Kõik, mis Roland325 postitas
-
BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"
Videos paistab pigem oskamatus. Sellise libeda märja asfaldi peal sain isegi lahtise diffriga endise 325-ga ilusamat "drifti" teha.
-
320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa
Mis aja veerendmiilil said? Ja lõppkiiruse?
-
BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"
Mis lõppkiirus oli?
-
BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"
BMW-l pole värvivalikus täiesti musta, ehk siis sellist, et värv koosneb ainult ühest mustast komponendist. Natuke läheb ka teist komponenti juurde. Täiesti must aga on olemas VW/Audi värvivalikus, koodi kohe peast hetkel ei mäleta.
-
Erinevate mootorite kütusekulud
Karpaga siks ja ajuga mootor - huvitav Tegelikult ise soovitan raudselt 325-te (ka 323 aga neid veel vähem saada). Ise omasin ja ei saaks õelda, et kütust meeletult palju võtab. Minujaoks oli küttekulu täiesti normaalne. Vaikselt sõites võttis ikka suht vähe aga see auto pole selle jaoks. 318is soovitaks siis kui on soov jäärajal võistlustel konkurentsi pakkuda, kuivaga aga arvan, et jääb liialt lahjaks.
-
BMW 320i projekt 24v 110kw - roltz14
Miks m50b20 valisid? Punast täitekrunti pole veel näinud, see vist ikka roostekrunt?
-
Värvimine,Remont,Keevitamine,Autode käsipesula kassi 6
Tumedate värvidega ei hakka toonierinevus niipalju silma, kui hõbedastel(mida ongi pea kõige raskem värvida, pilvisus jne.) ja antud pildil: ongi hästi toonierinevus tagatiiva ja uksega nähe. Ideaaltulemuse saab taguukse kaasahajutamisel ja pensiinipaagi luuk on ka vahelt värvimatta jäetud millegipärast ja toonierinevus ka sellega sees. lihtsalt väike tähelepanek :wink:
-
316 '88 - M-Tech
Tahaks teada küll, mis numbreid see 1,8 toodab
-
316 '88 - M-Tech
Eks turbo tegi oma töö
-
325i '90 - Krst
esinumber otseks ja siis on vint
-
325i 24v MSEFI '85 - Mart
qpi kirjutas: Kahtlane, kuna enda m20 motoga 325-l oli alla pandud 4,27 ülekandega differ ja kuskil 205 km/h juures oli juba tunda, et piiraja sekkus kergelt vahele aga lasi pööretel minna umbes 6500 juurde ja siis oli vast 210 km/h ja kõik! Chipiga vast saab natuke rohkem ,kuna laseb pöörded 7000-ni aga originaalis ei saa 4,41 küll üle 200 minna
-
316 '88 - M-Tech
Soovitan terve mootoriruum korralikult üle pritsida suvalisest autopoest/tanklast saadava mootoripesuvahendiga ja siis kohe samasuguse pritsiga korralikult pihustada tavalist diislit ja oodata natuke aega ning korralikult survekaga üle ja tulemus jääb väga :wink: Enda omal tegin kahel järjestikusel nädalal korra samamoodi ehk siis 2X(sõitval autol) ja kõik imestasid, et kuidas kapotialt nii puhas saab olla.
-
325i 24v MSEFI '85 - Mart
Aga kui sa sõidad jäärada näiteks võistlustel tavakummiga, siis saadki 1,8 pritsega kõige paremad ajad, juba teada asi, 2,5 või 2,8 esiosa liiga raske ja jõudu mõtetult üle, aga piigiga 2,5 või 2,8 juba parem, isegi jääb kiire raja peal veits lahjaks.
-
318IT Shadowline '91 - Kert6
Ammuteada asi ju, et automaalrid/remontijad eriti enda autodega ei viitsi tegeleda, keegi ei maksa ju nagu ka taoline ütlus kingseppade kohta
-
m20 eaton tsentrifugaalkompressori install
Kas see peaks siis olema umbes nagu turbo asendaja või nagu ameeriklastel on blower? Pole varem näinud sellist asja e30-l.