Täna oli paar tundi aega natuke autoga tegeleda. Ei ütleks, et mingit suurt edasiminekut tuli, pigem vastupidi. Nimelt mõtlesin nina natuke komplekteerida ja ei istunud mitte miskit paika. Kuna endal kapotilukku polnud, sai Mihkli käest üks laenatud ja selgus tõsiasi, et võimatu kapotti kinni saada. Keel ei ulatu napilt lukuni, enne läheb kapott vastu tiibasid. Põhjus väga lihtne - ninaraam keskelt liiga all. Kuna sai ette pandud üks kõksuga FL ninaraam ja oli see muidugi natuke erinev ka pre omast, ei pööranud väga tähelepanu ja punktisin nii külge nagu ta sinna ette läks. Ega midagi, puurisin ja lõikasin ta poolraami otste küljest lahti, panin ninaraami alla tooli ja lasin tõstukiga tooli peale nina, ise samal ajal esisilla tala peal kergelt õõtsutades. Sai ca 10mm ülespoole ja kapott läheb kinni nüüd ja prillide asend ka normaalsem. Klokkeri B-osa tiib istub ka omaette huvitavalt, peab natuke tuunima mõnda kohta veel, et ninas kõik ilus saaks. Teise poole A-osa sai pmst kaugelt peale visata ja nägi juba ok välja
Mis veel? Ah jaa, tagasild nüüd ilmselt jäädavalt all, sai mingi õhtu igaks juhuks üks lisakinnitus ka tehtud difrile, et saaks suvalise kaanega typ188 kasutada.
Esipidurisupportist õnnestus ettevaatlikult ja aega võttes katkine õhutusnippel ka nii välja puurida, et keere ega põhi kahjustada ei saanud. Ise olen rahul
Selle aasta kokkutulekuks vist valmis ei saa...