Hüppa postitusse
Postitatud
comment_29308

lisaksin siia siis ka oma uue liikuri sai siis selline ostetud eelmine nädal, algselt otsisin küll kupeed kuid kuna oli raske leida sobivat siis otsustasin selle kasuks. hind oli küllaltgi soodne ja suhteliselt hea varustus autol oli mootori juhtmestik ja aju läbi põlenud ja hetkel on see tartus dia -s uuesti vedamisel ja aju remondis, esialgsel vaatlusel jäi silma asjad mis lisaks remonti vajavad: armatuurlaud ja igasugused polstrid ja plastdetailid salongis. esimesel võimalusel üritan ära likvideerida ka selle sumbuti ja juhiistme ära remontida. veermik oli korras aga käigukangi hoovastik vaja ära vahetada ja üks esitiib välja vahetada, helisüsteem küll tuleb aga pigem mingi keskklassi tase kuna kuulan palju klassikalist muusikat.

lisavarustusest hakkasid silma: tulede kõrgus regulaator, katuse luuk, tehase sportistmed ja kompuuter.

pilte leiab siit http://www.foto24.ee/album/6615

seal ka paar pilte minu teisest bmw-st millega liiklen igapäevaselt ja hallist ladast mida ma ehitan hetkel :oops:

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_28731

nii väikse hilinemisega siis paar uuemat pilti ka http://www.foto24.ee/album/9159

praegu veel murran pead kuidas need küljelaiendid küljest ära saada kuna need küljelaiendid mis küljes on needitud aga eriti ei meeldi need mulle

vahepeal siis õnnestus saada värska lähistelt üks küljematsuga e34 525iA (141kw) 5000.- krooni eest ühe vanapapi käest :wink: seda ma hetkel lammutan juppideks enda teise e34 jaoks... mootori ja käigukasti plaanid on seotud selle autoga, praegu veel midagi kindlat ei ütle kuni on kõik juppid olemas mootori vahetuseks ja piisav know-how olemas automaat käigukasti swap-i jaoks. praegune 320 läheb varsti müüki selleks et teha ruumi garaazi ja hakkata selle autoga tegutsema jälle ...

  • 3 nädalat hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_27895

kuna pole enam pikka aega kirjutanud sis vahepeal tehtust lühidalt:

mootor: sai uuele mootorile tehtud kap.remont ja senisel mootoril kõik rihmad, õlid, filtrid jms. ära vahetatud

veermik: esisillas õõtshoova puksid rooli otsad ja stabika kondid vahetatud

tagasillas stabika kondid, esi ja tagavedrud tulid H R omad ees peaks olema madaldust 40mm tagumised 20mm

pidurid: piduritel sai vahetatud kõik klotsid ja kettad ja esimesed piduri voolikud

kere: keres sai juhi jalgade juures kaks auku välja ravitud ja tagaluugil spioler uuesti kinnitatud.

kui kõik läheb plaani päraselt siis saab umbes kuuaja jooksul auto kokku tagasi kuna niigi pikkalt seisnud juba, praegu on tulemas küljekarpide vahetus ja peale seda värvimine ja stangelisade küljelaiendite paigaldus

niikaua kuni auto ära on niikaua püüan leida põhjust miks lsd difrist sai tavaline(soovitati mingid kettad ära vahetada difris) :D ja lähemal ajal tuttaval külas käia et sedaan saada ka ideaalselt korda kuna selle peale on läinud rohkem tööd ja vaeva kui universaalile 8)

suveks tahaks mõlemad autod korda saada ideaalselt aga mida rohkem teed seda rohkem hakkavad pisivead hinge häirima :)

  • Autor
comment_27858

eile kiskusin difri laiali ja praegu tagumik pukkidel nö ja otsin kadunud difri lukule lahendust, kui korras siis üks nädala jagu ma jälle liiklen valgega ja siis läheb jälle tegemisse :D -kere ja uus mootor mis juba veidi aega koos automaat käigukastiga garaasis seisab klubikaaslased siin oma m50 projektidega mullegi selle pisiku külge ajanud :twisted:

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_26930

minu auto peal vahepeal juhtunust siis uued udutuled ostetud ja rool, lsd 3,91 ix pealt.

m50b25 vanos mootor valmis pandud lisaks manuaal käigukast otsitud koos manuaali ajuga kuna automaat käigukastile tuli liiga hea pakkumine

veermikul tahan ära proovida 5x120 poldivalemi koos suuremate piduri ketastega 302\300mm kuna tuttav tõi saksast väidetavalt e30nele sobivad wheel bearing(eesti keelset vastet ma ei tea) praegu ootan tuttavat freesiat kes teeb valmis pidurisuporile kinnituse

pidureid ma ei oska veel öelda kuid sillad alla ja uus mootor peaks saama

dets2007-jaanuar2008

aga enne pean endale uue e30 universaali ostma igapäeva sõiduks niiet et kui kellegil on midagi umbes 10-15k pakkuda siis andgu teada ei pea olema sõidukorras ja võib olla ka taastatav avariiline :)

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_22938

nii vahepeal siis minu autoga juhtunust natuke ka siin kirjutada m50 mootor seikleb enda uut elu ühe sinise preface kupee peal koos ix difriga. minek minu arust ei olnud nii eriti parem tavalisest heas korras m20b25 minu autol jälle m20b25 mootor koos m30b35 aju ja pihustitega. mootor sai uued kolvirõngad, saaled, klapi sääre tihendid vb talvel võtan veel korra mootori maha veidi parema väntvõlli panekuks.

veermik on praegu 323 oma ees jälle kõik uued puksid ja ka taga otsas uued puksid samuti on taha pandud e34 amordi ja vedrud lisaks tavalistele kuna minu autol on pidevalt pirakas järelkäru taga :D

325 sillad seisavad praegu piduri sadula vaheflantsi ootuses ülejäänud jubinad on koos

käigukast: samuti 323 oma kuna originaal oma oli juba suht kulunud 2 käigult 3 ndale vahetades kõrgetel pööretel ragistas, samuti said igaks juhuks pandud ka uued puksid käigu vahetus mehanismile.

taga differ on 2,79 ülekandega lahtine, mõnusalt madal kütuse kulu maanteel umbes 5-6l 100km linnas umbes 10 ringis

enne talve vaatan taha lsd jälle ja kui leian kusagilt siis ka mõne sobiva ülekandega suure korpusega difri 3,64-4.xx nii et kellel on siis võib pakkuda

pidurid: kõik torud ja voolikud uued, samuti uued klotsid igal pool samuti sadulatel sees remont komplektid ja ka peasilindir uus remont komplekt

(pidurid võtsin ette kuna viimane kord tlnast tagasi tulles lõi eest taha tuleva pika piduri toru lõhki mäo kandis)

sisust kuna kruusa peal andis kella displei otsad, panin praegu analoog kella niikauaks kuni leian korraliku. katuse luugi süsteemi vahetasin välja elekrilise vastu, kui aega jääb siis panen ka elektri aknad ette, esi tulede tõstukid vahetasin samuti välja praegu siis e34 elektrilised tulede tõstukid.

talve ootuses said pandud ka uued soojendusega esiklaasi pihustid ja uued soojendusega peeglid kuna mõni tahtis endale kodus meigipeeglit arvatavasti :evil:

välimuselt on toimunud ainult tagasi minekuid kahjuks tänu vargapoistele tagumise kolnurk akna liist ära pätsatud samuti is lip ees :cry: juhipoolne ukseliist, bemmi märgid ees ja taga, korra ka tagumine kojamees koos varrega ja peeglid. üritati pihta panna ka korra udu tulesid aga õnneks magas koer autos mul tookord ja jäid nad õnneks alles.

tegelikult ei ole ma enam augusti algusest saati sõitnud vaid lihtsalt remontinud ja püüdnud paremaks teha kuna kogu suve ehitasin enda 320i mis on praegu täielikult originaal korras kui mõni rooste täpp ja toon klaas välja arvata täielikult tehase uue väärne: um kontrolis leiti vaid üks viga - piduri vedelikku lisada 2% :wink: :lol:

comment_22937

Kas m30b35 pihustid + aju annavad miskit märkimisväärset tulemust ka ? Või suureneb küttekulu ja paraneb lõpptulemus ?

Võtaks omale teadmiseks , ehk leiab ka minu m20b25 mootor parema lahenduse :D (kui teostus suht valutu olema peaks) .

  • Autor
comment_22935

kuidas nüüd võtta seda valutut mõne jaoks on valutud ka need kui aastas 2-3 mootor auto pealt maha käib ja tagasild samapalju, mõne jaoks on see et peab piduriklotse vahetama selline remont et hullumaja :D muidu m30 elektroonika muidu üle mõistuse käivat ei ole õhulugeja on ainult selline küsimärgiga asi, õigemini selle kinnitamine

kui sul on 126kw siis e28 m30 elektroonika kui 125kw siis e34 m30 elektroonika

m30 elektroonika praegu on ainult pigem ülemise otsa pöörete jaoks hea kuid tulevikkus tasub see end rohkem ära kui uus vänt sisse saab, kas siis eta või diisli väntvõll + plokki lihvimine või siis m52b28 oma + vaheflants hinnavahet eriti ei ole kuna heas korras eta ja diisli väntvõllid on suht haruldaseks jäänud ja viimasel ajal on m52b28 pidevalt lammutustes saadaval 2-3k lisaks jääb ära igasugune ploki freesimine

  • 6 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.