Hüppa postitusse

Esiletõstetud vastused

comment_57490

Kõige kergemad on ikka esimese otsa prefaceliftid-manuaalkastiga, r4 ja 2 ukselised. Atm kast on +20kg(mõnedel mudelitel ka +30kg), 2ust juures on +20kg

Muidugi ilma igasugu lisadeta on kergem, aga no rallikal nagunii võetakse kõik maha. Uskumatu on see, et katuseluugiga kere on 14kg kergem, kas see kere siis mõeldud lihtsalt auk katuses ja eraldi käib see alusraam juurde? Reaalselt peaks nad olema sama kaaluga või siis luugita variant kergem, kuna seal pole niipalju plekki lakke topitud.

Igatahes tehase andmetes mängivad kaalu juures rolli aastaarv,uste arv,mootor ja käigukastitüüp.

Tegelikkuses mängib rolli lisavarustus, sisu,veljed ja palju muid modifikatsioone.

Raamatu järgi on kõige kergem e30 83-85a 316 massiga 990kg, juba hilisem pre face 316 on 10kg raskem ehk siis tühimassiga 1000kg (raskem põll ja põllelisa meenuvad kohe)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus