Hüppa postitusse

GTA

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    1 424
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    98

Foorumi lahendused

  1. Kasutaja GTA postitus asukohas Tahhomeeter, küljepeegel ja salongiventilaator märgiti vastuseks   
    1. on mingisugune kellaploki enda ikaldus. Ikkagi on kõige mugavam otsida doonor ja see plokk kas täielikult või siis katkine detail asendada. Sel juhul ilmselt kas trükiskeem või tahhomeeter ise. Doonoriks sobib FL plokk olenemata mudelist, allservas asuv pulk kodeerib tahhoka R4 või R6 variandiks. 
     
    2. mootor on asendatav, korpus jääb vana. 
  2. Kasutaja GTA postitus asukohas m20b20 ja m20b25 silmaga nähtavad erinevused.? märgiti vastuseks   
    Kollektor järgi saad kohe aru, b25-l jämedam ja sujuvamate nurkadega. Segusiiber ka suurem.
     
    b20:
     

     
    b25:
     

     
     
    B25 kaanel on esimese ja teise küünla vahel ümmarguse ringi sees märge 2.5/2.7, B20-l puudub nii ümmargune ring kui märge. Tootekoodi lõpp on B20 omal 721 ja B25-l 885 aga neid ei ole tavaliselt kõntsa seest näha, asuvad muidu sisselaskekollektori taga ülevalt piiludes aga kui kolle peal on seda raske silmata.
     


     
    Ploki tunned ära jagaja plommi või jagaja (oleneb aastast) all olevast siledale pinnale stantsitud numbrist: B20-l on algus 20 6 xx ja B25-l on algus 25 6 xx. Esindavad siis töömahtu ja silindrite arvu. Näiteks oleks head siis 25 6K 1, 25 6E 1, 25 6K 2 (k peaks tähendama 8.8 surveastet ja E 9,7 surveastet tehasest, katalüsaatoriga autol siis madalam ja ilma katita kõrgem - kuna kaas on sama siis ilmselt kolvid erinevad?). Viimane number näitab mis autolt pärit: 1 on E30 ja 2 on E34, kuigi seda saab aru ka sellest kas õlivarda auk on plokis (E30) või karteris (E34).
     
    Kaheksakohaline kood on osadel veel, sealt loeb välja millal toodetud ja kus tehases. Loe ise juurde aga kaheliitriste kohta siin juttu pole, usa turu materjal on too: http://www.jaypix.com/files/engine.pdf
     
    Siin siis 2.3 mootor:
     

     
    All servas siis:
     

     
    Jagaja erinevused on aastast olenevad, mitte mootorist. Faceliftidel on nuka otsas kontaktideta süsteem ja süüte Motronic ajuga juhtmine. Vanadel on vist L-jetronic ja mehhaaniline jagaja.
     
    Üldiselt on kasulik teada jah, mu esimese rulli juurde räägiti ka legendi et 2.5 sisse- ja väljalase 2.0 ploki peal aga tutkit, kõik oli originaal, ikkagi kaheliitrise kraam
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus