Hüppa postitusse

Roland325

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. Videos paistab pigem oskamatus. Sellise libeda märja asfaldi peal sain isegi lahtise diffriga endise 325-ga ilusamat "drifti" teha.
  2. Mis aja veerendmiilil said? Ja lõppkiiruse?
  3. BMW-l pole värvivalikus täiesti musta, ehk siis sellist, et värv koosneb ainult ühest mustast komponendist. Natuke läheb ka teist komponenti juurde. Täiesti must aga on olemas VW/Audi värvivalikus, koodi kohe peast hetkel ei mäleta.
  4. Karpaga siks ja ajuga mootor - huvitav Tegelikult ise soovitan raudselt 325-te (ka 323 aga neid veel vähem saada). Ise omasin ja ei saaks õelda, et kütust meeletult palju võtab. Minujaoks oli küttekulu täiesti normaalne. Vaikselt sõites võttis ikka suht vähe aga see auto pole selle jaoks. 318is soovitaks siis kui on soov jäärajal võistlustel konkurentsi pakkuda, kuivaga aga arvan, et jääb liialt lahjaks.
  5. Miks m50b20 valisid? Punast täitekrunti pole veel näinud, see vist ikka roostekrunt?
  6. Tumedate värvidega ei hakka toonierinevus niipalju silma, kui hõbedastel(mida ongi pea kõige raskem värvida, pilvisus jne.) ja antud pildil: ongi hästi toonierinevus tagatiiva ja uksega nähe. Ideaaltulemuse saab taguukse kaasahajutamisel ja pensiinipaagi luuk on ka vahelt värvimatta jäetud millegipärast ja toonierinevus ka sellega sees. lihtsalt väike tähelepanek :wink:
  7. Tahaks teada küll, mis numbreid see 1,8 toodab
  8. Eks turbo tegi oma töö
  9. esinumber otseks ja siis on vint
  10. qpi kirjutas: Kahtlane, kuna enda m20 motoga 325-l oli alla pandud 4,27 ülekandega differ ja kuskil 205 km/h juures oli juba tunda, et piiraja sekkus kergelt vahele aga lasi pööretel minna umbes 6500 juurde ja siis oli vast 210 km/h ja kõik! Chipiga vast saab natuke rohkem ,kuna laseb pöörded 7000-ni aga originaalis ei saa 4,41 küll üle 200 minna
  11. Soovitan terve mootoriruum korralikult üle pritsida suvalisest autopoest/tanklast saadava mootoripesuvahendiga ja siis kohe samasuguse pritsiga korralikult pihustada tavalist diislit ja oodata natuke aega ning korralikult survekaga üle ja tulemus jääb väga :wink: Enda omal tegin kahel järjestikusel nädalal korra samamoodi ehk siis 2X(sõitval autol) ja kõik imestasid, et kuidas kapotialt nii puhas saab olla.
  12. Aga kui sa sõidad jäärada näiteks võistlustel tavakummiga, siis saadki 1,8 pritsega kõige paremad ajad, juba teada asi, 2,5 või 2,8 esiosa liiga raske ja jõudu mõtetult üle, aga piigiga 2,5 või 2,8 juba parem, isegi jääb kiire raja peal veits lahjaks.
  13. Ammuteada asi ju, et automaalrid/remontijad eriti enda autodega ei viitsi tegeleda, keegi ei maksa ju nagu ka taoline ütlus kingseppade kohta
  14. Kas see peaks siis olema umbes nagu turbo asendaja või nagu ameeriklastel on blower? Pole varem näinud sellist asja e30-l.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.