Hüppa postitusse

lauri

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis lauri postitas

  1. Tere Sooviks osta 15 tolli velgi talverehvide jaoks Pakkumised PS
  2. Pesupäev
  3. Kas on seda autot ka rajal võimalik näha see aasta ? Näiteks mõnel teisipäeva õhtul Pärnumaal TV6 rajapäeval . . . ?
  4. Täiesti mure ja remondivaba sõiduk ehk auto sihtotstabeliseks kasutamiseks vaba aja veetmise eesmärgil: Plaan vahetada välja sellel aastal sidur kuna survelaager teeb kergelt häält. On kellegil häid ideid mida kasutada ? Auto originaal IS ilma järgi aitamiseta. Kas panna uus tavaline või mingi natukene "ägedam" detail sisse ?
  5. Siimul uksed ees ja rulliga asi üle lükatud. Rattad alla ja tegudele
  6. Vedeleb mingi luukere mul heki ääres Tunnistad omaks ?
  7. saab vast hakkama Värvi on kaaaaa
  8. Kes teeb sellel ikka vahel juhtub äpardusi
  9. Aasta möödas ja nagu tavaks saanud EKBK rajapäeval sõitmas ka see aasta käidud. Eile sai tehtud maikuu teine sõidupäev rajal selle autoga. Esimest korda sai käidud 01.05 Pärnu uuel rajal sõitmas. Uus rada on super rehvisäästlik ja üleüldse mõnus. Isegi sellise igavalt lahja autoga oli seal väga funn sõita ja tagasirgel suutis suht enam-vähem kiiruse üles korjata. Eilne EKBK rajapäev Raplas oli nagu ikka hea võimalus sõita niipalju kui süda lustis. Kuna nina sai eelneval õhtul kokku, siis avastus oli, et paremale keerates on mingi anomaalia (piltlikult öeldes tunne nagu jonksutades rullib auto ennast, aga reaalsuses esiots ei libise. Tuleb seda ülemist sammkompunni veidike lahata, äkki seal ikka mingi kala sees. Seoses sellega väga palju ringe ei teinud. Stabiilselt 00,56 õnnestus sõita ehk ei ole see auto läinud ei kiiremaks ega aeglasemaks ületalve seismisega. Ühel ringil õnnestus lisaks mõistlikult tünnide lähedalt võttes ka 1 neist suht kaugele metsa lennutada kerge põksuga. Tulemuseks kerge kriim tagatiival.Õnneks on teatud head tooni parandusvärvi riiulil ja saab kriimu ära remontida
  10. Harjutus sabale http://www.bmwclassic.ee/galerii/album952/aac
  11. Ehh, ma ei pannud tähelegi, et vimka sisse tuli. Homme tastsõit pealinna.Peaks kindlustuse ja ülevaatuse ka välja tegema mingi aeg
  12. Homme sillaregull ja valmis ta ongu selleks korraks Testisõit
  13. Sul ju ka !
  14. Maaler vasakus nurgas, soodsalt tegi
  15. HEI ! Sõitud auto minu käes alates arvelevõtust 2008 suvest 2011 maini 640 kilomeetrit, ning umbes 15 kuud 0 ukse avamist ja käivitamist antud sõiduki puhul. a2011 kevadel tehtud väike tehnikavärskendus: Veljed 15 ja 16 318 IS nootor E 36 küljest Tagasilla koht Veermik
  16. Ehk jäin täpselt hiljaks
  17. Kuna auto lõunaosariikidest pealinna pole viid kui saladus pole ? saaks äkki enne silma piale visata, või olen juba hiljaks jäänud ? terw lauri
  18. vahepeal saabus ju autoomaniku kevad, ehk suvesussi hooaeg, mida sai tähistatud kindlustuse ja käivitamisega nädalalõpul terw lauri
  19. Esiõõtsad suht ilusa hinnaga UM,is alu õõts 5300 EEK letis per tk, tavaline 2300 EEK Varemalt olid need hinnad tiba teised kui õieti mäletan.Ju hindade korrektsioon jõudnud piimaletist ka sillajupini :P Minu arust see suht pointless kulutus summa versus saadav tulem.Pole kahju kulutada hobikale raha, kuid samas pole seda mõtet loopida niisama tuulde Hetkel on auto selline, tolmu lisandunud sügis-talvise seismisega tibakene terw lauri
  20. Tegemist selle sõiduki esmase registreerimisega maarjamaal minu poolt kevadel 2008. Numbriks sai korduvkasutusega vana hia mõistusenummer 062 AJU. Ostsin impulsiivselt auto kevadel 2008 Karlova autopoest. Mis seda E-30 fenomeni puudutab ei tea kui palju kordi on maha müüdud, et AITAB, aga ei lähe kaua kui jälle midagi asemele ostetakse.See auto järg kolmekale mille kasutaja Einar poolvägisi mul ära viis, ning mis nüüdseks jälle pealinna pool liiklemas järgmise inimese käes. Ehk ei pidanud eriti kaua sedakorda vastu-see on haigus ei muud und tunda on, et taandumise märka ka ei ole Auto ise esmase registreerimisega kevadest 1990 Varustus nagu enamikul tolleaegsetel masinatel: värvuseks must (181) mehaaniline katuseluuk elektrilised peeglid originaal sportistmed roolivõimendi kesklukustus elektriline antenn tagaluugil originaalspoiler madaldusvedrud LSD Peale arvele võtmist on vahetatud rool, küünlad, õlid, filtrid, küünlajuhtmed, osa kapotialuseid lõdvikuid,ning veel üht-teist vajalikku. Kuna autol olid all plekid miskite saksa lamellidega sai algul alla MIM 15 tolli, kuid kuna need leidsid tee teise auto alla on hetkel all AZEV A, kuid 100% pole kindel kas see ka nii jääb.Eks aeg näitab. Azevid on 16 tolli, esimene alumine liist on laiema äärega. auto sõitis minu käes 2008 mõned tuhanded kilomeetrid ja nüüdseks sügisest saati seisnud. Plaanis alljärgnevad tööd sis kuudepikkuse sisemise võitluse tulemusena : 1. veermiku täielik uuendamine (õõtsad, talad jne liivapritsi, ning värvimisse) Veermik plaanitud ainult tugevtatud puksidega. Vedrustuse poolel tuleb kasutusele sügisel KaidoS abiga soetatud Bilsteini vedrude ja amortide KIT.Puksideks Powerflex Pidurite osas ringitegemise plaani pole (vähemalt sellel korral) 2. mootori kapremont. Uus kett koos kõige juurdekuuluvaga, ning kõik mis sees vähegi kulunud tundub. 3. Kere kriitilise pilguga altpoolt üle vaadata, ning vajadusel keevitada ja korralik korosioonitõrje. 4. Veljed: kas Azev, id mis all jäävad alla (sel juhul kindlasti tagumised 9 tollised vahetusse 7,5 tolliste vastu.Kel huvi 9 tolliste vastu, siis olen jätkuvhuvi neid 7,5, te vastu vahetada. 5. Jahutusradikas plaan panna originaali asemel diisli oma millel rohkem mahutavust Kes IS mootoriga (100KW) rohkem kokku puutunud võiks anda näpunäiteid ja soovitusi mootori tegemisel võimalikult hea tulemuse eesmärgil.Plaan pole hullult tuunitud eksemplar, vaid korralikult jooksev mootor mis ei tekitaks muresid pikemat aega.Kui teha siis teha kõik korraga korralikult. Olemas Powerflex puksid ette õõtsadele ja tagumised talapuksid. pakkuda võivad meie jupiärikad tagumisi õõtsapukse, difripuksi ja esi ja tagastabika pukse mis hetkel veel puudu. Kas esimesed õõtshoovad tavalisel E30 ja E30 M3 erinevad või ei ? Kui erinevad, siis mis erinevus on.Küss kas panna alla uued UM,ist pärit õõtsad ette uute sarniiridega või eemaldada originaalil sarniirid, ning peale liivapritsi ja värvimist kasutada mingisugused järelturu sarniire.Oluline on maksimaalselt hea tulemus, kuid ka mitte niisama raha raisata. Ideid ja kogemusi targematelt paluks ! ! ! Kas antud mootorile 325,lt tuttav õliradikas mõtekas lisada ? Igatsugused mõttekäigud ja ideed teretulnud kuna palju päid annab parema lõpptulemuse : : : : : Sügisesest paar pilti enne talvekorterit Tervitades, Lauri@algaja remontnik
  21. "Võin ka avalikult seda öelda, kuna tegu oli õiglase hinnaga. Konkreetne huviline kes neid velgi hinnata oskas sai õigel ajal jaole. Hinnaks kujunes 7500.- eek. Oli ka teisi huvilisi, kes arvasid, et läikivad vanakooli veljed puuotsas kasvavad ja neid niisama jagatakse koos uute rehvidega. Võin vihjeks öelda, et selliste velgede juures ei maksa velje diameeter vaid maksab välimus. Kahjuks 90% inimesi hindavad velje hinda velje diameetrit arvestades." Täpselt nii see asi on läige ja diameeter loeb.mind vaadati kui debiilikut kui Baur,i jaoks UM,ist uued originaal BBS,id soetasin kuna sobivas seisukorras (ehk veatu välimusega ja sirgeid)kasutatuid ei õnnestunud leida eestist.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.