Hakkasime selle hooaja töödega vaikselt siis pihta. Krdi survekas oli vehkat teinud, miinused tulid ka nii äkki ning jäigi kapotialune pesemata. Ei viitsi liiga palju vaeva ka näha, nagunii kärme uuesti räpaseks muutuma. Suvi kohe käes ning aega ka eriti pole, igasuguste visuaalsete lahenduste pealt tuleb aega kokku hoida.
Aastate jooksul olen kaaskannatajatelt ideid näpistanud. E83 võimendi(koos peasilindriga) sobitamine - väiksema diameetriga kui orikas, aga paksem. Muidu sobib, aga siit-sealt tuunida vaja. Kuna peasilindril ainult 2 väljundit, siis tuleb esimesed pidurid läbi jagaja vedada. M12 stutsid tuleb ka M10 peale üle viia. Salongis olev hark nõuab modifitseerimist.
Rooste, rooste kõikjal. Esiosa tuleb suuremas mahus käsile võtta. Ühe lapiga siin ei pääse. Külmal perioodil ei viitsi sellega tegeleda, lükkan edasi. Mõtlen, et peaks ka vist tagasi lisama originaalis leiduva tagapidurite jõuregulaatori. Leidsin ta kunagi lahti ühendatuna sealt samast nurgast ning võtsin tookord eest ära. Kas midagi viga või ei viitsinud eelmised omanikud torude vedamisega jantida... . Iseenesest mingeid anomaaliaid pidurdamistega olnud ei ole, aga mine tea.
Soodapritsitud karter, liivapritsitud käpad, 02 õlipott, M52TU võttur.