Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
defekt

K: m50b25 turbotamine

Küsimus

Sellised imelikud plaanid tulid ,et e30 millel m50b25 mootor teha turbokaks.

Ebays jms kohtades ringi vaadates saab bolt on kiti suht mõistliku hinnaga(v.a aju ja pihustid)

Aga vaadates neid väljalaske kollektoried seal tekkis küsimus kas nad sinna e30 kapoti alla mahuvad ka üldse..

Ja teine asi on nende asjade kvaliteedis ... midagi erilist vist selle raha eest ei saa ?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 7 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Kui neid über bling kollesid ja super spool turbosid silmas pead, siis ära parem raiska raha, saab selle raha eest kodumaal juba nii mõndagi :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Neid samasid silmas pidasingi :D Eks võtan selle teadmiseks...

Pole kunagi ennem turbokat teinud .. Tean, et raha läheb palju( mitte nüüd üüratult , kuna ei aja taga mingit mega hullu jõudu, kui 40% juurde on juba ma usun enam kui küll )

Ei teagi kust otsast alustada ...

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Alustuseks võid ju lugeda teiste sama mootoriga projekte.  Teed kolde, vahetad pihustid, lisad cooleri ja jupi toru, ning selles konditsioonis kannatab juba motivatsioonisaamiseks natuke sõita.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Loengi neid just ... Seal osade peale jookseb suu lausa vett :P

 

Edit : Kui sellises setupis teha ainult siis saab üsna odava rahaga hakkama :)

Aga sellises setupis mis see c.a jõu lisa % tuleb ?

Muudetud , muutis defekt

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Jõu lisa on suhteline, kuid kindlasti rohkem fun, kui vabalthingav. Selles confis saab hakkama odava rahaga, kui mõistlikult ringi käia, siis on lahendus ka kestev, nagu nt Rootslased pidevalt tõestanud on. Eelkõige on see variant sobiv motivatsiooni ammutamiseks, et huvi korral oma sissetulekud auto peale suunata, ning korralik setup kokku panna.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

ebay turbodel pole ka tegelikult väga viga, kui igapäevaselt ei sõida, siis saab mitu mitu aastat funnida. Eeldades muidugi, et õlitus on viisakalt ehitatud. Kollektoriga on nii ja naa, mõnel kestab mõnel lööb esimese suurema kuumaga mõrad sisse, eks neid tootjaid ole ka mitmeid ja setupid ka erinevad, aga üks asi on küll üsna kindel, et odav kolle ei istu poltide otsa normaalselt, päev otsa puurid üle ja võib ka juhtuda, et ei mahu sul sinna turbo otsa  :D omal kogemus olemas m50b25 hiina koldega, pidime vahetüki fabritseerima. Ja PS! enamus neid koldeid on bottom mount, mis on päris porr. Top mounti pole võimalik ilma vahetükita teha. Seda saab kollektori kuju järgi aru, turbo kinnitus flants peab ikka üüüüsna kaugel olema plokikaane külge minevast flantsist, muidu bottom mount.

 

edit: turbotamise juures aju ja pihustid on juba üksi päris kena väljaminek, ca 1k läheb ära sellise miinimumprogrammiga.

Muudetud , muutis SllM

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma nimega.
Meelespea: Sinu postitus vajab avaldamiseks moderaatori nõusolekut.

Külaline
Vasta sellele küsimusele...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.


×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus