Hüppa postitusse

Esiletõstetud vastused

See aparaat asub Viljandimaal ja üks nendest tüüpidest kes seda arendavad on mu töökaaslane. Algselt oli see 2,3 millele aretati 2 weberi karburaatorit peale, kuid liguri juures seadistamisel lendas laiali. Nüüd on tal jahh is motor vahele pandud.

  • Autor

Kapotialla ei vaatand a hääl oli küll r6 mootori oma, või ma eksin .

Igaljuhul soe tunne oli bemmi vaadata, ainukesena tagaveolistest vabalklassis. 8)

Äkki keegi teab jah, mis masinaga tehtud on, tagaosa masinal täitsa madalaks aetud.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Paistab,et tal ongi selline seadistus.

Tõenäoliselt ikka raskuskeskme madalal hoidmiseks.

Aga jah, paistab nagu tagaosa lohiseks järgi :)

Esiotsa madalamaks enam vist lasta ei saa, teades milline hüpe seal taalis on.

  • 6 kuud hiljem...

Se 2,3 mootoriga ja peal ei ole mitte 2 weberit vaid 3 dollertot. mootor rally.ee müüa praegu

hehee, päris kobe masin jahh :respect:

kõvasti kergendatud, ja ma arvan et is oleks vägagi mõistlik valik sinna, sest see on kergem ja tglt sellise pinna peal pole imo kunagi vaja 2.5 tõmmet :respect:

  • 1 aasta hiljem...

Hetkel jh,, autol IS moto mida palju modifitseeritud, M50 kergendatud ja freesitud kolvid , plokikaane sisselase ,väljalase porditud, hüdrotõukurid eemaldatud, klappidele kuju anttud ning on paigaldatud Venemaal valmistatud progetav aju ja pritsung-mis pidi üllatavalt hästi toimima.

Liguri poolt mõõdeti autolt mingi 147 kw,,

Praegusel hetkel on soetatud Erki Lille vana 325 (sinine) ringraja auto kere koos Sparco puuriga, mille kallal ehitus käib...

ning arvatavasti läheb vana auto müüki koos 2,3l mootoriga

  • Autor

Kas uus masin hakkab siis superkrossi jälle sõitma või on midagi etemat plaanis !?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus