Hüppa postitusse
Postitatud

kui õlivarda august suitsu tuleb siis jah on surve juba karteris tänu kulunud rõngastele.. aga bmw mängib kõige rohkem minu teada lolli sellele kui õli korki puudud!

KIRJUTAGE

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Läbisõit:

läikivaks kulunud rool

kulunud aknalingid/nupud

läikivaks kulund või isegi katki läinud käigukanginupp

räbal juhiiste

  • 8 kuud hiljem...

muidugi vaatad millist suitsu tagant tuleb:

sinine-õlirõngad,klapisäärekad

must-rikas küttesegu

valge-hõre

liigne aur-tosool silindris, paned käe sumpa toru ette ja sis maitsed keelega oma kätt kui jätab magusa maitse on sitasti

Kerega vaataks nii:

korrosioon

magnetiga käid auto üle vaatad kus on pahteldatud-see näitab kui palju lakse on saand

kapotti alla piiludes võid avastada mõne kortsus poolraami samuti ka pagasnikust

igasugused liigsed keevitusejäljed ei ole head N: sõbral oli auto kahest kokku pandud

veermik:

kui prooviringil midagi kobiseb all sis tingi

tõstad tungiga tagumise ratta ülesse ja paned käigu sisse siis rattast keerata ei tohi olla liigset lõtku.

sõites kuulad tähelepanelikult et mingeid undamisi poleks rattalaagrites, käigukastis ja diffris.

vaataks ka taga rehvid üle, rehvi järgi on võimalik määrata kas tegemist on mingi hullumeelse rullnokkaga kes igal pool kummi põletab. :D

mootor:

õli lekked

kui tehemist rihmaga mootoriga sis küsiks rihma läbisõitu

kui mootor on läikivalt puhas äratab see ariti tähelepanu

tosooli lekked

mootori hääl ka põõrdesse andes, sest näiteks saalekas tuleb vahest teatud põõrete juures välja

palun lisage veel need ainult levinumad teadmised kindlasti on neid veel.. :D

Kõige lihtsam variant on võtta mõni tuttav, sõber, sugulave vms kaasa kes jagab autodest väga palju ja tema ytleb sulle kas tasub või mitte :)

Kõige lihtsam variant on võtta mõni tuttav, sõber, sugulave vms kaasa kes jagab autodest väga palju ja tema ytleb sulle kas tasub või mitte :)

ise ikka peaks kah midagi teadma kuidas sa siis muidu ostma lähed.. :D

  • 1 kuu hiljem...

Unustage parem see "õlikorgi mahakeeramis meetod" ära. Mootor hakkab sel puhul lisaõhku läbi karterituulutustoru saama, mis omakorda pole õhulugejast läbi loetud, sellest tuleneb ka mootoriseiskumine!

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus