajal kipuvad M-Tuningu ja Jam Racingu õhtud pikaks minema jahh... :twisted:
-
BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"
mõõdetakse kolvi seelikust, mitte peast. Pea ongi sutsu peenem.
-
Polüuretaanpuksid
Meie mõõtmistulemused ütlesid, et auk oli umbestäpselt 12. (ju siis tegelikult mõni sajandik alla 12) Polt on M12x1.5 Ehk natuke pidi üle hõõruma. Siiki. Pretensioone mul pole, olen kaubaga rahul edit: sa vist puurisid auku kahelt poolt? mitte ühelt poolt ja otse läbi? Siis on seletatav... Keskele tekkis väike aste.
-
Polüuretaanpuksid
Väike tilk tõrva meepotti, nagu ma mainisin, siis täpsusega oli suti probleemi. Puksid said alla, aga pidime hülsid seest üle puurima, sest poldid ei mahtunud läbi. See tähendas muidugi pukside uuesti välja võtmist, mis ei olnud enam väga meeldiv töö
-
M42 1,8T projekt
häda ja viletsus raske, väga raske.. kohe võimatu on wg toru ümber keevitada