Hüppa postitusse
Postitatud
comment_51526

Probleem siis selline, et auto jäi 3-4 kuuks seisa seoses tagasilla remondiga ja nüüd käivitades ei lähe käima. Sain aru, et pump ei tee häält, kontrollisin siis kaitset oli terve. Ühendasin pumba otse akult, töötas. Järelikult kuskil elektri süsteemis kala sees. Kas keegi oskab selles osas aidata?? autoks 320 (2,5)

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_51563

Kütusepumba relee? Kontrolli, kas käivitamisel pumba juhtmetele tuleb vool. Kui ei, siis kas kuskilt remondi käigus juhe viga saanud või relee ei tööta. Üks variant ka, et väntvõlli andur ei anna signaali enam.

Asi vist selles ongi et juhtmetesse ei tule voolu ja kaitsmete juures on kaks musta korpusega releed need vahetasin omavahel ära ja ei midagi! Ega seal põhja all eriti seda juhet polegi miga annaks vigastada praktiliselt kohe jokseb salngi, kui ma õieti aru saan. kas see andur peab ka süüte sisse keeramisel signaali andma???
comment_51564

Kaitse nr 11 pumba oma. Kütuse pumba relee on nendest (kahest või kolmest) mis asuvad mootori kõrval kõige juhipoolne. Kui võtad relee ära näed seal all numbreid number 87 on pumba vool. Nüüd võta suvaline juhe ja vea sealt nr 87 august otse aku plussi. Kui pump hakkab paagis häält tegema siis juhtmed korras ja läbi kaitse või relee.

pilt ka sulle

http://www.r3vlimited.com/board/attachment.php?attachmentid=37587&stc=1&d=1295932597

comment_51572

Releed saad kontrollida, kui paned lased näiteks 85 peale + ja 86 peale - (vahet pole, kumba pidi). Kui relee teeb klõpsu ja klemm 30 ja 87 on siis omavahel ühendatud, on relee korras ja jääb üle kaitse. Kui kaitse ka kindlasti korras, siis tuleb juhtmestik üle vaadata. Kui see ka kindlasti korras, siis peaks vända andurit ning sellest releesse tulevat signaali kontrollima.

comment_51634

Tõmba relee välja, seal all jalgade juures peaksid numbrid olema. Kui ei ole, siis on skeem peal.

http://www.lextreme..../relaytextA.gif

Kui klemmid 85 ja 86 on pingestatud, siis pane multimeeter 30 ja 87 vahele ning kontrolli takistust. Miltimeeter peaks näitama samasid numbreid nagu lihtsalt juhtmeid kokku ühendades. Kui 85 ja 86 ei ole pingestatud, siis peaks omavahel olema ühendatud 30 j 87a.

Kui relee on korras, siis kontrolli kas pesas klemmile nr. 30 (see vool, mis tuleb kaitsmest releesse) tuleb pinge.

Muudetud , muutis Chulo

comment_51635

Kas sa üldse tead, milline kütusepumba relee on?

Kütuse pumba relee ei asu üldse kaitsmeplokis, see peaks mootori juhtmesarja küljes asuma.

http://imageshack.us/photo/my-images/22/mainfuelpumpoxygensenso.jpg/

Antud pildil peaks keskmine olema.

Asub mootoriruumi tagumises otsas. Pead plastikkaane maha võtma, siis on need näha.

Muudetud , muutis Chulo

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus