Hüppa postitusse
Postitatud
comment_11004

Suvi tõi minu garaazi sellise isendi ajateenistuse kõrvalt vaikselt nokitsen ta kallal ja varsti hakkab see lõpusirge tulema kui juba normaalselt tänavail saab sõitma hakata. Autost siis ka natukene juttu, tegu siis ilma katuseluugita facelift kupee kerega mingit lisavarustust ei ole. taga ketastega sild 51mm püstakud ja bilstein b6 amordid. all olid ka vahe flansid kuid neil erilist eesmärki ei näinud.mootoriks 1.8l 83kw korraliku karterikaitsega.

orig_24036183_MWfs.jpg

  • Vastuseid 61
  • Vaatamisi 10,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_45169

vahetasin spidoplokis r4 kiibi r6 oma vastu aga ikka paneb natukene villast mingi 500-1000 pööret enne piirajat jookseb seier kinni ja siis nulli tagasi ja kui piirajasse lasta siis teeb paar tõmblemist ka nagu ikka ja siis nulli tagasi nagu ei saaks enam signaali ja seda tahhoka järgi natukene enne 7k pööret. olen proovinud seda kahe plokiga 89.a ja 90.a m40 mootoriga isendi plokid. selline tunne on et nüüd tuleb veel mingi spidoplokk ka sebida mis selle kiibiga kokku läheks.

  • Autor
comment_45462

lõpuks soetasin siis korraliku ketastega lsd jama aint selles ,et ülekanne on väga vale aga eks selle saab ära fiksata. võtsin käigukasti ka lahti(getrag 240) viimane oli milljoniks jupiks keerasin lihtsalt tagumise kaane küljest ära ja sisu pudenes välja. nüüd katsun leida korraliku 260 kasti see ehk peab kauem vastu.

siin siis 525tda alt saadud s2.64 ja teisepildipeal 325ix alt v3.91 millelt võtan arvatavasti ülekande.

orig_26928417_JTh0.jpg

orig_26928419_cAQZ.jpg

comment_45474

Ise ei ole ma väga süvenenud, aga väidetavalt on ix diffri sisu erinev, et seda sisu ei saa teistesse korpustesse tõsta ja ka tava diffri sisu (ülekannet) ei saa ix diffrisse panna. Kuigi 3.91 ülekannet pandi paljudele, näitab näiteks kataloog ixile eraldi koodiga seda, mis teistele ei pruugi sobida.

Edit: Vaatasin et tava 325 ei toogi kataloog eraldi ülekannet välja, võibolla ongi asi selles, eks anna teada kuidas sobis.

  • Autor
comment_45530

Ise ei ole ma väga süvenenud, aga väidetavalt on ix diffri sisu erinev, et seda sisu ei saa teistesse korpustesse tõsta ja ka tava diffri sisu (ülekannet) ei saa ix diffrisse panna. Kuigi 3.91 ülekannet pandi paljudele, näitab näiteks kataloog ixile eraldi koodiga seda, mis teistele ei pruugi sobida.

Edit: Vaatasin et tava 325 ei toogi kataloog eraldi ülekannet välja, võibolla ongi asi selles, eks anna teada kuidas sobis.

sul on täitsa õigus ei taha see sinna eriti sobida. tuleb vist natukene jõudu ära anda ja 3.45 ülekanne panna
  • Autor
comment_45687

Tegelikult ei anna sa mingit jõudu ära ju, m50 mehed kasutavadki üldse üldjuhul 3.25 ülekannet, 3.45 oledki juba jõulisem.

Mis seal diffritel siis erinevat oli?

nö plaat kuhu suur ülekande hammasratas poltidega kinnitub on visco elemendil paksem kui lsd omal ja seega siis hammasratas peenem. keerutasin oma varudifri ka läbi ja ainus ülekanne mis mul võtta ongi umbes 3.20 kanti aga see ikka liiga öko 100kmh jääks kuskil 2200pööret
  • Autor
comment_46052

kes oskab öelda mis värk on. proovisin panna 3.15 ülekannet ja sama jama et ei sobi lsd elemendiga kokku tahaks nagu flantsi vahele saada. vaatasin s2.65 hammasratastel oli kirjas h38 jne ja sellel 3.15 h23 ja veel posu numbreid. oskab keegi öelda mis need numbrid võiks tähendeda. tahaks teada kas see element üldse mõne teise ülekandega kokku istub.

  • 4 kuud hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.