Hüppa postitusse
Postitatud
comment_29637

Tõin lõpuks Saksast ära,

BMW E30 cabrio 2,5 mootoriga, 88a.

Masinat on juba seal veidi tuunitud:

Värv: Porsche RS sinine

Veljed:16x9" Dezent(4 velge) + tutikad kummid 215/40/16

Sisu: König sport sisu tumedast nahast

Tuled: nii ees, kui taga Hella toon tuled

KN koonus filter,strutbar, sportsummuti, madaldus vedrud, ees paistab olevat isegi 60mm madaldus, Koni amordid, 4x el. aken, istmesoendused, sportrool,-käigukanginupp,-pedaalid.

Pildid lisan varsti!

  • Vastuseid 462
  • Vaatamisi 88tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ei ole neid e30 üritusi küll, seda üritustki mitu aastat plaanitud juba, ei tea kas nüüdki teoks saab...rahvale on suva iga nädalavahetuse joomingud olulisemad, kui aastas kord sellisel üritusel käia

  • Paar kevadist klõpsu   ...ja lõppu üks link http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1343358 Ilusat kevadet!  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_28724
img0044cz9.th.jpg

img0045pq7.th.jpg

minu zenderi küljed siis on sellised rauda kui palju sees :D

njahh,sul ju tegelikult e36 omad kah,kuid no mine tea,mis seal Siimu karpide sees peitub.

aaa kle face seda ,et palju sul seda madaldust üldse un ?

Ausalt öeldes, siis täpselt ei teagi,kuid arvan et -60, sest orig. stangega on ta veidike kõrgem,kui mu eelmine masin spoileritega, millel oli -40mm.

aga City, kas sul on laienditest küljepealt ka pilti,need tunduvad teistsugused kui Siimul on.

Täna käisin korra garaazis uut esiosa ka külge proovimas.

E30 on ikka nii universaalne auto, facelift esiosa istub 1:1 le külge :D

spa0330vc4.jpg

comment_28722

aga kui paned taha m-tech ll kas siis spoila nurgad istuvad ilusti?

mul küll jooksevad mööda mõeldud ikka uuema tulega autole.

vaatasin ka enda e30 külje spoila kinnitusi täna,need kinnituvad põhja

alt karbi külge.

panen siis kaks pilti milline e36 oma ja e30 oma .

kardan et need e30 omad jäävad kuidagi väiksed kribud sinna külge,

samas vaata (võrdle) küljepealt et kõik spoilad üheljoonel oleks,

mitte ees vägamadal ja küljed kõrgel nii on muidu imelik.

img0323wf9.th.jpg

img0048cm3.th.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_28485

Täna andsin tellimusse 2 lisanäidikut, Temp. ja õlirõhk, kuna 1 näidik(volt.) on juba sügisest saadik küljes ning kuna igakasjuhuks väga ei usalda enam enda orig. temp. näidikut (kellasi lahti võttes,läksin kogematta seierile pihta ja see vajus kõige alumisse asendisse, painutasin veits tagasi,kuid igaksjuhuks panengi nüüd lisa kella).

Homme peaks kohale jõudma need.

Varsti lähevad esipõll ja stange värvimisse, nüüd mõtlengi,et kas lasta see stange must liist ka kere värvi või jätta mustaks nagu külje liistudki, vastasel juhul tuleks need külgmised ka kerevärvi teha.

Samas must ja sinine sobivad päris hästi kokku, katus ka ju must tegelikult ja shadowline liistud....no eks seda on veidi aega otsustada, hetkel otsin alles inimest kes värvitöid teeks.

  • Autor
comment_28456

sain juhuse kombel veidi infot,enda mootori ajaloo kohta :)

Sain maili inimeselt,kes selle mootori ostis,

Tsiteerin:

Töötasin kunagi "esimeses" Laki Tuningus, kus ma ka selle Schnitzeri mootoriga auto kokku panin ja hiljem ka müüsin.

Sõber tõi kunagi Saksast 325 i, mille ma temalt ostsin.

Mingi hetk toodi Taanist üks äärekividesse sõidetud 325, millel oli Schnitzeri mootor.

Ostsin selle mootori ja aju.

Taanlane oli veidi kade - väljalaske kollektoreid ei tahtnud kaasa anda, sellepärast panin Sebringu omad.

Sebringu väljalaske ostsin mingi kohaliku karvajala käest.

Natuke sellest mootorist.

Avarii tagajärjel oli karteripõhjast järgi ainult üks võru kinnituspoltidega (ilmselt peale avariid jäi mootor kohe seisma, kuna seesr oli kõik OK ).

Algselt oli see mootor 2500cm3.

Aju oli Schnitzeri kiviga.

Nukk oli Schnitzeri oma ( ühes nuka otsas oli mingi kritseldus tehtud täpipliiatsiga )

Plokikaane kanalid olid ka õrnalt üle käidud.

Võtsin selle mootori pulkadeks.

Vahetusse läks väntõll, et töömahtu suurendada.

Kolvid jäid i omad, mida treiti alt servast.

Kaalu maha saamiseks lasin ka hooratta treida ( pärast tasakaalustati vänt koos hoorattaga )

Lisaks võtsin ka kepsudest kaalu maha ja hiljem poleerisin ( kuna haavlipritsi sellel ajal ei leidnud ).

Plokist freesiti ka maha ( et saada soovitud surveastet )

Plokikaane kanalid tegin ka üle vanema spetsialisti näpunäidetel.

( Töötas meil siis seal üks vene mees, kes oli varem Lada tehase eksperimentaal osakonna tehniline juht + vana võidusõitja.)

Kõik saaled, rõngad, tihendid, rihmad jne. panin uued.

Küünlad läksid üks aste külmemad.

Sachsi siduri komplekt uus.

Tollel ajal oli selline koht nagu Fordi keskus Irus, Belesta, kus oli ka düno stend.

Seal stendis sain tulemuseks 204 hj.

NB !

Üks asi mis jäi tegemata oli nuka kraadimine.

Kuna plokist sai ka maha võetud.

Selleks on vaja reguleeritavat nukaratast ja kedagi kes suudab selle paikka kraadida.

Sealt võib veel natuke juurde saada.

Mälu järgi ei jooksnud märgid nii täpselt kokku kui võiks, samas on see märkide järgi seadmine ikkagi silma järgi panemine, mis pole täpne.

Loomulikult ei tea ma mis selle autoga / mootoriga peale mind on tehtud.

Tsitaadai lõpp.

Tänase seisuga olen ise vaid kaane välja vahetanud,nukk, nookurid ja klapid jäid endise kaane küljest,niiet ülejäänd mootori sisu peaks endine olema,sest sõber kelle käest ostsin,tegi regulaarselt hoolduseid.

Kusjuures nuka peal panin ise ka tähele mingeid tähiseid,kuid krt ei tea ise ka miks neid üles ei kirjutanud -saaks ehk täpsemalt teada mis nukaga tegu on.

Seal stendis sain tulemuseks 204 hj.

:D

Päris kena tulemus!,kuid muidugi see oli aastaid tagasi.

comment_28437
Vat see on huvitav ajalugu. 8)

Kas siis see TCU numbritega hall 325i ongi see mida sõber saksast tõi?

Või juba see on teine kere?

see raudselt teine kere, sest vahepeal oli see ühe musta kere peal mille küljel suured kleepsud olid 8)

  • Autor
comment_28340

Täna peaks saama värvimisest esiosa kätte. Kuna põlle sain 2,0 masina küljest siis oleks vaja 1 juppi,mis oleks 2,5 küljest, nimelt esipõlles olev must plastik(õhutus õliradikale), 2,5-l on seal avad sees,mul pole. Vot seda avadega ongi mul vaja...pakkuge!!!

panen illustreeriva pildi ka ,kui jäi arusaamatuks:

12.jpg

  • Autor
comment_28329

vahepeal tehtust:

lisakellad sai armatuuri aretatud (ühendamatta veel). Kuna sakslane oli seal juba midagi teinud ja tuhatoosi ära kaotanud,ei näinud mina ka sel mõtet ja sinna asemele siis lihtsalt nahatatud plaat sai pandud

spa0344fy6.th.jpg spa0345ou2.th.jpg spa0351qi2.th.jpg

nüüd kui veidike sealt lahti lõhkusin,siis sealt konsoolist alt tuli 2 mingisugust plokki välja, suuremal, on terve posu juhtmeid taga ja juhtmed lähevad kuhugi edasi, väiksem vedeles lihtsalt lahtiselt seal,juhtmed olid ka lahti. Mis plokkidega võib tegu olla??

spa0348uc8.th.jpg

Paar pildikest värvitud detailidest, ei viitsind täna külge hakata neid kruvima, väljas läks järsku päris jahedaks,ehk on homme soojem ilm :D Kusjuures värv segati valmis peeglite järgi ja nii identne,et tooni vahet pole nähagi.

spa0354fl6.th.jpg spa0355ei1.th.jpg

  • Autor
comment_28327

tagaosa suhtes mõtlen alles, loomulikult ei jäta ma tagaosa pre facelift oma!

üks varjant oleks kasutada M-Tech II koopiat kuid meelsamini näeks seal taga lihtsalt facelift stanget koos mingi viisaka lisaga, kuid probleem on selles,et facelift tagastange ei istu vanemale kere tüübile.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.