Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 19.01.2023 asukohas Postitused

  1. Naabrimees keevitas kõik vajalikud asjad ära. Plaanis oli tegelikult minna nädalavahetusel, kuid ikkagist otsustasin, et viin kohe. Aga see, viin sinna ja viskan maha ei tulnud kõneallagi. Oli vaja ikka kohe külge ka installeerida, et näha kas sellest nikerdamisest mingit tolku ka oli või lihtsalt maha visatud aeg ja raha. Eks ta kokkuvõttes üks paras nikats ole. Alumised talad peaksid olema laiemad ja keskmine osa pikem, tekiks rohkem toetuspinda. Ehk saab sellega hakkama kuidagi. "Eks me näe, ütles pime ja jooksis vasu posti!" Aga ega hea ilma halvata ei käi ju. Ikka juhtub äpardusi, nii ka mul. Olematu lukustusmehhanism tegi oma töö. Ühesõnaga läks tagumine ots "veits" liikuma, ning kihutas tala pealt minema. Oi kuidas ma nägin vatti, et see tagasi saasa. Üksi kah veel peale kauba. Kuid lõpp hea, kõik hea. Õnneks mitte midagi hullu, kuid natukene ikka kriibib hinge. Nagu öeldakse, tegijal ikka juhtub. 😄 Vähemasti sain ta paika tagasi. Nädalavahetusel puurin kinnitustaladesse augud, et seda pulli enam ei korduks ning löön poldid sisse sinna.
  2. Ix love snow 😍😍😍ees siledad aga loom mis loom, kahjuks madaldusvedrud all☹️
  3. 3/3 3. katse o mitte miski ei lähe plaanitult - mitte miski! Kätte oli jõudnud 2. katse mootori peale panekuks. Alati on tore pühapäevasel pärastlõunal avastada, et kkasti võlli **** tugilaager on väntvõlli seest puudu. Kuna mootor on automaatkasti otsas elanud, siis sellist laagrit seal tõepoolest ei olegi. Kuidagi puht kogemata jäi pilk sinna tühjusesse puhkama ja hea on, et märgata taipasin. Kõik laagripoed olid loomulikult kinni ning ainuke lootus oli peagi sulguvatel autopoodidel - oobla vedas, esimese katsega laager käes. Nüüd oli tuju jälle hea ning komplekteerimine jätkus täie hooga kuniks.... Kõik siduri/kasti majandus oli kokku laotud kui mõtlesin igaksjuhuks starterit katsetada enne mootori kerele tõstmist. Vool otse peale ja kõik mis kostus oli vurrrrrrrrrr-kõrrrr.......jaaaa sittagi ei hambu. Selgus siis, et ikka ja jälle on jama M5x starteri/m20 hooratta komboga. Ei sobinud bmwfoorumis viidatud pendiks pikkuse poolest(lühike) kohe mitte ning tellisin M20 väikse starteri pendiksi ja jätsin selle päeva sinna paika. 3ndal katsel toppisin selle pendiksi M52 starteri sisse ja sellega sai siis viimaks ühele poole - mootor käis starterist ringi. Sobilik M20 pendiks M50/52 starterile on 12411722844. Koodi lõppudega keskmine pendiks jäi liiga lühikeseks ning jooksis nuudilt maha. Kkasti võlli abiratas Vahele tõstmine läks suht valutult, E34 M50 patjadel pidi asendi fikseerimis tihvtid maha lõikama ja eksentrikud maksimaalselt ette keerama. Tulemüüri vahel on nüüd päris isaselt ruumi ja mulle tundub, et võrreldes M20nega on see M54 sillatalast isegi eespool, mis mulle eriti küll ei meeldi, aga no mis teha. Võibolla ajan juuksekarva lõhki, aga kui viitsin, siis proovin veel eksentrikutega nii palju tulemüüri poole sättida kui võimalik ning mootori asend võiks ka võimalikult sirge jääda. Plastikuajastu alaku! Kliirentsit küllaga. Sl. pool veel mõnusam. Starteri vahetus ei tundugi nii hull - võibolla! Pidurivõimendi panin ka muidugi valepidi külge, mis tähendas, et kui mootor juba peal oli pidin sl. kollektori lahti päästma, et võim 180 kraadi keerata. Sl. kolde enda küljest kärpisin tangidega ka ühe plastikribi maha. Peale seda jäi vaakumi port paremasse asendisse ja ei sõitnud kollektori nurgale sisse. Nüüd on kliirents võimendi ja kollektori vahel piisav. Algul jäi vaakumport ikka väga nilbelt mingi kolde kronsa taha, aga kerge võimendi flip tegi asja palju lihtsamaks. Vana A ja uus B - mis ise arvate kumb käiku läks? B-osal jäi survelaager normilt kõõluma sinna avasse. A-osal oli tihkemalt. Veel seda B-osa prügi. Klapikast CCVsse tuleva toru nurgad täitsa lappes. Jõhkralt jäigad plastikkäkid. Isegi lõõts ei paindu normaalselt. Võtit! Esimene käivituskatse ka luhtus. Pearelee ei teinud piiksugi ning jooksvate päevade jooksul meenus lõpuks, et olin X60004 pistikust ajule süüte toite unustanud. Nüüd on juhtmevärk vist täitsa selge ning esimese käivituse haukas masin ära teha. Jahutuslõdvikud korda, väljalase põhjaalusega kokku viia, juhtmemäss ajutisest staatusest püsivaks joota, ilusaks voolida ning saab hakata kuiva ilma ootama Päev otsa mõtlesin, et krt kumb kütusetorudest mul kereküljes peale- ja tagasivool on. Mähkisin parasjagu kütuserelee juhtmestikuga kui äkitsi lolli peaga võtit keerasin ja pump 3 sekki kütet põrandale pumpas. Vähemalt sain oma küsimusele vastuse. Kevad läheneb, linnud juba laulavad! Mingi kala on elektrilise segusiibriga. Ei taha pedaalile alluda, kuigi arvutiga on näha, et aju saab signaalid kätte. Samas drossel täitsa surnud ei ole, mingeid protseduure ta teeb.
  4. Aastal viimasel päeval sai lõpuks mootor ka maha võetud, et täpsemalt vaadata mis juhtus sellega. Lahti võttes tuli välja et teise silindri Kepsu saale ringi tõmmanud. Huvitav oli see et täiesti vaikselt tiksus mootor, korraks klobistas veidi käivitades. Tänud kasutajale Sass, oli ka abiks eelnevalt mootori maha võtmisel erinevate asjade lahti monteerimisel, vaat et entusiastlikud kui ma ise. Täna käis plokk klaaskuul pritsis ja läks pulber värvimise. Mõned fotod ka.
  5. @eix22 plaan oli vahetada plekid siledamate vastu et kapoti all nö puhtam välimus jääks. Puurin vanad lahti ja vaatan kuidas olukord seal on, kas saab vanu taastada või uued tellida. Poolraami peale see lisapleki keevitamine mulle isiklikult väga ei meeldi, kui kõik nõnda siledaks teha pole minu silmis see kõige ilusam🙂 Muidugi oleks lasknud Olaril CSG-s kõik keretööd lõpuni teha, kuid seal sai ka plaanitust rohkem ära tehtud ja eelarve läks lõhki, seega pidin veidi tagasi tõmbama. Kohad mis teha veel jäänud ei ole teab mis rasked, kui suudan relakat ja keevitust käes hoida😃
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.