Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 25.10.2019 asukohas Postitused

  1. olude sunnil tegin oma igapäevaliikurile karbivahetuse sest eelmine spetsliast oli lihtalt sitahunnikule uue karbi peale lükanud 3a tagasi, siis pljaad, mõtlesin Marguse peale, ma olin nii vihane ,tegin sitaks porri , kliendile ei viitsiks iialgi seda tööd teha, seeoli lihtsalt nii rets, ja siis mõtleisn Marguse peale kes igapeäv seda s***a "sööb" pljaad, kõva kannatus on sul. mida rohkem käiasin seda rohkem tuli paska välja. johhaidii.
  2. @ryan @Priitv01 loomulikult olen, on sõidetud ka usa sportautodega jms, aga üldiselt huvi puudub ja pigem kohe tahaks e30 rooli tagasi. Ei hakka neid lõputuid põhjuseid siin välja tooma, aga täiesti tühja tunde jätavad uued masinad minus. (Mitte ainult autod, päris paljud uued asjad ja tehnoloogiaimed) Asi on vastupidavuses ja kestvuses, tänapäeva asjad ei ole mõeldud kestma, kvaliteet on väga kehv. See auto on mind 10a jooksul ühe korra suht kodu lähedal teepeale jätnud (atm kasti õli pärast,sellest siin teemas juttu ka) Sugulase puhul juba ainuüksi saaks välja tuua lugematu arvu treilateenust uute autode puhul. Vahel ei jõua ära imestada, aga minu jaoks on väga palju häid asju pärit just 80-ndatest (filmid, muusika, autod jne) Kuna ma ise ka sealt ajastust, siis vahest on naljakas mõelda, et istun endavanuse auto roolis ja ikka ta toimib. Mäletan seda aega valdavas enamuses teistlaadi tehnika ja autodega. Seepärast ongi tunne nagu sõidaks tänapäeva autoga. Kõik vajalikud lisad on olemas, ei mingit ülearust pininat ja tilulilu, juhtimine on ikka juhi kätes ja jalgades. Aga kinni ei ole otseselt e30-nes, sobiksid kõik vanema ajastu pillid @Toivoku mul on bensuka genekas ja pole mingeid leevendusi. Originaal valeol ei ole ka nagu leevendust mäletamistmööda. vbl vanematel variantidel või viiesel oli. Õnneks mul üks mootor veel tagavaraks+ muid juppe. Et selles osas saaks veel sõita küll. Paraku vajab see auto/kere otsast lõpuni ehitust varsti ja siis siia see 2,4td siia enam ei jää ilmselt. Kuigi on olnud ammu plaanis siia midagi uuemat vahele visata, siis õige 324td peaks kollektsioonis ikka olemas olema. Sellega seoses võib julgelt pakkuda 324td või 324d kere/romu/korras autot jne.
  3. Aeg jõudnud sinnamaale et suvi läbi ja talv tikub peale. Seega veel viimased sõidud ja garaazi talvituma. Suvega sai sõidetud kuskil 2000km, vahepeal miskit suurt tehtud ei olegi. Vahepeal sai huvi pärast mõõdetud ka kompressioon, kõik silindrid ilusti 12bar . Autodata norm 10-11, seega võib rahule jääda . Taha sai -40mm madalduse asemel -60mm, ette evo stiilis põllelisa, samuti teine rool. Ei suuda otsusele jõuda luugi spoileri osas, kas panna m-tech 2 või evo stiilis spoiler. Lisaks veel paar sügisest pilti.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.