Hüppa postitusse
Postitatud

Kas kellegil on abinõusi?

Nukkvõlli kinni hoidmiseks

Väntvõlli/hooratta kinni hoidmiseks

Pumbaratta kinni hoidmiseks

27 pikk padrun

kas vända ratas on õigetpidi keermega

Aitähh

Lahenduse pakkus kruusmann

Mine lahenduse juurde

Esiletõstetud vastused

  • Lahendus

Kui viitsid Libatsesse sõita siis saan sulle anda täpsed abinõud selleks tööks. Väntvõlli fikseerimiseks, pumba fikseerimiseks ja nuka vikseerimiseks. On ka kell pumba täpseks reguleeringuks.

  • Autor
Räägi täpsemalt mis aasta ja palju kilovatte?

1990 aasta 2,4 td ja 85 kW

Endaomal sai just tehtud see töö ja tegime nii ,et ise märgid peale valge markeriga siis geneka ja veepumba rihm maha suurel rattal 6 13võtmega keeratavat polti oli vist mis sai lahti keeratud siis see ratas ära ja pinguti lõdvaks vana rihm ära uus peale ja sai ka pumpa keeratud ja tuli välja, et 2 hammast oli vale nüüd asi korras. Iseenesest on ka selle suurel alumisel rattal märk peal ja ploki küljes ka.

Kas kellegil on abinõusi?

Nukkvõlli kinni hoidmiseks

Väntvõlli/hooratta kinni hoidmiseks

Pumbaratta kinni hoidmiseks

27 pikk padrun

kas vända ratas on õigetpidi keermega

Aitähh

Kui kodustes tingimustes vahetada tahad, siis:

Nukkvõll üldjuhul fikseerimist ei vaja, esimese silindri nukad paika ja korras, asend paigast ei nihku.

Väntvõlli fikseerid pööreteanduri juurest pistes läbi augu torni (7 või 8mm puuri saba... ei mäleta kumb paremini istus)

Pumba rattas kaks fikseerimisava, fikseerid samal meetodil mis hooratta. Seda tuleb tingimatta teha, sest pumba ratas jääb pinge alla.

Hooratta poldi fikseerid keermeliimiga, ilma jookseb lahti. Poldi "ehmatad" lahti haamrilöögiga.

Markerite jms ei soovita jändama hakata, pigem hiljem, kui on kahtlus et pumbal/nukal mõni hammas vale võib olla.

Esimese hooratta märk on selleks, et saaksid hooratta/nuka/pumba fikseeritud enne, kui rihma maha võtad. Märk peab kattuma rihmakatte pealse märgiga.

Rihma pingutit ära hirmuga kinni pinguta, nii lõhud keerme/poldi, pärast jama kätte saada.

Kui lammutad, siis tasub kontrollida ka v.võlli otsas oleva rihmaratta liist, kipuvad vale paigaldamise tulemusena purunema/deformeeruma.

Googeldades või Autodatat kasutades leiab täpsemaidki õpetusi.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus