Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 06.04.2023 asukohas Postitused

  1. Ammu pole kirjutan. Aga vaikselt on vahepeal juhtunud ka ikka. sildadese läksid kõik uued puksid, laagrid, amordid. Kõik uued piduri, torud, voolikud, trossid, rem komplektid ja silindrid. Ja kindlasti veel igasugu uusi asju.
  2. Peale mitme aastast pausi sai uuesti rull ligi võetud. Leedust sai toodud...oma 10.a seisnud. Mootor ainult vahetatud m50b25 vastu. S339Shadow-Line S704M Sports Suspension S400Slide/Tilt Sunroof, Manually Operated S464Ski Bag S481Sports Seat S551On-Board Computer II With Remote Control S209Differential Lock 25% S215Power Steering, Engine-Speed-Dependent S288BMW Light Alloy Wheel, Cross Spoke 29 S311Light-Alloy Wheels Star-Spoke Style 69 Brilliant S320Deleted, Model Lettering S350Therm.Insulat.Glass Green
  3. Nüüdseks siis kogu paberimajandus ka korras. Arvele sai probleemideta ja esimest korda Maanteeametis vedas natukene numbriga ka. Täna käisin ülevaatusel ning sealt ka ühtegi etteheidet ei tulnud. Vahepeal tõstsin ka E28-st maki ümber siia autosse. Disaini poolest muidugi sobis vana makk paremini, aga tahaks ikka tänapäevaselt muusikat suvel kuulata, seega nii on. Vana maki tagant tuli korralik isoleerteibi siil välja. See sai viisakamaks tehtud ja vana maki pistiku otsad ka, et vajadusel saab kiirelt ISO pistiku välja võtta ja vana tagasi panna. Uus makk ise selline. Täna vahetasin ka esimesed kõlarid välja. Vanad olid erinevad, üks tweeteriga ja teine mitte. Asemele läksid 5.25" GAS Alpha 5K midbass komponendid. Lisaks sai tööriistakomplekti lisatud ka puuduolev 12/13 võti. Võtsin ka lisavarustuse nimekirja VIN koodi järgi ja tekkis küsimus, et millised need S324 spoilerid täpselt olema peaks? Googledasin, aga ei leidnud midagi täpselt selle kohta. Prod. Date 1987-11-19 Type 320I Series E30 (3 Series) Body Type Sedan Steering Left Hand Drive Engine M20 Displacement 0 Power 0kw / 0hp Drive rwd Colour lachs-silber Upholstery - Editions And Packages S330 Sports Package S339 Shadow-Line S704 M Sports Suspension Comfort And Interior Equipment S400 Slide/Tilt Sunroof, Manually Operated Wheels And Drive S219 Leather-Covered Sport St. Wheel 380 Mm S286 BMW Light Alloy Wheel BMW Styling Environment And Safety S300 Central Locking With Anti-Theft System S311 Light-Alloy Wheels Star-Spoke Style 69 Brilliant S324 Front And Rear Spoilers S350 Therm.Insulat.Glass Green
  4. Punasel asjad lahtiselt küljes🙈😁Folger läks Raineri juurde tegemisse, et teine sild alla, mootor kast vahele ja salongi värvimine seest, siis läheb venna juurde-muudab aju +juhtmestik ja lisa plokk(ei kasuta eraldi releesid asju, et vend tuli huvitava asjaga välja
  5. Esialgu läheb ka ette 10tolli velg koos flantsiga... Uuel aastal teen nina originaal laiuse peale. Uuel nädslal saab teise tsgasille ja mootori vahele, siis Jeffi juurde juhtmestik teha+etanooli peale teha
  6. Vahepeal jälle midagi tehtud. Eks koguaeg vaikselt nokin, kuid siia postitusse panen selle mis keretööde kõrvalt teinud olen. UM-i teinud regulaarselt tellimusi ja väikest pudipadi tellitud, et komplekteerimine hiljem ladusamalt läheks. Poltide, mutrite ja kruvidega oli kindel plaan- need peavad külge minnes olema kõik tsingitud kollaseks. Seega saidki enamus uued tellitud ja saadetud tsinkimisse. Kuna paljud silla poldid olid eelnevalt juba võtmetega vigastatud ja mõnedel kandid veidi maha keeratud siis ei näinud pointi neid taastada ja tellisin uued specialclassipartsist. Asjadega väga rahul. Pidurid- ette e38 Brembod ja taha e46 328i sadulad. Liivapritsitud, pulbervärvitud ja komplekteeritud värskete juppidega. Et ette Brembod panna saaks tellisin IRP 5x120 kiti koos adapteritega. Leidsin ka 51mm jämedad püstakud. Algul oli plaan teha väikestest ise ja treida puks vahele, kuid pakutud püstakutel oli juba amordi taldrik täitsa läbi mädanenud siis ei olnud kahju ka neid kasutada. Silladetailid tugevdasin kõik ära ja edasi läksid liivapritsi ja pulbervärvi. Detailid käes ja hetkel veel pakitud. Lähevad riiulisse ja varsti saab puksid sisse suruda ja suveks ehk auto alla panna🧐 Värviks ikka ainuõige must. Ja egast muud midagi. Tellin siin vaikselt muudkui juppe edasi ja tegelen keretöödega. Vahelduseks tahtsin peale keevitamise midagi muud ka teha, kuid säristan nüüd edasi ja varsti saab kirjutada ka sellest. Edu kaasfoorumlastele ja mõnusat kevadet!
  7. 2/2 Selle lehekülje viimane postitus. Teemaks on uued probleemid. Tagasilöök igal sammul. Lootsin täna, et saan masinaga tõstukilt omal jõul ära sõita, aga kus sa sellega. Ikka lükkasin nagu loll. Lisakas sain varbaküünele veel sinika. No ei sobi ju rullika siduri töösilinder ZF kastiga, lühike on. Hea küll, äkki saab järgmine kord uuema tüübi silindriga selle haava kerge vaevaga ravitud. Teiseks. Peale seda kui olin üksi terve masina pidurid ära õhutanud avastasin, et lekivad kuradi M12-M10 piduri stutsi adapterid. Tundub, et just peasilindri poolse keerme vahelt, mis tähendab, et äkki siis valed koonused. Viskan need sitad vist minema ning proovin nendele peenikestele rullika torudele M12 stutsid otsa panna ning adapterid vahel ära kaotada. 2 asja mida ma üldse ei kannata on jahutus- ja pidurivedelik. Kolmandaks ajab mind kettasse varuosade kvaliteeeet. No ma ei saa aru, miks peab see kummist õhutoru sellise nurgaga jooksma - suunaga generaatori peale. Peaks tegelikult ilusti sirgelt sõidusuunas jooksma kuna nii lihtsalt on 3sel kui ka 5sel see õhufiltrikoda. Eks venitab ta ikka sirgeks ka, aga siis jääb üks pool kenasti pingule ja soodustab kiiremini mõranemist. 02 piduripotsiku install oli üsnagi lihtne. Üks kõrv maha saagida, et DISA klapile jalgu ei jääks ning teist kõrva saab kinnitamiseks/toestamiseks kasutada. Kummitihendid peasilindris tuleb ka siis vastavad osta. 02 potsiku otsad on peenemad kui uuematel masinatel. Piduri osakond ja sisselase. Mul oli Pärnus tõsine raskus selliste suurte kuid peenikeste õhutoru klambrite leidmisega. Ei teagi kust saab, soovitusi? Sidurivoolik jäi ka lühikeseks. Kuna tahtsin hirmasti sidurit proovida, siis panin vasktoru pikenduseks vahele. Eks mingi aeg peab õiget pidurvedelikku taluvat voolikut ostma. Väntas sisselaske torustik ning ülevaade pidurivedeliku reservuaarist. Minus on ka mingisugune pedantlik soon tekkima hakanud. Jahutusvedeliku kolmiku toru sättisin veits ümber. Ei sobinud mulle, et soe jahutusvedelik geneka sissevõtu ava alt läbi jookseb. Suurest õnnest lahutavad veel õlilekked, siduri töösilinder, lambdad, õhufilter, ilus ilm. Karter on ikka hirmutavalt laia naeratusega. Ma ei tea mis järgmiseks, bensulekked?
  8. 1/2 Teen selle postituse taas mitmeks osaks, sest muidu venib 1 lk piltide pärast ebameeldivalt pikaks. Kõigepealt siis vanadest probleemidest. Alustame ahtrist. Peale viimast uuendust kirjutas mulle eix ning soovitas siiski tagasi rauahunnikusse paaki otsima minna, et ma üritaks siiski toda paagivahelist vasktoru lahti kangutada. Tundsin kohe nii lollina end, et viskasin ilma suurema üritamiseta selle kohe minema. Kuna peas ei tundunud oluliselt lihtsam ning odavam mingit replicat torupoes teha, siis tundus väärt motivatsioon. Kuna mängu oli vaja tuua gaasipõleti, siis ei tundunud eriti ahvatlev idee bensiini madala leektäpi tõttu paagi küljes lahtist leeki kasutada. Võtsin meisli ning kirurgisin selle toru paagi küljest ära ning saatsin patsiendi järgmisesse osakonda kruustangie vahele. Seal käis juba "peen" näputöö kuumutamise ja toksimise vaheldumisel. Mitte rohkem kui tunnike hiljem olidki protseduurid tehtud ning vahepeal lootusetus seisus tunduv patsient oligi elule sammukese lähemal. Peale põhjalikku harjamist leidis see tee "uue" paagi alla ning loodetavasti ka peab, mõeldes sellele, et üks ots oli tugevalt ajahambusse jäänud. Lisaks oli minu üllatuseks poest 7 euro eest saadaval tanketoru ja paaki ühendav kummitoru ning selle sobitamisega probleeme polnud. Ehk kestab ka rohkem kui paar suve. Paagivaheline toru - hirmkallis tilulilu kategooria toode. Põhjaalune valmimas. Puudu veel kuumaplekk ning võibolla veel nipet-näpet. Oma südamerahuks võtsin paagi tegelikult veel korra alt ära. Tundus, et voolikud jäid kehvasti kuskile vahele kinni ning proovisin nad siis paremini jooksma panna, et vältida hõõrdumisest tekkinud vigastusi või kütusesurve probleeme. Tanketoruga läks lihtsalt. Tegelikult oli meil eixiga veel üks väike vangerdus. Kuna üldiselt midagi lühemaks teha on lihtsam kui pikemaks, siis saatsin talle oma vana R6 käiguhoovastiku tala ning ta saatis mulle pikema R4 oma vastu. Ega R6 tavaari lõikumine kriipis veits hinge küll, seega olen vahetusega igati rahul. Käiguhoovastiku osa oli suht straight-forward, või siis mitte? Kõik puksid läksid strongflexid, mis fixeerivad tala ikka väga korralikult ja lõtkuvabalt ära. Selle "projekti" raames avastasin, et strongflex on pakkuma hakanud ka tala tagumist puksi, mis maksab vaid kopikaid. Häda tekitas vaid tala kastipoolne puks, mis oli nii tihe, et auto all toda lukustusega fikseerivat tihvti sinna sisse suruda oli võimatu. Kuna käi puudub, siis sai liivapaberi kettaga tihvti vaikselt lihvima hakatud kuniks oli see võimalik sõrmega sisse suruda. Käigutala tänu sõbra tutvustele keevitatud ja puksid paigaldatud. Järgmiseks tuli käiguhoob kui selline ise meisterdada. Läksin siis DSSR teed ning kasutasin natuke 4-kant toru, keermelatti ning mingit torujuppi veel, et see asi kokku voolida. Eks ta paras timmimine ja proovimine on. Keevitusmasinast ei saa ma endiselt sotti niiet siin ma millegagi eputama ei hakka. Päeva lõpuks olin/olen siiski tiba pettunud, kuna tagurpidi käik tahab ikka konsooli käia ning kangil on vabas asendis ikkagi kerge külgepidi lõtk. See tähendab, et k.kasti poolne lülitusliigend on kulunud ning vajaks vahetust. Kodukootud odav DSSR. Oi kuidas ma seda keevitusmasinat ei salli siin majas. Leevendi juurest päris napikas. Tänud ka Tiidule, kes andis hüva nõu radika lekke osas. Ehk jääb pidama see Nissensi üllitis. Tootmiskvaliteet või asi... valu rant. Jätkub...
  9. Äkk-idee saigi valmis. Enam-vähem. Esimene komistuskivi oli kässaritrossi kätte saamine. Rsk nii kinni roostetanud. Aga õnnestus isegi ühes tükis välja meelitada. Ootamatult ägedaks muutus ka silla kättesaamine kere küljest. Korra tekkis küll tunne, et läheks sõidaks selle vastu esimest ettejuhtuvat äärekivi pauguga lahti. Mutrite keeramisest ju üksi ei piisanud. Alumiinium ja teras ei ole hea kombo, paakuvad mõnusalt kinni. Aga peale selle suuremaid demontaanzi probleeme vist polnudki. Suht libe töö. Sild alt Puksi alumiinium südamik ja auto kere Lõpuks sain hea pilgu ka sillatala kinnitustele visata. Juba ammu teadsin, et sealt mastiksit koorub, aga pigistasin silma kinni. Ei tulnudki üllatuseks, et välimine plekk juba kenasti ära mädanenud. Ilmselgelt ise ma seda si**uma ei hakka ning pakun pigem mõnele pädevamale mehele sellega hooaja lõpus tööd. Prgu panin värvi peale ja kui seni on viimased paar aastat kannatanud, siis kannatab selle ühe hooaja veel. Sillatala kinnitused Sillatala mõrade loteriiga polnud ma ka kuigi võidukas. Diffri kinnituse osalt leidsin lausa 2 mõra ning kurat teab ehk jäi midagi märkamatagi. Lasin oma osalised teoreetilised kogemused käiku ning proovisin need ise ära likvideerida. Kauaks see hoidma jääb - ei tea. Eks siin võib suur osa olla ka omast lollusest kehvade puksidega kräunutamisest kui ka kunagisest keevisdiffrist. Sillatala mõrad Mõrad piiritletud Mõrad paigatud Värskendav värvike Ühe hurraaga vahetasin ka paagi välja. Hakkas ju vanake eelmine aasta taas lekkima. Jälle sai parasjagu joppida. Kuna vana paagi küljest on paakide-vahelist toru võimatu tervena kätte saada, siis tuleks see kuidagi uus meisterdada. Oma elu on täielikult ära elanud ka tanketoru ja paaki ühendav kummilõdvik. Vana paak tühjaks Lisatöö Suurem töö tehtud Mul on terve silla regulli komplekt ka olemas ning tahtsin seekord külge aretada, aga kuna keevitusmasin ei tundunud minu käpa all päris sõber, siis loobusin ja ei hakanud mätserdama. Aeg oli ka üsnagi piiritletud. Mõni aeg tagasi tehtud esimene pikem käivitustest oli ka suht masendav. Bemmile kohaselt hakkas jahutust ja õli juba eos välja lekkima. Jahutuse poolest on tegelt vist lugu pisut praagis jahutusradikas, mis juba uuest peast väljundavast tilkus. Eelmise mootoriga vist muu ei aidandki kui räigelt peale pingutada, siis vist tõmbas talutavaks selle lekke. Õlileke oli rohkem kasutaja saamatus. Mina karmi käega M20 klapika kaanelt plastikule üle tulles ei julgend üldse kõvasti seda pingutada. No ja nii hakkaski kkk tihendi vahelt õli välja voolama. Peale pingutamisega easy fix tegelikult, aga ega see õline tihend vist enam korralikult pidama ei jää. Noh ja autot välja lükates leidis summuti v-bandi tikk maast takistuse ja rebendes küljest. Kas ebaõnn või mingi muu häda, aga ei saa E39 pwm kliimaventi toimima. Esimese ostsin E39 diisli oma. Ventikas tegi aind mingi tonksu ja kõik. Okei, koodid bensuka omast erinevad. Äkki teised sagedused vms, ei tea. Ostsin siis E39 bensuka oma juurde. See teeb healjuhul paar tiiru siis kui ise heaks arvab ja ongi kõik. Kas mitte-toimiv asi mulle müüdud või viga ajus - ei tea. Juhtmestiku osa kõik ise veetud ning võiks nagu ok olla. Pole endal tehnikat ka, et pwm signaali kuidagi kontrollida. Praegu on tööd ikka mitmel rindel ning krt tunne, et ei saagi kunagi valmis. Hullud mehed meil siin, kes terve auto pilbasteks kisuvad.
  10. Talvel sõita ei raatsi ning seepärast olen tegelenud veidi asendustegevustega auto kallal. Tänapäeval on moodne teha hobiautole madaldus. Mina vastupidiselt vaatasin, et äkki on auto tagumised vedrud väsinud. Lihtsalt horisontaalsel pinnal tundus tagaosa pisut madalam kui esimene. Tellisin uued originaal M-tech vedrud, et olukorda muuta (M-teh suspenssion on sünnist saadik tehasest all). Uus paar vedrusid ulmeliselt kallid ei olnudki, hind jäi paarisaja euro kanti. Vabas olekus mõõtsin vanade ja uute vedrude kõrgust ning tulemus oli sama. Proovisin alla ja tagumine koopa serv oli ikka samal kõrgusel maapinnast. Seega võib väita, et mingit vedrude väsimuse fakti ei tuvastanud. Lõikasin uute vedruda alla lisaks 7mm kummist rõnga ja siis jäi visuaalne pilt minu silmale ilusam. No ei ole mina lowriderite austaja. Järgmisena läks auto asjatundja juurde poleerimisele ja sai ka keraamilise vaha. Täpselt polegi endale selgeks teinud mida see keraamiline vaha tähendab aga pidi hea asi olema 🙂 Vähem tähtsamatest asjadest tellisin õiges mõõdus veluur matid, hingava autokatte ning 360 mm diameetriga puurooli. Raske öelda kas sobib see sinna E30 külge või on juba liiga young timer puidust rooli jaoks. Originaal on korralikult riiulis alles ning saan selle tagasi pista tahtmise korral 🙂 Tahaks juba kuiva ning sooja ilma. Täna oli väljas -10 kraadi külma aga vahetasin naelrehvidega talverattad suviste Hankook-de vastu. Küllap kevad ka saabub ning siis on üks töö tehtud. Viimase muudatuse juures peab nentima fakti, et mõnikord peab õnne ka olema. Hakkasin huvi tundma konkreetse registrinumbri vastu. Nii nagu arvata võis - ei olnud see vaba ega saadaval. MNT lehel oli näha, et auto millega number seotud on juba 2013 ajutiselt registrist maas ja ei oma kehtivat ülevaatust. Omaniku kohta ARK ning PPA teadagi infot ei jaga. Järgneva detektiivi töö kohta ma enam "hästi ei mäleta" aga lõpuks sain arvatava omaniku e-maili aadressi. Kirjutasin sellele, et kas üldse oleks võimalik diili teha ja millistel tingimustel. Ootasin nädalakese aga vastust kahjuks ei saabunud. Uurisin siis edasi ning sain ühe telefoni numbri. Valisin sellel ja hakkas kutsuma. Vastut kõnet kahjuks ei võetud. Paari päeva pärast kordasin protseduuri ning kuulsin torust vastu vanema härrase halood. Selgitasin kes ma olen ning miks helistan. Ei saa öelda, et vastaspool poleks pisut üllatunud olnud. Eeldasin, et isegi kui saan kontakti, siis küsitakse kompensatsiooniks arvestatavat rahasummat. Tegelikult oli masina omanik selle auto juba ammu edasi müünud. Müüa õnnetuseks (ja minu õnnek) ei suvatsenud ostja(d) seda ümber vormistama ARK-is. Mees oli küll isegi mõned korrad seda meelde neile tuletanud. Oli tema liikluskindlustuse koifitsent oli väga madal või mis iganes põhjustel seda ümber ei vormistatud. Mõne aja olid noored mehed Võsu kandis mändide vahel autoga ringi kihutanud ja masina täpsem edasine saatus on teadmata. Aastal 2013 hakkasid paberite järgsele omanikule tulema LKF-st tavapärased ähvarduskirjad ja sundkindlustuse jutt. Härrat see just ei rõõmustanud ning seepeale kustustas ta sõiduki ajutiselt registrist. Tema soov oli kummitusautost lahti saada ning tegin ettepaneku, et ta algataks sõiduki võõrandamise mulle Transpordiameti e-teeninduses. Ettepanek sobis mõlemale poolele ning edasi tellisin numbrimärkide dublikaadid ja maksin paarsada eurot riigilõive. Lisaks olen ühe fantoom e36 omanik ARK-i andmete järgi.
  11. Ei ole mõtet, sest see sinine vajab suuremat investeeringut kui punane ja punasele kulunud hetkel 16-17.000e koos ostu hinnaga🙈🙈ja arvan lõplik hind jääb sinna 24-25kanti kui on ka väljast värvitud. Õnneks ennast ei morjenda, sest enamus mis välismaal müügis on 40+🙈 veits sinisest kah juttu.. Sinisel mootori juhtmestik põlenud...peal on plasti dip ja ll tumesinine. Kaasa tuleb sport beez sisu koos polstritega. Kunagi eritellimusel Norras valmistatud veljed(4000e)🙈🙈esimesed tiivad ja detaili olemas(stange alt räbal) kaasa täiesti tutikas sett Riegeri asju, mida enam pole saada😇😇😇 ja kirss tordil on see, et Norras on 2 laia Riegerit arvel.... Ja nüüd on need mõlemad minu😇😇😇(algul arvasin ja sain jutust aru, et ainult punane aga selgus, et sinine kah) 🥳🥳🥳Lisaks oli tal veel 1 tavaline e30 ja hunnik masinaid... Panen pasr pilti hoone 2 korrusest kuhu sai liftiga autod viia
  12. Peale 14-15a seismist ja pea 600km Norrast-Rootsi ja Tallinna😊Kohe saab Tartu poole liikuda
  13. Eks näha kas hakkan tegema või läheb müüki auto. Hetkel juhtus väike õnnetus ja suutsin kuuse asemel endal silma ära ehtitda, diftipüssi naelaga sain pihta🙈🙈 Tahan teised autod enne kaelast saada ja vaatab kuidas v mis. Opil käidud ja üritan ikka ix värvitud saada sellel aastal😁😁
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.