Hüppa postitusse
Postitatud
comment_56502

Nonii... et siis teema jätkuks, mis juba lukku pandi.

 

Minuni on jõudnud siis Renxi tehtud matt oranz kultuurimaja.

Siiani (kaks päeva :D ) olen masinaga suht rahul. üsna pea saab tehtud õlide vahetus kõik ja siit sealt veel asju. differ siis vahetada, kässar korda, pidurid üle käia, vist esimene vända simmekas - pole veel jõudnud uurida, kuid tundub et immitseb. jne jne... 
Muud asjad tunduvad ok olevat. 
Madaldus on muidugi kõva :D aga minu arust pole midagi hullu, kuna sierra oli mul veel madalam .

 

Ei oskagi hetkel miskit rohkem pajatada. 

Pilt räägib rohkem :P

24273_519389414778607_687876230_n.jpg

Muudetud , muutis Yux323

  • Vastuseid 56
  • Vaatamisi 6,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Eeldatavasti sul tarvis ikka reostaati mitte nuppu.

  • Jutt ei käi sõnade närimisest vaid sellise vea kirjeldusega on sul vaja hoopis teist juppi. Video pildil olev on kondiga variant, yuxil on tavaline ja sellel asub juhipoolsel ahju küljel ülaosas.

  • Vaata alustuseks ikkagi reostaat üle, endal samamoodi jamas, kord töötab ja kord mitte. http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?t=10309&highlight= siin väheke õpetust ja juttu sellekohta.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_57089

Kheh... asi paranes ise-eneslikult ... ilmselt on kuskil mingi pistiku teema hoopis... hetkel vähealt puhub kolmandas astmes samuti õhku :)

On äkki kellegil midagi samalaadset olnud? et kas peaks otsima maki tagant või kusagilt kaugemalt

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_58397

flantsi hullustus läks nüüd mööda seoses teatud asjadega... 

kuid salongi vent hakkas jälle pipardama :P
On kellegil kogemusi, et kust poolt võiks pistikuid liigutama hakata või mida edasi võiks teha... jälle ainult viimane aste töötab... tigedaks teeb 

comment_58537

Riho kõik ei jaga elektrit nii hästi,kui sina(siinkohal pean silmas ennast)..ise oleks ka hädas vbl ja otsiks lahendust. Samas tean sind ja hädas tuleksid testriga appi ikka. Niiet Yux leia aeg targema mehe jutule või leia see aeg,et asi üle vaadata. Miskit raketiteadust ju seal ple. Renx

  • Autor
comment_58552

ega polegi raketituumafüüsika... ma enda punasel ju lammutasin kõik välja mis seal salongis üldse leida võis :D

Lihtsalt ega ma siis ei süvenenud mis või kus ... kõik oli üleliigne ... aga ei tahaks lihtsalt kusagilt valest otsast nagu lõhkuma kukkuda ja niigi kallist aega raisata... 
suureks abiks on see bmw klubi teema, pildid ja seletused mis ja kus asub ja mida teha ja milline välja näeb... sellest tundsingi puudust... tänan :)

ehk mingi hetk tuleb ka see aeg kui sinna maani jõuan et asjaga reaalselt tegeleda :D

  • Autor
comment_58687

Tänan kuid härrad on selle peale mõelnud ning minulgi on ämbrike värviga :)

Renx, kusjuures tahtsingi uurida, et mis sul värvikulu oli ? Ranno mainis, et selle kogusega peaks saama veel paar korda terve auto üle käia :D tõsi või mitte ?

  • Autor
comment_58750

No täna lõpuks siis leidsin aega tegeleda asjaga... 
kiskusin selle takistiploki sealt jalgealt välja... tundus küll terve igatepidi... igaks juhuks jootsin klemmid üle mis sai... puhastasin pistiku ja panin tagasi... hetkel vähemalt töötab... üht teist sai veel tehtud ... vast läks kogu tervik nüüd ka paremaks :P

  • 2 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_65203

ei... mootor on 525 e34 touringu pealt, käpad 36 pealt, vl kollektorid 2,8 omad ja natuke moditud. padjad olid mingid e28 omad vist (kunagi ammu sai otsitud hunnikust ja keegi ei tea mille omad täpselt on). juhtmed jootsin ise kokku ning kuna ees on ruumiga suht kitsas, siis originaal ventika asemel on el vent ja radika ees mitte taga... 

kardaani esimene pool on 2,4 diisli oma ning tagumine jäi originaal... 
ja ega rohkem väga polegi miskit... summuti nagunii tuli uus teha vastavalt kolledele ja hoovastiku sai moditud väheke

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.