Hüppa postitusse
Postitatud

E30, mootor 327, 125 kW( 3,5 L õhulugeja, pihustid), probleeb selles, et natuke üle 5 tuh pöörde hakkab puterdama/katkuma/vahele jätma ja nii kuni piirajani. Olen vahetanud juhtmed, jagaja kaane, küünlad (kuigi panin vanad suvalised küünlad prooviks, kuid täpselt samadel pööretel sama viga), vända anduri, kuid midagi ei muutu. Kust veel viga võib olla?

 

Ette tänades vastajatele!

Muudetud , muutis simku

Esiletõstetud vastused

pane algatuseks 3,5 aju, kui mootori juures muid muudatusi ei ole siis sobib 3,0 aju paremini

sealt edasi kontrolli

kütuse pump-filter

õhulugeja

Muudetud , muutis kotkas1

  • Autor

Aju on MS, nii et õhulugejaga ja ajuga pole midagi muuta. Kui pumbas ja filtris oleks viga, siis  sõites või kohapeal kaasi andes peaks puterdamine hakkama erinevatel pööretel, kuna sõites koormus suurem ja vaja rohkem kütust. Või on see vale mõtlemine? Ei ole vahet, kas sõidan või annan kohapeal kaasi, ühte moodi hakkab peale 5 tuh pööret puterdama.  

ms puhul aegajalt olnud häda et ms ei suuda originaal hooratta vändaanduriga suurtel pööretel koostööd teha kuid see seadistuses kinni, mida muidu logid näitavad vea esinedes. kas ms seadistatud selle õhulugejaga või oli varem teine õhulugeja kasutusel.

  • Autor

Olin stendis, kui aju seadistati, siis seadistaja ütles, et vaheta vända andur ära- vahetasin uue vastu, kuid midagi ei muutunud, järelikult olid muud logid korras. Kas releedes (mis on õhulugeja kõrval koopa kaare küljes) ei või olla mingi kala, kuna paar korda on auto välja surnud pärast tugevat lööki (auk/hüpe). Tookord võtsin releekarbi kinnitus kronsteini küljest lahti ja sidusin niisama isoleeriga juhtmete külge, et ei oleks jäika põrutust (võibolla robustne, aga toimis).

  • 2 nädalat hiljem...

Hei, 

 

Kui häälestaja ütles, et viga on väntvõlli anduris ja sa vahetasid välja vända anduri ja midagi ei muutunud, siis on viga vända anduri juhtmetes, mis tegelikult ongi loogilisem. Sellel mootoril peaks olema VR andur ja selleks, et VR töötaks ilma häireteta on vaja varjestatud signaalikaablit. Kui kaabel on OK, siis proovi 10k oomist takistit signaali filtreerimiseks. Muidugi eeldades, et sa tegelikult ka vaatad, milline signaal välja näeb oma kujult, mitte ei filtreeri pimesi.

 

aa.. ja MS ja õhulugeja, milleks seda vaja on? Eriti veel tehnoloogia ja täpsuse tipptase, nagu m30 õhulugeja.

 

Isegi, kui sa ei mõista MS'iga midagi teha, siis tuner studio käima pannes avaneb sulle aken, kus on palju igasugu magic kellasi ja viles ja all on terve rida indikaatoreid... sellised kastid, kus on tekst sees ja värv muutub. Sealt näed sa ka sellist kasti, nagu "Not Synced", mis on punane, kui auto ei käi, kui käima paned, on ta roheline ja Synced... kui nüüd vända signaaliga mingi jama on käimise ajal, siis see sama kastika annab sulle teada sellest ja muutub jälle punaseks ja "Not Synced".

 

Muidugi võid alati ju pöörduda selle inimese poole, kes sul selle süsteemi kokku pani ja häälestas, või siis näpi ise igasuguseid nuppe ja lahtreid ja graafikuid - what's the worst that can happen  :beer:

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus