Jee-jee, kapotialune koos
Nagu näha siis esmaseks suurema lammutamise põhjuseks olnud tagaratas on ka täitsa õiges asendis alla saanud Enne oli märgatavalt viltu all
Tagumise aknalaua värvisin mustaks
Hydroscandi osadest koostasin mõõteriista kütuserõhu jälgimiseks. Soojalt on käivitumine ikkagist ju kehvavõitu, ehk on kuhugi survepoolele koer maetud.
Segusiiber sai ka remonti. Soojenduse vahelt lekkis kergelt tosooli, nii et UM-ist uust tihend ja kaane lihvisin vesipaberil selliseks, et enam urbseid kohti poleks, kust vedelik plehku panna saaks:
Nagu näha siis auto lõpuks suveratastele maandunud ja käib mängimine tagavedrudega, et saaks ta parajale kõrgusele Oleks pidanud ikka coilid alla panema aga ega enam ei hakka sellega pead vaevama ka
Pidurid on õhutatud, kõik kaitseplekid (summuti, käigukast, mootoriruumi plastikud jne) on ka külge monteeritud.
Mõne teravam silm ehk märkas, et tagatiib on läinud Selle plastikliist on hetkel Tartus Joeli käes värvimises, saab kindlasti üks ilus tükk olema
Igatahes, nipetnäpet on veel teha, peamiselt just tagumiste koobaste sisuga seoses ja kütuse tankimistoru ka veel paigaldamata, nii et käivitust pole veel autole teinud. Õige pea igatahes, mõne nädala jooksul saab auto elu sisse, ma loodan