Update!
Mõnda aega eelmisest postitusest mõõdas ja natukene nokitud.
Esimesed plekid kapoti alla tegin lõpuks ise. Ei olnud midagi keerulist ja tulid täitsa nagu päris.
Edasi tegin veel väiksemaid keevitusi ja puhastasin nurgatagused ilusti ära. Kui juba ilmad soojemad olid kutsusin pritsimehe kohale ja pritsiti auto klaaskuuliga põhja ja kapoti alt ära.
Tulemusega jäin rahule ja murekohti juurde ei tekkinud.
Autot tuldi pritsima hommikul ja lõunaks oli töö tehtud.
Peale seda hakkas korralik kere puhastamine klaaskuulist ja pesu silikoonieemadi ja punase karukeelega, et viimnegi sodi ja rasv pooridest enne värvimist kätte saada.
Auto kaetud ja võiski epokrundi valmis segada.
Värviks kasutasin Novol Classic Car epokrunti. Peaks olema veidi kõvemate specidega kui standard epovärvid suvalisest värvipoest.
Epoga värvisin 2x. Esimesel korral tegin värvi üpriski vedelaks, et ta jookses võimalikult palju kahe pleki vahele. Esimesel korral oli püss ja seadistus ka jube halb ja läks mõne sileda pinna kohal jooksma, kuid see selleks.
Teise kihi jaoks matistasin krundi karukeelega ära ja kandsin teise paksu kihi peale. Tegin värvi veidi paksema, et peale kandes jääks see veidi tekstuursem. Teiseks korraks olin juba korralikuma krundipüstoli ka ostnud ja kompressori anomaalia lahendanud.
Hetkel auto seisabki nii nagu viimasel pildil, olen ta veel korra ära matistanud ja saabki kereliimi peale kanda. Asjad tegelikult kõik olemas, kuid hetkel mitte ei kannata selliste ilmadega pikalt garaažis tööd teha ja teised projektid vajavad samuti tähelepanu😃
Foorumlastele soovin mõnusat suve ja nautige hobiksid nii palju kui võimalik🙂