Hüppa postitusse

316i 2-ukseline sedaan (M50B25 2979ccm stroker) '90 - Chulo

Postitatud
comment_76744

On tagumine aeg ka enda rullist lõpuks teema teha. Kuna ma eriline pildimees ei ole, siis pildimaterjali mul hetkel eriti palju ei ole, aga ma luban, et parandan ennast tulevikus.
 
Originaalina veeres antud auto tehasest välja siis rohelise 316i kupeena 1990 aastal, mitte just eriliselt rikkaliku varustusega. Katusesse on konserviavajaga päikese vaatamiseks luuk sisse lõigatud ja esi rataste keeramine on salongi toodud ja hüdrauliliselt abistatud, sellega põhimõtteliselt ka varustus lõppeb, kui BBS kärjed välja jätta.
Auto toodi aastal 2006 Saksast Eestisse ja siin ta sellest ajast saadik ka seisis, kuniks ma ta ära ostsin. Tänu sellele on osad kere plekid hukka saanud, kuna auto seisis pooleldi muru peal. Eriti äge on aga auto VIN kood  :thumbsup: 
 
Peale läheb M50B25, mis on M54B30 pöörlevate osadega stroker. Lisaks sellele on ka väljalaskesse sisselaske nukkvõll paigaldatud. Mootori juhtimine on originaal, mingisuguse ebay suvalise chipiga. Videost saate kuulata/vaadata :D video on üles võetud möödunud sügisel, vahetult enne mootori mahavõttu.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10203388937233623&set=vb.1517536116&type=2&theater
 

 

gallery_2208_95_7767.png

Mõned pildid mootori maha võtmisest:
Ei saanud jätta pildistamatta puurpinki, võrdluseks on kõrval ka õllepudel :D
gallery_2208_95_239540.jpg
gallery_2208_95_502008.jpg
 
Ja mõni klõps autost
gallery_2208_95_162974.jpggallery_2208_95_307281.jpg
 
Mõni pilt tagasillatalast ja õõtsadest, ehk siis sild reguleeritavaks, E46 sadulad ning 298mm kettad taha. Sillad tulevad 5x120 poldivalemiga, Strongflexi kollaste puksidega ja BC coiloveritega.gallery_2208_95_181424.jpggallery_2208_95_332396.jpggallery_2208_95_358899.jpggallery_2208_95_505214.jpg
 
Nagu juba ühest teisest teemast mõni teist on lugenud, siis rull on hetkel Vana-Vigala TTK-s keretöödes ja mõni pilt on sealtki minuni jõudnud
gallery_2208_95_39261.jpggallery_2208_95_8207.jpg
gallery_2208_95_20408.jpg
gallery_2208_95_374.jpg
 
Ja veljed, mis suure tõenäosusega alla lähevad. Oleneb sellest kuidas esipidurite teema õnnestub lahendada. Olemas on ka kõik kapslid ja isegi nende võti. Nii et ilmselt varsti jõuavad müüki ka ühed e30 BBS kärjed koos kapslitega.
gallery_2208_95_244991.jpg
 
Värv tuleb Marrakesh Brown Metallic, kuna originaal värv on minu arvates lihtsalt jälk.
Pildilt saate aimu, milline see on
gallery_2208_95_252240.jpg

Muudetud , muutis Chulo

  • Vastuseid 127
  • Vaatamisi 19tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole ammu teemasse kirjutanud, aga lobamokkade rubriigist võib lugeda veidi seiklustest maanteeametiga. Võtan lühidalt kokku:   Juulis üritasin autot minna Saue maanteeametisse registreerima

  • Pole ammu midagi kirjutanud, paneks mõne pildi.   Sellisena jäi ta kuuaega tgasi seisma ja pm sellest ajast saadik pole olnud aega midagi väga teha. Eelmine nädal oli väike puhkus ja siis oli par

  • Sorry mehed, pole ammu kirjutanud. Masin on väliselt valmis. Lisan lähiajal ka parema kvaliteediga fotosüüdistused.   Et aga täielikust õnnest on veel puudu rool ja parem logari ots, siis võ

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_117413

Nonii,

 

Paar päeva olen nüüd ringi kärutanud ja kõik toimib.

Veidi jäik on, aga ei midagi katastroofset. Sai peaaegu kõik asjad mis "to do" listis olid maha tõmmatud ja kohe ka uut listi koostama hakatud.

Karbikatte tagumised augud on siiani tegemata. 😬

 

Reguleerisin nukad ka ise tehtud rakisega ära ja mootori töö muutus palju ühtlasemaks. Parim minek on vahemikus 3500-6500 pööret ja peale 6500-6600 on märgatav jõu langus. Piiraja antud mootoril 7200 peal.

 

Kogu selle tjuuningu peale tõstis paar päeva tagasi kardaani leevendi käed üles, karjus "allahu akbar" ja tõmbas sellise kolinaga käigukangi kulissi, et mõtlesin, et kohe kukub midagi küljest. Tervest kerest käis selline vibra läbi, et pidin pärast pükse vahetama. Vahetus kujunes veidi väljakutsuvamaks kui ma lootsin. Summutajat eemaldada ei tahtnud,  kuna see on paras pain in the ass. Aga leevendi vahelt välja ei mahu. Tundus kõige mõistlikum diffri poldid lahti päästa ja nii õnnestus see leevendi ka kätte saada. Õnneks midagi muud peale leevendi lõhki ei olnud, aga niite ja kummipaska olid kõik kohad täis.

 

Nüüd ootan ilusaid ilmasid, siis saab mõned korralikud pildid ka tekitada.

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.