Hüppa postitusse

BMW E30 323i kupee '84 - collaracer MÜÜA

Postitatud

Sai siis millalgi ostetud crispi valge E30 kupee. Mingi aeg ta lihtsalt seisis ja vedeles.

Sügisel sai auto maalt ära toodud ja garaazi pandud. Hetkeseisuga on auto kruntvärvi all ja ootab kambrisse minekut. Mootor on ka juppideks ja ehitamisjärgus. Viimati käis plokk puurimises, hoonimises ja lamelihvis.

Mootor: Mootoriks tuleb m20b23 kap. remondi ja pisikeste modifikatsioonidega. Väga midagi tjuunima ei hakka, kuna tollest autost tahaks igapäevaliikuri teha.

Välimus: Värviks pigmentvalge, stanged M-Tech 2 replika, veermik 15"x7" BBS poleerrandiga kärgvelg , 60/40mm madaldus, shadowline liistud, neerud, prillid, tiivad ja kapott ilmselt klaasplastist.

Veermik: Kogu veermik saab remonditud-vahetatud kõik mis vaja, 60/40mm madaldus, Bilsteini B8 amortisaatorid, veljeks BBS 15"x7" poleerrandiga kärgvelg, polüuretaan tagasilla puksid + polüuretaan ektsentrik esimesed õõtsa puksid, custom made strutbarid ja kindlasti proovib 100% plokkdifrit.

Interjöör: Bmw originaal sportistmed.

Pildid: http://good-times.webshots.com/album/548420409ZQTdRu

crispi valduses:

2401177750065530952gmhevp_th.jpg

2672010900065530952dckybB_th.jpg

Hetkeseis:

2927560330065530952GjXdQs_th.jpg

  • Vastuseid 93
  • Vaatamisi 28,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

Loodame, et saad selle talveauto suveks valmis ka :D

Ja ära nüüd sellele autole liigselt energiat raiska, tead küll kuhu energia peab suunama :wink:

  • Autor
Loodame, et saad selle talveauto suveks valmis ka :D

Ja ära nüüd sellele autole liigselt energiat raiska, tead küll kuhu energia peab suunama :wink:

loodame,aga nagu alati kõik mis peab kevadeks valmis saama,saab millegipärast sügisel alles hääle sisse

Punane ei jää kindlasti ilma tähelepanust, lähitulevikus tahaks ta garaazi ajada.

tubli ettevõtmine. 8)

kus kohas plokk tegemises käis?

Huvitab sama asi :twisted: endal plaanis teha avataril olev 2,5i suuremaks, hulka suuremaks :twisted:

  • Autor
tubli ettevõtmine. 8)

kus kohas plokk tegemises käis?

Tallinnas Kullo kõrval, seal pidavat olema üks Tallinna parimaid kohti ja hind kah suht mõistlik.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
15 pane collale tagasi :D ja 17 pane alla või müü mulle maha :D

kumbki velg kupee alle ei lähe, veljed olid lihtsalt prooviks seal all, et oma silmaga ära näha mis mõõtu sinna kõige paremini sobiks.

Selgus, et ega see 17" ei olegi nii väga suur E30 all, piltidelt võibolla tundub pisut suur, aga oma silmaga oli ikka päris kena.

  • Autor

Nädalavahetus läks asjaette:

2318657370065530952hKQRnc_th.jpg 2223386590065530952rYJJPW_th.jpg 2272489930065530952MfsBux_th.jpg

Alguses pidi küll sinine metallik, aga viimasel hetkel mõtlesin ümber ja tegin "as white as can be" ehk siis pigment valge-valge, millest alles hakatakse teisi valgeid toone segama. Värvikulu oli üüratu-2kg paljalt kere peale-ei tahtnud üldse katta.Kohati oli tunne, et jääb isegi 2 kg väheks.

maiks, kiirel autol polegi vaja mingit tuuning värvi, et silma paista kiire auto on lihtsalt kiire... 8)

  • Autor
Hakkad Kristjanile valge värviga konkurentsi pakkuma jah? :D

Valge värv ja shadowline stiil peaks päris hästi kokku minema.

Võimsuse poolest ei küündi minu valge kindlasti sinna kanti.

Tarmo ära nüüd alahinda oma autot minuarust on teil nagu võrdselt jõudu :roll:

(kuidas lükkad nii ka läheb)

  • Autor
Tarmo ära nüüd alahinda oma autot minuarust on teil nagu võrdselt jõudu :roll:

(kuidas lükkad nii ka läheb)

:D seda küll jah

oi, tuttavad kolvid :D kas sa mu käest seda 6dat kolvi ei taha veel v, noo see käevõru :D:D:D

  • Autor

on jah sinult saadud kolvid, nendega tuleb veel pisut vaeva näha,enne kui nad plokki jõuavad

kuuenda kolvi võid naabrimehe aeda poetada:D

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Vahepeal siis putitamine jõudnud nii kaugele, et mootor hakkab varsti kokku saama, jäänud veel plokikaanega teostatavad remonditööd. Mootoriremondi käigus läksid vahetusse raamliugelaagrid, kepsuliugelaagrid, kõik tihendid ja simmerlingid, kolvirõngad, veepump ja andurid. Kolvirõngad sai valitud sellised mis sisaldavad kroomi ehk rõnga tööpind on mingisugune kroomsulam mis omakorda peaks vähem kuluma. Puuritud ja hoonitud I rem mõõdus silindri ja I rem mõõdus kolvirõngaste vahe jäin 0,3mm. Peaks tulema hea tihke mootor. Auto sai endale madalduse 60/40 tänx tu Mihkel ja Bilstein B8 amortisaatorid peaks aprilli lõpuks Eestisse jõudma. Lähitulevikus peaksid jõudma flantsid strutbari kinnitamiseks vedrukannude külge. Algne plaan autosse installida mingi arvestatav helitehnika muutus ning panustasin hoopis vedrustusse.

Mõned pildid :

2848398020065530952kxkrSp_th.jpg 2593853390065530952gwfzAg_th.jpg

2298840310065530952umibuR_th.jpg 2897895860065530952YYLuQV_th.jpg

2876990690065530952iRubXr_th.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.