Postitatud 2. märts 201312 a comment_57457 Kes oleks hea ja paneks siia rida neli mootoriga masinate kaalud.
2. märts 201312 a comment_57462 http://www.kw-suspensions.eu/int/ surfa sellel lehel ühes katalogis ilusti silla kaalud ka kirjas vedrustuse all
2. märts 201312 a comment_57468 Venna sedaan 1991a. m40b16 passis oli kirjas 1100, ei tea kui õige või vale see on.
3. märts 201312 a comment_57480 See on õige. Aga mis auto kaalu teema algataja täpsemalt teada soovib, need erinevad aastate lõikes ka.
3. märts 201312 a Autor comment_57484 Plaan on otsida järgmiseks talveks jäärajale võimalikult kerget masinad, kahjuks peab olema nelja uksega. Vahet pole mis aasta on.
3. märts 201312 a comment_57490 Kõige kergemad on ikka esimese otsa prefaceliftid-manuaalkastiga, r4 ja 2 ukselised. Atm kast on +20kg(mõnedel mudelitel ka +30kg), 2ust juures on +20kg Muidugi ilma igasugu lisadeta on kergem, aga no rallikal nagunii võetakse kõik maha. Uskumatu on see, et katuseluugiga kere on 14kg kergem, kas see kere siis mõeldud lihtsalt auk katuses ja eraldi käib see alusraam juurde? Reaalselt peaks nad olema sama kaaluga või siis luugita variant kergem, kuna seal pole niipalju plekki lakke topitud. Igatahes tehase andmetes mängivad kaalu juures rolli aastaarv,uste arv,mootor ja käigukastitüüp. Tegelikkuses mängib rolli lisavarustus, sisu,veljed ja palju muid modifikatsioone. Raamatu järgi on kõige kergem e30 83-85a 316 massiga 990kg, juba hilisem pre face 316 on 10kg raskem ehk siis tühimassiga 1000kg (raskem põll ja põllelisa meenuvad kohe)
Kes oleks hea ja paneks siia rida neli mootoriga masinate kaalud.