Hüppa postitusse
Postitatud
comment_4696

Nii sai siis ka soetatud enndale üks E30 heleroheline kasutajalt Lauri1.

Eks siis lisan ka pildid varsti ning teema mis ma taga teen ja mis masinaga toimub.

Hetkel ei oskagi midagi erilist rääkida, eks tulevased pildid räägivad ennda eest.

  • Vastuseid 160
  • Vaatamisi 19tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_2082

Nii sai siis tänaseks uus mootor peale. Kuid siiski sõita ei saa. Keerasin katki tõmberelee. Ehk juhtmeid külge keerates keerasin selle poldi mis relees on ringi käima ja juu siis sees olev juhe purunes. Ning seega seda uut releed vaja.

Sai siis tõmmates proovitud kuid ka siis ei käivitnud. Kuid selles kahtlustan rootorit mis on täielikult läbi põlenud ja kärsanud. Uue rootori olin ära kaodanud ning alles nüüd õhtul leidisn selle ülesse :lol:. Eks kui siin peale kooli mingipäev aega on siis lähen käin sõbea juurest läbi kus masinat tehtud sai.

Jama krt nende autodega ikka koguaeg :S

  • Autor
comment_2056
Kas siis tõesti karteripõhja ja õlipumpa poleks kergem vahetada olnud? :lol:

Kui aus olla siis oli selle mootri plokk vigane. Avastasin peale klapikambri kaane maha võtmist plokis mõra. Ning pihustid olid arvadtavasti läbi kuna kütuse kulu oli 10 L sajale. Ning mootor jooksis nagu mahlakask plokikaane tihen lekkis. Ning sisse lase samuti lekkis. Ja mootor oli ikka suht uimane. VBõrreldes mu E28 tega mis mul on.

  • Autor
comment_1979

Nii siis sain täna mootri tööle.

Mootor oli natuke paigast kuid väikse näppimie juures sai asja ikkagi tööle. Eks täna käib truumu juures ja laseb asjad paika keerata. Süüde oli nii vale, et jube 1 silinder näitas 2 silinrdi peale ;). Siis tossab ikka mehiselt. Klapid regullimatta nookurid klobisevad ikka oma jagu. ei tea palju seal klappide soovledamisest juttu üldse tglt on. Aga tööle ta sain küünlad tuli selleks puhastada, süüde õigeks, ning imelikult kombel ei käivitunud ilma, et esimene käivitus tuli nimodi teha, et õhulugeja tuli küjest ühendada.

Aga praegu sõidab ja eks ole lähi päevil näha mis saab. Ei julgegi eriti siin pikemat otsa teha. Aa ja muidugi üks positiivne asi kogu asja juures on see, et kütuse kulu näidiku järgi küll langes 10 pealt 7 peale. Näidik küll näitab nii. Ja ennem näitas 10 kopikatega ja nii ta võttis ka kuna Kohila-Võsu otsale kulus 35 liitrid bensiini ning haapaslu otsale 28 liitri kanti. Nii, et eks siin paari paagi peale sõites peaks tulemust näha olema. Eelmised korrad paagitäiega sain kuskil 500 km sõita ja jokk.

comment_1976

tossamine kül head ei tähenda :P uurisid ka mis remonti ta seal siis tegi? olen pidevalt kuulnud kuidas müüjad räägivad, et kap rem mootor jne..aga välja tuleb ikkagi, et vahetatud ainult mõni pisi vidin ja seegi valesti ;) või ongi korralik remont aga asi seisnud mitu aastat kusagil räästa all ja ei kipu enam ringi käima.

  • Autor
comment_1968

Nu see tossamine pole nii hull. Vb tahab veits sõitmist ja kaob ära. Kuna õhtul nagu väga ei olnud vingu tunda v nii. Ja ehk Truumu juures keeratakse paika siis kaob ära see värk. Eks ole näha mis saab. Kuid vana mootor on juppideks müügis kui kellelgi midagi vaja eks lammutan teda vaikselt juppideks ja saab sealt midaig vajalikku.

  • Autor
comment_1951
Greger su viimast lauset saaks kasutada ka sinukohta ?:) Ootan PS.e su poolt ja muid tegusi ka .

Kahjuks ma tõesti ei süvenenud assja selliselt kuna ple kokku puutunud M20B25 mootoriga millele antud juhtmed läksid oletasin, et kui on lühikesed ja on ette nähtud bmwle siis sinna nad ka peavad sobima. Kuid see selleks sinug on asjad korras hommikuks.

  • Autor
comment_1938

Nii tegin täna hea vastuse visko vent on täitsa töökorras mis on hea märk.

Ning täna hommikul sai siis auto truumu juurde viidud regulli. Ehk hakkab paremini käima ja läheb veidike veel erksamaks. Ning see kütuse kulu langemine meeldib ka mulle :). Hea oli kohe linna tula taga kui vaatasid, et paak polegi tühi kui 25 liitrit sees ;)

  • Autor
comment_1924

Nii sai siis täna süüde ja värgid paika. Asi töötab paremini ja liigub ka paremini. Vaja veel klapisääre tihendid teha ning klapi regull. Ning vaja vahetada vällja see imelik vidin mille kohta ma pilti ei leia. Aga see on see asi kus kohast tosool läbi käib ning mingi vedru regullib tühikäiku külmalt ehk siis mingi külm käivitus klapp millele 4 voolikut külge tulevad ning asub sisselaske kolle all.

  • Autor
comment_1756

Nii pole siin autoga sõitnud. Kuid on mingid imelikud jamad. Autol sai küll süüde paika kuid ei käivitu ilma nii, et võtad lahti õhulugeja pistiku, paned käima ja ühendad ära ta. Ning algul külmalt jätab osad pütid vahel.

Olen proovinud teist õhulugejat ja see ei muutnud olukorda. Kuid soojalt asi jälle korras.

Siis vahel käivitamisel nagu venitab jubedalt nau tahaks tagurpidi tõmmata selline imelik lonkav käivitus.

Oskab keeig midagi õelda selle jamakohta ?

  • Autor
comment_1734

Nii täna siis võtsin kätte ja puhastasin oma heledad ukse katted ära. Ning tulemus on väga hea ja ilus. Innustust andis see kui korraks oma auto taga istmele esimest korda istusin ;) ja vaatasin oh kurat küll kui ilusad külje katted on puhtad ja heledad :P.

Selle peale võtsin kohe puhastus ained ning ruttasin esimesi uksi seest puhtaks küürima ja sealt koleduse alt tulid kohe iludused välja. Matan vist mõtte maha, et sisu mustaks teha.

Homme kui tallinna tulen siis panen ka ilusad pildid ülesse.

  • Autor
comment_1548

Nii siis lubatud pildid. Heledast sisust. Ei saa krt mina neid suuri pilte siia pandud. Teen küll õpetse järgi aga ei tule nad siia. vajutan img siis kopin sinna pildi aadressi ning siis img ja mitte midagi.

http://nagi.ee/photos/GregerG/19548625/in-set/329131/

Siin siis paar uuemat klõpus autost endast ka.

http://nagi.ee/photos/GregerG/19548847/

comment_1536
Nii siis lubatud pildid. Heledast sisust. Ei saa krt mina neid suuri pilte siia pandud. Teen küll õpetse järgi aga ei tule nad siia. vajutan img siis kopin sinna pildi aadressi ning siis img ja mitte midagi.

http://nagi.ee/photos/GregerG/19548625/in-set/329131/

Siin siis paar uuemat klõpus autost endast ka.

http://nagi.ee/photos/GregerG/19548847/

Kui sa neid otse arvutist koopid siis see ei õnnestugi läbi imageschaki suurus 640x480 ja võtad pildi arvutist ja laed alla siis (kooperi pildi aadres) mitte ( kooperi).Miski pärast mõnes foorumis on kooperi mõnes jälle aadres.

Kas põhjamatt on ka hele või?Kui on siis oleks pakkuda täiesti uued org.veluurist jalamattid.

  • Autor
comment_1530

Kui sa neid otse arvutist koopid siis see ei õnnestugi läbi imageschaki suurus 640x480 ja võtad pildi arvutist ja laed alla siis (kooperi pildi aadres) mitte ( kooperi).Miski pärast mõnes foorumis on kooperi mõnes jälle aadres.

Kas põhjamatt on ka hele või?Kui on siis oleks pakkuda täiesti uued org.veluurist jalamattid.

Põhja matt ka hele ;) ja need heledad veluurid pole raudselt odavad ka :P. Nu siin suht palju assju juba fooruimst vaja osta aga üks T..A ei maksa oma rahasid juba pikemalt mulle ära ja nii need asjad seisavad ja auto remont on viimaseg võttnud. Pole siin kerge ülikooli kõrvalt rahadega luftitada :D

19548857999877_l.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.