Tps-i kontrollitakse oom-meetriga, seal sees on kaks mikrolülitit ja rohkem midagi. Üks on tühikäigu lüliti (siis kinni kui siiber ka kinni), teine wot asendi oma (siis kinni kui siiber ca üle 50protsendi lahti) ja kui kumbki neist pole lülitunud siis tähendab see tavareziimi, kus tehakse segu ja süüdet map-i ja andurite näitude järgi. Tüüpiliselt on segusiibri võlli pidi tps-i õli täis ujutanud kuigi need nii robustsed et võivad isegi siis toimida. Vahel seest mustad ja lülitid ei liigu, siis ka ei tööta. Kahtlasem on jah see näpitud õhulugeja. Tekib lihtsalt see küsimus, milleks seda avada vaja oli. Või siis maadles eelmine omanik sama kalaga ja vaatas ka igaks juhuks kaane alla Kui soovid katsetamiseks siis mul üks korgiga, lahti võtmata 320i õhulugeja Paides olemas. Müüa ei soovi.
Kas see temp näidik ei või seal asendis ollagi? Pole lineaarse näiduga skaala sel ju, minumeelest kuskilt nagu lugenud.
Auto on vägev