Jump to content
E30 COMMUNITY
  • 0
Sign in to follow this  
defekt

K: m50b25 turbotamine

Question

Sellised imelikud plaanid tulid ,et e30 millel m50b25 mootor teha turbokaks.

Ebays jms kohtades ringi vaadates saab bolt on kiti suht mõistliku hinnaga(v.a aju ja pihustid)

Aga vaadates neid väljalaske kollektoried seal tekkis küsimus kas nad sinna e30 kapoti alla mahuvad ka üldse..

Ja teine asi on nende asjade kvaliteedis ... midagi erilist vist selle raha eest ei saa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Kui neid über bling kollesid ja super spool turbosid silmas pead, siis ära parem raiska raha, saab selle raha eest kodumaal juba nii mõndagi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Neid samasid silmas pidasingi :D Eks võtan selle teadmiseks...

Pole kunagi ennem turbokat teinud .. Tean, et raha läheb palju( mitte nüüd üüratult , kuna ei aja taga mingit mega hullu jõudu, kui 40% juurde on juba ma usun enam kui küll )

Ei teagi kust otsast alustada ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Alustuseks võid ju lugeda teiste sama mootoriga projekte.  Teed kolde, vahetad pihustid, lisad cooleri ja jupi toru, ning selles konditsioonis kannatab juba motivatsioonisaamiseks natuke sõita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ebay kolded tunduvad ju toimivat ?

 

Turbod ise tõesti ei kesta

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Loengi neid just ... Seal osade peale jookseb suu lausa vett :P

 

Edit : Kui sellises setupis teha ainult siis saab üsna odava rahaga hakkama :)

Aga sellises setupis mis see c.a jõu lisa % tuleb ?

Edited by defekt

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Jõu lisa on suhteline, kuid kindlasti rohkem fun, kui vabalthingav. Selles confis saab hakkama odava rahaga, kui mõistlikult ringi käia, siis on lahendus ka kestev, nagu nt Rootslased pidevalt tõestanud on. Eelkõige on see variant sobiv motivatsiooni ammutamiseks, et huvi korral oma sissetulekud auto peale suunata, ning korralik setup kokku panna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

ebay turbodel pole ka tegelikult väga viga, kui igapäevaselt ei sõida, siis saab mitu mitu aastat funnida. Eeldades muidugi, et õlitus on viisakalt ehitatud. Kollektoriga on nii ja naa, mõnel kestab mõnel lööb esimese suurema kuumaga mõrad sisse, eks neid tootjaid ole ka mitmeid ja setupid ka erinevad, aga üks asi on küll üsna kindel, et odav kolle ei istu poltide otsa normaalselt, päev otsa puurid üle ja võib ka juhtuda, et ei mahu sul sinna turbo otsa  :D omal kogemus olemas m50b25 hiina koldega, pidime vahetüki fabritseerima. Ja PS! enamus neid koldeid on bottom mount, mis on päris porr. Top mounti pole võimalik ilma vahetükita teha. Seda saab kollektori kuju järgi aru, turbo kinnitus flants peab ikka üüüüsna kaugel olema plokikaane külge minevast flantsist, muidu bottom mount.

 

edit: turbotamise juures aju ja pihustid on juba üksi päris kena väljaminek, ca 1k läheb ära sellise miinimumprogrammiga.

Edited by SllM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy